2016-02-14, 10:20
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Utmärkt....då har du en målgrupp. Kanske då inte krogen är det optimala stället att träffas på.

Nörden kanske träffas lämpligast utan formella dejter....snarare genom hans eventuella specialintresse.
Ja, de fattar inte alltid när man raggar på dem. Mitt ex fick jag i princip välta och släpa hem för att han skulle fatta vinken
Off topic, men min första kärlek (olycklig) var i killen på gymnasiet som satt och ritade avancerade fantastasyserier i ett hörn. han hade samma kläder ett helt år tror jag. Jag gick igång på hans begåvning och humor. Men han dreglade ju som de andra killarna efter den blonda hästtjejen, inte tjejen med bra betyg som inte fått kurvor än.
Citera
2016-02-14, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Ja, de fattar inte alltid när man raggar på dem. Mitt ex fick jag i princip välta och släpa hem för att han skulle fatta vinken
Off topic, men min första kärlek (olycklig) var i killen på gymnasiet som satt och ritade avancerade fantastasyserier i ett hörn. han hade samma kläder ett helt år tror jag. Jag gick igång på hans begåvning och humor. Men han dreglade ju som de andra killarna efter den blonda hästtjejen, inte tjejen med bra betyg som inte fått kurvor än.
Det är väl samma fenomen bland tjejer? Tjejer trånar efter den snyggaste i klassen som är 2 år äldre på gymnasiet... Medans killar vill ha snyggaste yngre tjejen.
Citera
2016-02-14, 10:27
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt
Det är väl samma fenomen bland tjejer? Tjejer trånar efter den snyggaste i klassen som är 2 år äldre på gymnasiet... Medans killar vill ha snyggaste yngre tjejen.
Ja, visst är det så. Men jag ville ju ha honom, inte någon odräglig fotbollskille. Jag kom igång när jag började universitetet, synd att jag inte träffat honom då.
Citera
2016-02-14, 10:33
Medlem
Citat:
Ja, visst är det så. Men jag ville ju ha honom, inte någon odräglig fotbollskille. Jag kom igång när jag började universitetet, synd att jag inte träffat honom då.
Testa ragga på finanskillar som jobbar på banken, dom är ofta snyggt klädda, tjänar mycket pengar och ofta snygga... Men om dom har en bra personlighet är ju frågan, du måste avvakta och se helt enkelt.

Eller börja plugga igen på universitet och hitta den magiska killen som du pluggar med kanske eller runt omkring på universitetet?
Citera
2016-02-14, 10:38
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Testa ragga på finanskillar som jobbar på banken, dom är ofta snyggt klädda, tjänar mycket pengar och ofta snygga... Men om dom har en bra personlighet är ju frågan, du måste avvakta och se helt enkelt.

Eller börja plugga igen på universitet och hitta den magiska killen som du pluggar med kanske eller runt omkring på universitetet?
Nja, finanskillar och jag är nog ingen vidare match, och jag har studerat klart för tillfället. Det har nog han också.
Men man vet aldrig vad som händer, livet har överraskat mig många gånger.
Citera
2016-02-14, 10:39
Medlem
Citat:
Nja, finanskillar och jag är nog ingen vidare match, och jag har studerat klart för tillfället. Det har nog han också.
Men man vet aldrig vad som händer, livet har överraskat mig många gånger.
Tjejernas uppgift är bara att synas för allmänheten, killarnas uppgift är att "fånga" er... Ungefär som djuren gör i naturen... Så din uppgift är att vara på stan & synas så mycket som möjligt om du vill ha en kille, eller så kan du testa nätdejting.
Citera
2016-02-14, 10:41
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Tjejernas uppgift är bara att synas för allmänheten, killarnas uppgift är att "fånga" er... Ungefär som djuren gör i naturen... Så din uppgift är att vara på stan & synas så mycket som möjligt om du vill ha en kille, eller så kan du testa nätdejting.
Säg det till min ex-Man, jag valde och tog honom, funkade fint
Citera
2016-02-14, 10:53
Bannlyst
Citat:
Säg det till min ex-Man, jag valde och tog honom, funkade fint
Sen valde du att dumpa honom, funkade........
Citera
2016-02-14, 11:00
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Sen valde du att dumpa honom, funkade........
Vi kom överens om det. Bättre att behålla respekten för varandra än att gräla och göra sig omöjliga.
Citera
2016-02-14, 11:04
Bannlyst
Citat:
Vi kom överens om det. Bättre att behålla respekten för varandra än att gräla och göra sig omöjliga.
När kvinnan är ensam heter det alltid att man kom överens om det. Fanns det inget du kunde kompromissa om? Fanns det inget som du kunde ändra på för att få det att fungera eller var attraktionen död?
Citera
2016-02-14, 11:12
Medlem
Citat:
Men han dreglade ju som de andra killarna efter den blonda hästtjejen, inte tjejen med bra betyg som inte fått kurvor än.

Tro mig, killar som vill ha hästtjejer är inte friska någonstans.
Citera
2016-02-14, 11:12
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
När kvinnan är ensam heter det alltid att man kom överens om det. Fanns det inget du kunde kompromissa om? Fanns det inget som du kunde ändra på för att få det att fungera eller var attraktionen död?
Vi kämpade på länge, då vi har barn men vi är bättre som vänner. Om vi dragit ut på det mer hade det nog blivit olidligt för alla. Många som ha brutit upp kan ju knappt prata med varandra utan att bete sig galningar och pratar illa om varandra inför barnen. Mina barn har den bästa pappan men vi ska inte vara tillsammans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in