Citat:
Ursprungligen postat av
TjockisMattias
OK men var beredd på att Hesselbäck slänger luren i örat när man ringer från Expo.
Jag har aldrig kallat någon för jude som inte är det jag konstaterar bara att det är SD:s globalistiska liberala falang som stödjer Lång, däribland hela Israel-lobbyn med Jomshof, Bieler, Cortés, Hansson, Gogman, Heder, och allt vad de heter varav vissa av dem är judar. Det var dessa som hela tiden ville få bort Gustav Kasselstrand och William Hahne också. Men jag skiter egentligen i judar och andra folk än svenskarna som jag skrev tidigare, jag vill bara säkra vår framtid på jorden
Du har kallat mig för "jude", och det är ju lika hysteriskt roligt som när du kallar mig för "liberal" när jag röstar emot partiledningen.
Visa gärna exempel på att någon i ledningen stödjer medlemmarnas förslag, var inte rädd för att länka.
Citat:
Som sagt det märks att du inte är med i matchen i verkligheten och antagligen inte har varit det på mycket länge. Viktor är förlåten av alla han gjorde ett misstag men han var ingen Karlsson-dräng egentligen och är djupt ångerfull nu. Det var självförsvar i Almedalen, det var egentligen Hbtqxyz-Linnèa som misshandlade Viktor där. Fråga vilken SDU:are som helst så får du höra.
Viktor är inte förlåten av någon seriös människa vad jag vet, speciellt inte av tjejen han spöade upp. Inte av oss som är med i SD Sthlm i alla fall.
Ja Mattias Karlsson är ju fortfarande vän med Viktor iofs. Karlsson skiter ju i att han spöar brudar, men tyckte Viktor valde fel tidpunkt då detta var just innan kuppförsöket av SDU.
Citat:
Bengtsson är en skitgubbe i mina ögon numera eftersom han visat att han inte har nån pondus att stå för det han tror på.
Om Hesselbäck tyckte som dig så hade knappast han knappast arbetat med Bengtsson i styrelsen. Så antingen tydligen tycker du att Hesselbäck har värdelöst personomdöme, inte bra för en ordförande va?
Citat:
Det är Expo-David som har suttit med och uteslutit Gustav Kasselstrand och William Hahne och sedan hela SDU och fått betalt av husse Expo-Mattias. Hesselbäck var Hahnes utvalde som vice ordförande och har kritiserat Expofalangen många gånger, som här exempelvis:
http://www.friatider.se/storsta-demo...e-i-modern-tid
1. Menar du att Lång jobbar för Expo nu? Grunder för det.
2. Lång röstade emot att utesluta Gustav och frikoppla SDU. Antigen ljuger du eller så är du helt okunnig, eller både också.
3. När skulle Hahne eller Hesselbäck påstått att Lång arbetar på Expo, bar inte rätt att länka.