2021-02-24, 00:03
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskungen
Ordet ”faktiskt” är så giftigt.
Faktiskt är olämpligt eftersom det implicerar att det är oväntat att hon skulle ha vackra ögon. Utgångspunkten är alltså att de inte skulle vara vackra.
Citera
2021-02-24, 00:23
Medlem
Fast jag håller inte med er här om att tjejer är på tinder för bekräftelsen. Däremot är dem inte där för att svara er om ni skriver att någon är snygg eller har något vackert med sitt utseende heller. Ni har bara allmänt dåliga pick up lines. När jag haft tinder (är kille) har inte jag svarat om någon tjej skrivit jävlar vad snygg du är eller något i den stilen. Jag är inte singel längre så ska ge er golden ticket till en träff sedan därifrån får ni förvalta det vidare själva.

Om du vill att tjejen ska ta kontakt och få en rolig konversation ha någon bra text i bion. Jag körde bland annat dessa: säg till om du vill att jag ska skriva först, vill du ha någon att crasha dina vänners stela parmiddagar med ”im the guy”, jag är sjukt bra på tysta leken så du kan lika gärna skriva direkt, då jag ändå kommer vinna etc... ha något som gör att folk kan skriva inte din stad, längd, ursprung eller liknande skriv något stelt om dig själv istället.

Om du vill ta kontakt med dem kolla först deras bio vad det än är om det står någon stad öppna med något där, om dem har någon lustig bild kommentera den eller om dem har olika hårfärger skriv någon kommentar om hur mycket av deras lön som går till hårfärg etc. Om det är någon sån sak du vill skriva ett tips börja alltid med namnet t.ex. ”Emma jag har suttit sjukt länge och undrat en sak, men kommit fram till att det nog bara är du som har svaret....” allt handlar om att vara rolig och skön dra Max 10/15 meningsutbyten sen bjud ut till träff. Du vill ju kunna låta tjejen få prata om allt dem varit med om på dejten. För hur får du en tjej att gilla dig? Jo du låter dem få berätta allt om sig själva (vem gillar inte prata om sig själv?). Sen för gudsskull påminner igen, inget smicker eller ett Hej inte ens vi killar svarar på sånt!!! (I allafall inte jag).

En av mina mest klassiska lines var denna: sanning eller konsekvens? (majoriteten svarade konsekvens) då var det klart bara att svara ta en drink med mig ikväll kl 19 på... funkade nästintill alltid enkelt och okomplicerat. Sjukt spännande då ni inte vet någonting om varandra.
Citera
2021-02-24, 19:31
Medlem
Men asså va ? Är ni helt jävla fittskadade killar ... varför tror ni tjejer bara är på tinder för att knulla?? Vi letar inte efter ett jävla drägg äckel som ska köra in kuken i oss och sen dra?? För att sen gå runt och kalla tjejer för horor osv...
Citera
2021-04-04, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klocko13
Fast jag håller inte med er här om att tjejer är på tinder för bekräftelsen. Däremot är dem inte där för att svara er om ni skriver att någon är snygg eller har något vackert med sitt utseende heller. Ni har bara allmänt dåliga pick up lines. När jag haft tinder (är kille) har inte jag svarat om någon tjej skrivit jävlar vad snygg du är eller något i den stilen. Jag är inte singel längre så ska ge er golden ticket till en träff sedan därifrån får ni förvalta det vidare själva.

Om du vill att tjejen ska ta kontakt och få en rolig konversation ha någon bra text i bion. Jag körde bland annat dessa: säg till om du vill att jag ska skriva först, vill du ha någon att crasha dina vänners stela parmiddagar med ”im the guy”, jag är sjukt bra på tysta leken så du kan lika gärna skriva direkt, då jag ändå kommer vinna etc... ha något som gör att folk kan skriva inte din stad, längd, ursprung eller liknande skriv något stelt om dig själv istället.

Om du vill ta kontakt med dem kolla först deras bio vad det än är om det står någon stad öppna med något där, om dem har någon lustig bild kommentera den eller om dem har olika hårfärger skriv någon kommentar om hur mycket av deras lön som går till hårfärg etc. Om det är någon sån sak du vill skriva ett tips börja alltid med namnet t.ex. ”Emma jag har suttit sjukt länge och undrat en sak, men kommit fram till att det nog bara är du som har svaret....” allt handlar om att vara rolig och skön dra Max 10/15 meningsutbyten sen bjud ut till träff. Du vill ju kunna låta tjejen få prata om allt dem varit med om på dejten. För hur får du en tjej att gilla dig? Jo du låter dem få berätta allt om sig själva (vem gillar inte prata om sig själv?). Sen för gudsskull påminner igen, inget smicker eller ett Hej inte ens vi killar svarar på sånt!!! (I allafall inte jag).

