Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-07, 09:28
  #2365
Medlem
Sverigedemokraternas korruption med Linnea och Henrik Vinge fortsätter även i Region Stockholm.
https://www.expressen.se/nyheter/val...n-regionvalet/
Citat:
Med bara dagar kvar till valet har SD stängt av två av toppnamnen till regionvalet i Stockholm.

Det handlar om tvåan Göran Ek och trean Mari Malm som nu blivit ovalbara.

Samtidigt pågår ärenden om uteslutning.

– Jag köper inte att jag blir anklagad för saker som jag inte är skyldig till. Det är rent maktmissbruk, säger Mari Malm.
Citera
2022-09-07, 14:27
  #2366
Medlem
Länkar till bilder från Marie Malms Facebook där hon och andra talar mer klarspråk.
https://ibb.co/HP5KLy5
Komplett med en "Häjja Jimmie"-idiot på slutet.

Samt från Christina Wallmarks sida för att visa vilken fantastisk människa Linnea Vinge är. Alltså frun till Sverigedemokraternas vice partiledare Henrik Vinge.
Det verkar bara vara våp och idioter i partiledningen.
https://ibb.co/nDPsCy7
__________________
Senast redigerad av SnagIT 2022-09-07 kl. 14:30.
Citera
2022-09-11, 13:11
  #2367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickenyfiken93
Stämmer det att de försöker rodds om SD Stockholm Stad rejält nu? Hörde att Emelie Nixon har blivit petat från en stadsdelsnämd och att KF direkt röstat in Alvin Wester istället på hennes plats. Han har väl inte varit aktiv så länge? Vad jag kan minnas så har jag bara sett honom arbeta i valstugan under riksvalet, vårtalet 2019 och EP-valet?

Och ändå verkar han bli inbjuden till valvskor osv. På senaste Ungsvenskarnamötet hörde jag dessutom att han är en av de få utvalda att få åka till Almedalen I år när flera andra har nekats att åka.

Är inte det väldigt konstigt?

E Nixon verkar inte vara kvar längre . Vad har hänt ?
Tyckte jag såg hennes SD-inlägg för bara några månader sedan . Nu är hennes fb helt rensad från SD .
Citera
2022-09-11, 14:30
  #2368
Medlem
Hoppas detta är slutet för partiet att se Henrik Vinge som någon form av möjlig ersättare till Jimmie. En röst som låter hemsk, inte speciellt bra i debatter/intervjuer, sticker inte ut på ett förtroendeingivande sätt för fem öre, och nu kommer detta mygel fram. Usch!
Då lämnar jag båten illa kvickt!
Hopps partiledningen börjar syna paret Vinge!


Mattias Karlsson eller Tobias Andersson tack!
Citera
2022-09-16, 20:48
  #2369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D-Block
Hoppas detta är slutet för partiet att se Henrik Vinge som någon form av möjlig ersättare till Jimmie. En röst som låter hemsk, inte speciellt bra i debatter/intervjuer, sticker inte ut på ett förtroendeingivande sätt för fem öre, och nu kommer detta mygel fram. Usch!
Då lämnar jag båten illa kvickt!
Hopps partiledningen börjar syna paret Vinge!


Mattias Karlsson eller Tobias Andersson tack!

Du menar att Karlsson som försöker att ha halva inne på Expo samt inte lyckas med någonting han tar sig an - förutom att utesluta alla medlemmar han inte gillar (min favorit var när de hotade att utesluta en kille som inte ens var medlem), eller broilern Andersson som hänger med prostituerade och tror att han är på Stureplan med pappas pengar skulle vara bättre val?
För övrigt hoppas man ju att Andersson inte ärvt några egenskaper av sin dömde pedofile far.
Citera
2022-10-21, 22:53
  #2370
Medlem
E Nixons tjänst som riksombudsman upphör. I samma veva 6 st till som ryker .
” Det är komplicerat ” svarar Nixon på frågan varför ?
Citera
2022-10-21, 22:56
  #2371
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
E Nixons tjänst som riksombudsman upphör. I samma veva 6 st till som ryker . ” Det är komplicerat ” svarar Nixon på frågan varför ?

Vem är det?
Citera
2022-10-22, 04:56
  #2372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Vem är det?
https://www.facebook.com/emelie.nixon.98
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback