2016-02-19, 13:30
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frappant
Nej, men det var inte mycket till fråga heller - du frågar så satans dumt så hälften vore nog.

Förslaget toppas av en ordförande som också sitter i själva partistyrelsen. Tror du inte att det är genomdiskuterat i just samma partistyrelse där merparten inblandade sitter? Är du född igår?

Där finns också minst två individer som representerar det så kallade "Ungsvenskarna", en föraktlig liten partistyrelsesekt med drag av "Hitlerjugend", med lika mycket att säga till om som tennisracketen mot tennisspelaren. Skulle inte det vara genomdiskuterat bakom lyckta dörrar? Tror du på tomten också?

Fast denna ordförandekandidat är ju partiledningens starkaste kritiker, hans existens borde ju (tillsammans med Erikssons närvaro) ses som det yttersta beviset för att förslaget inte har med ledningen att göra - om man tar sig tid att lägga ihop ett och ett.

Att sedan det finns med folk från Ungsvenskarna är ju inte så konstigt då mycket bra folk från SDU valde att gå dit efter klippningen.

Så här verkar det (åsyftar inte bara dina inlägg) inte finnas något alls att gå på, bara vilja att bråka och störa och märkas.
Citera
2016-02-19, 13:33
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjockisMattias
Dem som tror att David Lång skulle vara en idealistisk person med nationella idéer kommer bli besvikna. Nu visar han att han är bara ännu en nolla i SD-toppen som är rädd om sin riksdagslön. Och dessutom har han utstrålning som en död fisk!! Lyssna på hans prat i ”radio SD” (http://radiosd.se/) så får ni själva höra! Är han en cybrog?! Helt annat än Hesslbäck med sitt sätt att trollbinda publiken som han har inhämtat från affärsvärlden.

Jag blir alltid misstänksam mot någon som precis startar ett konto på FlashBack, bara för att sprida en massa skitsnack.

Vad är det specifikt som skulle vara dåligt med David Lång? Han tillsammans med Stenqvist har döpts till "Illuminati-jägarna" enligt Daniel Assai. Och det ser jag snarare som något positivt hos dessa två.
Citera
2016-02-19, 13:37
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Fast denna ordförandekandidat är ju partiledningens starkaste kritiker, hans existens borde ju (tillsammans med Erikssons närvaro) ses som det yttersta beviset för att förslaget inte har med ledningen att göra - om man tar sig tid att lägga ihop ett och ett.

Verkligen? När kritiserade han partiledningen sist - i ett verifierbart exempel?

Citat:
Att sedan det finns med folk från Ungsvenskarna är ju inte så konstigt då mycket bra folk från SDU valde att gå dit efter klippningen.

Ja, nämen, alltså, jag vilar min väska.

Gå du till "Ungsvenskarna" och hålls med dem. Ni förtjänar varandra.

Citat:
Så här verkar det (åsyftar inte bara dina inlägg) inte finnas något alls att gå på, bara vilja att bråka och störa och märkas.

På just detta är du själv det tydligaste exemplet, inte minst när du fyller två sidor med historiskt tjafs som har 0.00 samband med trådämnet. En äkta posör och monoman.
Citera
2016-02-19, 13:49
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Vad är det specifikt som skulle vara dåligt med David Lång?

Jag vill ligga lågt med personkritik mot David Lång. Han lär vara lite av förnuftets röst i den utökade partiledningen, bland alla som bestämmer i partiet, och har i grunden sunda värderingar.

Men han tjänar Mattiavelli. Det kommer man inte ifrån.
Citera
2016-02-19, 14:13
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Verkligen? När kritiserade han partiledningen sist - i ett verifierbart exempel?

Det borde ha varit på det senaste partistyrelsemöte då han argumenterade mot D3:s förslag på nytt VU.

Citat:
Ja, nämen, alltså, jag vilar min väska.

Gå du till "Ungsvenskarna" och hålls med dem. Ni förtjänar varandra.

Varför skulle jag, jag är glad medlem i SDU. Men jag förstår att det finns folk från SDU som velat fortsätta med partipolitiken. Det är inget konstigt och har inget med Karlsson att göra.

Citat:
På just detta är du själv det tydligaste exemplet, inte minst när du fyller två sidor med historiskt tjafs som har 0.00 samband med trådämnet. En äkta posör och monoman.

Nej, vad jag gjorde var att komma med (som du vet) korrekta påpekanden på lögner av SD-motståndare. Har man denna kunskap så har man ett ansvar att slå ner på dessa lögner när de sprids.