En av mina mest klassiska lines var denna: sanning eller konsekvens? (majoriteten svarade konsekvens) då var det klart bara att svara ta en drink med mig ikväll kl 19 på... funkade nästintill alltid enkelt och okomplicerat. Sjukt spännande då ni inte vet någonting om varandra.

Det ironiska med allt detta dock är att när en super snygg kille matchar med dessa tjejer gör plötsligt alla dessa tjejer exaaakt det du och de säger att de INTE gillar att andra gör.

De är skit snabba på skriva först då, skriver kort och tråkiga saker som "hej, läget", tar 0 initiativ etc.

Gillar en tjej dig behöver du inte göra mkt.
Citera
2021-04-16, 12:07
Skrev med en brud på Tinder för ett tag sedan och vi klickade skitbra, hade flera gemensamma intressen osv. Tog tillfället i akt och bjöd ut henne ganska snabbt och hon var intresserad. När dagen väl kom ställde hon in med förklaringen att hon hade migrän eller något liknande och föreslog att vi istället skulle träffas dagen efter. Jag sa okej, men när dagen efter väl kom ställde hon in igen för att hon "verkligen inte skulle hinna" och verkade genuint besviken. Jag sa att det var lugnt, sen skrev vi inte mer efter det.

Fattade jag allt fel från början och föll för hennes mind games eller tror ni att hon vid något tillfälle var intresserad?
Citera
2021-04-16, 12:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wellpaper123
Men asså va ? Är ni helt jävla fittskadade killar ... varför tror ni tjejer bara är på tinder för att knulla?? Vi letar inte efter ett jävla drägg äckel som ska köra in kuken i oss och sen dra?? För att sen gå runt och kalla tjejer för horor osv...
Du skrev det själv.

För att vi har listat ut hur ni fungerar, läst mellan raderna, använt uteslutningsmetoden, personlig erfarenhet, läst andras erfarenheter.

Nä ni vill inte ligga runt det råkar bara bli så pga era taktiker som går ut på att aldrig investera själva.
Istället sitter ni och gråter i er ensamhet, och tror det är en investering.

Ni vill bara ligga med en snygg kille, sen en till, sen en till.
Och väntar på att den snygge kille ska försöka få ett förhållande med er där ni håller taktpinnen, och när den snygge killen inte dansar efter er pipa så är han ett äckeldrägg.

You are what you attract.
Citera
2021-04-16, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Ja men godmorgon.

Efter lite swipe hit och dit så har jag en del matches. Och enligt mig så är ju ekvationen lika med att jag tycker hon är snygg, och att denna tjej tycker likadant.

Jag vill knulla, men vad vill hon? Söka bekräftelse likt de andra?

Jag inleder faktiskt konversationen som en gentleman. Jag skriver inte desperat men det spelar ingen roll vad jag skriver. Det blir oftast helt *tyst*

Låt mig dra ett exempel här.

Jag matchade med en tjej som hade riktigt fin kropp. Denna tjej tränade gymnastik vilket är ett intresse för mig då jag genuint gillar träning. Jag skrev, "Du har faktiskt riktigt fin kropp. Har du tränat gymnastik länge"?

"Ja hur så" svarade denna tjej då. Sen skrev jag "Ja jag märkte det. Jag själv ska börja träna igen"

"Ah okej"

Sen ingenting mer?! Egentligen skiter jag i hennes intresse. Jag vill åt hennes mus men hur fan fungerar det med våra svenska tjejer?

Jag var på semester i Thailand och boom. Rakt på sak, inget trams eller tjafs. Och detta var inte prostituerade för att påpeka detta.

Snälla. Vad är det här?

Du skrev ju att ”du ska börja träna igen”, alla som tränar vet vilket skitsnack det är. Du avslöjade att du inte är i form.
Citera
2021-04-16, 20:54
Medlem
De visar bara att de inte är lättfotade slampor.
Citera
2021-04-16, 21:42
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
De visar bara att de inte är lättfotade slampor.

Vad är det för bra med det? Det är ju det man vill ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in