Citat:
Ursprungligen postat av
nextlife
Ja men godmorgon.
Efter lite swipe hit och dit så har jag en del matches. Och enligt mig så är ju ekvationen lika med att jag tycker hon är snygg, och att denna tjej tycker likadant.
Jag vill knulla, men vad vill hon? Söka bekräftelse likt de andra?
Jag inleder faktiskt konversationen som en gentleman. Jag skriver inte desperat men det spelar ingen roll vad jag skriver. Det blir oftast helt *tyst*
Låt mig dra ett exempel här.
Jag matchade med en tjej som hade riktigt fin kropp. Denna tjej tränade gymnastik vilket är ett intresse för mig då jag genuint gillar träning. Jag skrev, "Du har faktiskt riktigt fin kropp. Har du tränat gymnastik länge"?
"Ja hur så" svarade denna tjej då. Sen skrev jag "Ja jag märkte det. Jag själv ska börja träna igen"
"Ah okej"
Sen ingenting mer?! Egentligen skiter jag i hennes intresse. Jag vill åt hennes mus men hur fan fungerar det med våra svenska tjejer?
Jag var på semester i Thailand och boom. Rakt på sak, inget trams eller tjafs. Och detta var inte prostituerade för att påpeka detta.
Snälla. Vad är det här?
Nu har jag varken tinder eller är en snygg kvinna, men skulle så vara fallet så skulle jag nog tagit det rätt lugnt och väntat till något extra intressant på ett eller annat vis dyker upp. Av att döma från din trådstart så skulle du förmodligen inte vara det.
Jag tror faktiskt de flesta svenska tjejer inte attraheras av män som känner förakt mot svenska kvinnor för att de är för slampiga eller för avvisande, och framförallt inte de som hatar dem av båda anledningarna. Det bästa tipset för att få ligga är att sluta vara bitter/hatisk/besatt mot/av kvinnor, framförallt de som kommer från landet man befinner sig i.