Men detta kopplar noll till att vi här gång på gång får ett jävla omoget bråk som inte ens är värdigt ett asylboende, och det vet ju du. Det är inte så att allt man inte älskar i SD kopplar till Karlsson och Expo, speciellt inte detta som leds av Karlssons största motståndare!!!!
Citera
2016-02-19, 14:14
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Jag vill ligga lågt med personkritik mot David Lång. Han lär vara lite av förnuftets röst i den utökade partiledningen, bland alla som bestämmer i partiet, och har i grunden sunda värderingar.

Men han tjänar Mattiavelli. Det kommer man inte ifrån.

Men på vilket sätt, och var konkret nu.
Citera
2016-02-19, 14:15
Medlem
Citat:
Jo, det här ju så här det brukar låta när folk försvara kvinnomisshandlare, "HON VAR ÄNDÅ BARA EN HORA". Även om hon nu är/var det, vad fan spelar det för roll. Hon var inte ihop mede svinet Viktor när han misshandlade henne, han ska således skita i vem hon umgås med. Och att Viktor gick så långt att inte ens Mattias Karlsson vågade använda honom i sitt kuppförsök mot SDU är ju talande med tanke på att Karlsson accepterar vad som helst.

Men jag undrar verkligen om Hesselbäck gillar att du "försvarar honom genom att samtidigt hylla kvinnomisshandlare, Buss-Mia (som ville bussa svenska skolbarn till getton samt ockuperade partikansliet och Wall (som vill lösa tiggarproblemet genom att svenska män ska gifta sig med dem, samt att han hyr ut en lägenhet till tiggare själv).

Ovan på detta kallar du SD-medlemmar för "judar" på ett rasistiskt sätt om de inte vill rösta på Hesselbäck. Jag har tänkt att jag ska kontakta honom i helgen om detta.

Hehe, ja det var ju en rolig liten konspirationsteori, men vad har du för grund för den? Och säg inget om judar nu!

På vilket sätt är Jakob "god vän" med Dan? Inte för att det skulle vara något fel för han har gjort mycket för att städa i Sthlm, men det stämmer ju helt enkelt inte att han och Jakob är "gamla vänner", du hittar på helt enkelt.

Varför har han då suttit i Hesselbäcks styrelse om han är en "skitgubbe" som "aldrig haft råg i ryggen för att stå för någonting som han har skrivit eller gjort". Låter ju som mycket dåligt ledarskap av Hesselbäck att ge en sådan människa uppgifter och arbete nära med honom.
OK men var beredd på att Hesselbäck slänger luren i örat när man ringer från Expo.

Jag har aldrig kallat någon för jude som inte är det jag konstaterar bara att det är SD:s globalistiska liberala falang som stödjer Lång, däribland hela Israel-lobbyn med Jomshof, Bieler, Cortés, Hansson, Gogman, Heder, och allt vad de heter varav vissa av dem är judar. Det var dessa som hela tiden ville få bort Gustav Kasselstrand och William Hahne också. Men jag skiter egentligen i judar och andra folk än svenskarna som jag skrev tidigare, jag vill bara säkra vår framtid på jorden

Somsagt det märks att du inte är med i matchen i verkligheten och antagligen inte har varit det på mycket länge. Viktor är förlåten av alla han gjorde ett misstag men han var ingen Karlsson-dräng egentligen och är djupt ångerfull nu. Det var självförsvar i Almedalen, det var egentligen Hbtqxyz-Linnèa som misshandlade Viktor där. Fråga vilken SDU:are som helst så får du höra.

Bengtsson är en skitgubbe i mina ögon numera eftersom han visat att han inte har nån pondus att stå för det han tror på.
Citera
2016-02-19, 14:16
Medlem
Citat:
Hesselbäck har vad jag sett aldrig kritiserat partiledningen en enda gång. Lång/Eriksson tillhör dock partiledningens huvudkritiker i form av den sk Bunkern.

Jag tror inte heller att Hesselbäck vill ljuga om Lång/Eriksson som du gör, detta vansinne gör du förmodligen helt på get initiativ. Man skulle också kunna tänka dig att du bara är en särskilt obegåvad SD-hatare som bara vill skapa bråk där det inte finns något bråk.

Som sagt, du har ju enbart reggat dig på FB för att spamma och trolla just i denna tråd.
Det är Expo-David som har suttit med och uteslutit Gustav Kasselstrand och William Hahne och sedan hela SDU och fått betalt av husse Expo-Mattias. Hesselbäck var Hahnes utvalde som vice ordförande och har kritiserat Expofalangen många gånger, som här exempelvis: http://www.friatider.se/storsta-demokratiska-skandalen-som-skett-i-ett-parti-i-sverige-i-modern-tid
Citera
2016-02-19, 14:17
Medlem
Citat:

BRA FOLK!? JENNY RIBBSKOG OCH LINNÈA CORTES!?!? Är du inte klok människa....

