2009-03-16, 21:44
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shalashaska
Vad är det där för snack!
Både Amy och Molly är över 15 år och därmed lovligt byte.
Förövrigt så var Mollys låt väldigt tam och ospännande på alla sätt, men visst kan hon sjunga.

Förmodligen för att Amy fortfarande beter sig/ger sken av att vara 12-13 år, till skillnad mot Molly som är sminkad, överstylat hår och lite urringning.
Citera
2009-03-16, 22:30
Medlem
the_mechanixs avatar
Min polare var ihop med henne för ungefär två år sen, tror dom var ihop i kanske tre månader och hennes morsa lät honom knappt röra henne
Citera
2009-03-17, 11:41
Avstängd
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_mechanix
Min polare var ihop med henne för ungefär två år sen, tror dom var ihop i kanske tre månader och hennes morsa lät honom knappt röra henne
Hah vilket förhållande.

Anyway, fet är hon ju verkligen inte.
Citera
2009-03-17, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine
Så talar en sann pedofil. Krya på dig!

både amy och molly är inne på sitt sjuttonde levnadsår och om man då är peddo för att man sexualiserar dem så vill väl du också att gränsen går nånstans vid 65 eller nåt?

det finns folk här som är mellan 18 o 22 o att kalla dem peddo för att de vill dra på två 17åringar är ju väääääldigt normalt

fast det är dags för amy att skippa barnrösten, det är dags att bli vuxen!
Citera
2009-03-17, 18:10
Medlem
Under---18s avatar
Hon är tjock, varför skulle hon annars ha alla dessa tjokiskläder på sig? Varje jävla bild så har hon dom fula kläderna.

Har hon andra kläder än just dessa tjockiskläder?

Citera
2009-03-17, 18:26
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Under---18
Hon är tjock, varför skulle hon annars ha alla dessa tjokiskläder på sig? Varje jävla bild så har hon dom fula kläderna.

Hon är inte tjock. Klädvalet kallas mode, Einstein. Vad är för övrigt tjokiskläder? Ett tjok med kläder?
Citera
2009-03-18, 00:42
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pold
http://www.youtube.com/watch?v=uTXm8DRrzdw

när hon va 14 var hon riktigt vacker!

Nu måste hon verkligen se över vikten för att inte bli en ny Anna Book

Fan va hon gått upp i vikt på de två åren bara, hoppas verkligen inte hon fortsätter så för då blir hon ju som Anna Book till slut. Varför skriver tidningarna ingenting om hennes vikt, de hade de ju gjort om hon var för smal?

Citat:
Ursprungligen postat av the_mechanix
Var hon rakad? Vet du om hon är kristen? Fan,något skvaller måste din kompis släppa! Låg de med varandra öht?
Citera
2009-03-18, 00:47
Medlem
Man är inte tjock för att man har lite grann överhudsfett på armarna??...

Det är en jättefin tjej och hon är 17 tror jag så hon är inte heller tonåring så länge till och med tanke på hur ofta hon framträder i tv-sammanhang tror jag knappast hon lägger på sig mer heller. Jag tycker att hon ser ut som en hälsosam och fin tjej!

Nej hon är inte kristen utan är bara väldigt väldigt talangfull. Bert Karlsson upptäckte henne när hon var 14 och hon "slog" igenom när hon var med i lilla melodifestivalen och tävlade med en låt hon skrivit själv som heter "Det finaste någon kan få" därefter har hon varit med i Diggeloo (Stavning), Så ska det låta, Sommarkrysset och även Nyhetsmorgon eller något av nyhetskanalernas morgonprogram. Hon har en jävligt bra röst och vi kommer få se mycket av henne i framtiden.
Citera
2009-03-18, 07:04
Medlem
reinkarnerads avatar
En ny Carola, fast ateist den här gången, skulle sitta fint.
Citera
2009-03-18, 11:23
Avstängd
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Under---18

Har hon andra kläder än just dessa tjockiskläder?

Nä du får nog definera tjockiskläder lite bättre.

Men visst hade vart intressant att se henne i nån tajtare klädsel som typ visar magen.
Senast redigerad av volvo 240 2009-03-18 kl. 11:26.
Citera
2009-03-18, 11:28
Medlem
SilverTips avatar
Om "under 18" tycker att hon är tjock på den läckra bilden är nog han också tjock - fast i skallen
Citera
2009-03-18, 11:34
Medlem
Sten-Dinges avatar
Ah sluta tjock är kanske i överkant, Mullig kan ja leva med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in