Liberaler och sionister som är 100% lojala mot Expo-Karlsson är tydligen bra folk enligt Y2W.
Citera
2016-02-19, 14:21
Medlem
Jättesmart av SD att bråka nu när de behövs som allra mest!!

De borde stå på barikaderna och kräva nyval istället. De borde synas mer i media och ägna all sin tid till att vända det sjunkande skeppet.

Släpp all pretstige och skit i maktspelet. Ödsla inte energi på onödigt tjafs.

Jobba ända in i kaklet för helvete!

Skärpning!!!!
Citera
2016-02-19, 14:46
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjockisMattias
OK men var beredd på att Hesselbäck slänger luren i örat när man ringer från Expo.

Jag har aldrig kallat någon för jude som inte är det jag konstaterar bara att det är SD:s globalistiska liberala falang som stödjer Lång, däribland hela Israel-lobbyn med Jomshof, Bieler, Cortés, Hansson, Gogman, Heder, och allt vad de heter varav vissa av dem är judar. Det var dessa som hela tiden ville få bort Gustav Kasselstrand och William Hahne också. Men jag skiter egentligen i judar och andra folk än svenskarna som jag skrev tidigare, jag vill bara säkra vår framtid på jorden

Du har kallat mig för "jude", och det är ju lika hysteriskt roligt som när du kallar mig för "liberal" när jag röstar emot partiledningen.

Visa gärna exempel på att någon i ledningen stödjer medlemmarnas förslag, var inte rädd för att länka.

Citat:
Som sagt det märks att du inte är med i matchen i verkligheten och antagligen inte har varit det på mycket länge. Viktor är förlåten av alla han gjorde ett misstag men han var ingen Karlsson-dräng egentligen och är djupt ångerfull nu. Det var självförsvar i Almedalen, det var egentligen Hbtqxyz-Linnèa som misshandlade Viktor där. Fråga vilken SDU:are som helst så får du höra.

Viktor är inte förlåten av någon seriös människa vad jag vet, speciellt inte av tjejen han spöade upp. Inte av oss som är med i SD Sthlm i alla fall.

Ja Mattias Karlsson är ju fortfarande vän med Viktor iofs. Karlsson skiter ju i att han spöar brudar, men tyckte Viktor valde fel tidpunkt då detta var just innan kuppförsöket av SDU.

Citat:
Bengtsson är en skitgubbe i mina ögon numera eftersom han visat att han inte har nån pondus att stå för det han tror på.

Om Hesselbäck tyckte som dig så hade knappast han knappast arbetat med Bengtsson i styrelsen. Så antingen tydligen tycker du att Hesselbäck har värdelöst personomdöme, inte bra för en ordförande va?

Citat:
Det är Expo-David som har suttit med och uteslutit Gustav Kasselstrand och William Hahne och sedan hela SDU och fått betalt av husse Expo-Mattias. Hesselbäck var Hahnes utvalde som vice ordförande och har kritiserat Expofalangen många gånger, som här exempelvis: http://www.friatider.se/storsta-demo...e-i-modern-tid

1. Menar du att Lång jobbar för Expo nu? Grunder för det.
2. Lång röstade emot att utesluta Gustav och frikoppla SDU. Antigen ljuger du eller så är du helt okunnig, eller både också.
3. När skulle Hahne eller Hesselbäck påstått att Lång arbetar på Expo, bar inte rätt att länka.
Citera
2016-02-19, 14:54
Medlem
Y2Ws avatar
Sedan undrar jag en sak av de folk som kallar Nystat för "Éxpo-judar" och "Rövhål" (ni vet vilka ni är). Vad har Hesselbäck-styrelsen egentligen uträttat under detta år. Som medlem i Sthlm så har jag egentligen bara märkt två saker.

- Man var extremt sega och sena med att göra något när Buss-Mia låste in sig på kansliet samt vägrade lämna tillbaka den bil SD Sthlm äger.
- Man arrangerade ett stormöte i höstas i Årsta som skulle locka över 500 pers, men knappt 200 kom och det hela var en rätt seg tillställning (vilket ju i delar också var partiledningens fel ska sägas).

Jag har inget emot Hesselbäcks styrelse, för jag vet knappt något om dem - och har knappt sett till dom. Det är kanske ett betyg i sig.

Därför låter Nystarts förslag bra, med bevisad stor kompetens inom politik, den akademiska världen och i yrkeslivet. Ambitionen att växa och bygga på organisationen är nödvändig, för det kan inte se ut så här när vi går in i nästa valrörelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in