2016-02-12, 05:43
Medlem
Det första du måste göra är att bestämma dig att inte ragga på personer som inte är i samma situation som du. Detta skall alltså prioriteras:

Ålder, din dejt bör vara i samma ålder som dig själv.
Inkomst, plus eller minus 25%, inte mer eller mindre.
Barn, Du har barn - och då bör också din dejt ha barn. Annars kommer det inte hålla.
Er idologi bör vara liknande.
Vänskapskrets, ifall du endast hänger med högerfolk och din dejt med vänster kommer det aldrig fungera.
Uppfostran, ni bör ha liknande uppfostran - annars kommer det inte fungera.

Om du sorterar efter det där så behöver du inte springa på 150 kaffedejts per vecka, utan kanske 2 i månaden. Men någon av de där två i månaden kan vara den rätta för dig.

Så försök alltså inte ragga på 29-åringar som inte har barn, för det kommer inte fungera - och det vet du.

EDIT: Lägger till intelligens och allmänbildning, ifall ni är för långt ifrån varandra så kommer det inte att fungera.
Senast redigerad av Macatho 2016-02-12 kl. 05:47.
Citera
2016-02-12, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Det första du måste göra är att bestämma dig att inte ragga på personer som inte är i samma situation som du. Detta skall alltså prioriteras:

Ålder, din dejt bör vara i samma ålder som dig själv.
Inkomst, plus eller minus 25%, inte mer eller mindre.
Barn, Du har barn - och då bör också din dejt ha barn. Annars kommer det inte hålla.
Er idologi bör vara liknande.
Vänskapskrets, ifall du endast hänger med högerfolk och din dejt med vänster kommer det aldrig fungera.
Uppfostran, ni bör ha liknande uppfostran - annars kommer det inte fungera.

Om du sorterar efter det där så behöver du inte springa på 150 kaffedejts per vecka, utan kanske 2 i månaden. Men någon av de där två i månaden kan vara den rätta för dig.

Så försök alltså inte ragga på 29-åringar som inte har barn, för det kommer inte fungera - och det vet du.

EDIT: Lägger till intelligens och allmänbildning, ifall ni är för långt ifrån varandra så kommer det inte att fungera.

Jag förstår din tanke och den är rätt, men den stämmer inte då den mannen du beskriver är jag.
Vi är precis lika gamla (35) jag har själv barn (dessutom huvuddelen av vårdnaden).
Men till saken hör den att jag är helt ointresserad utav henne då jag nu kan välja och vraka samt få något mycket bättre.
Jag ska dejta en 30-åring och en 38-åring båda utan barn i helgen, båda är bra liggmaterial men olika i sätten.
Jag tror TS har mer chans träffa någon 45+ som är totalt misslyckad på dejtingmarknaden, halvfet till extremt överviktig. Där tror jag hon kan skapa sig en relation. Fixar hon inte det är hon bara divig och får fortsätta vara någons leksak.
Citera
2016-02-12, 07:56
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Vi kan kalla mig för bitterkuk. Jag kan inte bry mig mindre. Löser man problemet så?
Nej.

Du däremot upprätthåller och uppmuntrar kvinnor till att tro sig vara mer värda än vad de är. Finns sjukt många singelmammor som har hur helt absurda krav och det tror de att de har rätt till.

I takt med kvinnans frigörelse har mängden sex minskat och det är lägre än någonsin. Du gnälla på att jag inte får knulla men det får ingen annan heller. Det är få människor som har sex på daglig basis.

Några knull om året räknas inte ditt missfoster.
Folk får väl ställa vilka krav de vill? Om de inte infrias så får man sänka sina krav eller gå lottlös. Inte mer med det.
Statistik är inte 100% tillförlitligt. Du vet väl att befolkningsmängden ökar? Tror du de flesta skaffar barn genom inseminering?
Citera
2016-02-12, 08:14
Medlem
fapmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolAsyl
Jag tror TS har mer chans träffa någon 45+ som är totalt misslyckad på dejtingmarknaden, halvfet till extremt överviktig.
Hahaha nu är det mig du beskriver, och jag är nog heller inte intresserad av TS. Dels för att hon verkar vara utseendefixerad och dels för att jag vill att barnen ska vara utflugna, som mina.
Citera
2016-02-12, 08:36
Medlem
Buffymyloves avatar
Här går man och lägger sig och får en personlighetsanalys, Courtesy of Flashback helt gratis.

Tänkte svara på flera av inläggen

Jag raggar inte på 29-åringar, de raggar på mig😇. Jag brukar sikta på de i liknande ålder eller något äldre. Många här verkar anta att kvinnor förvandlas till uttjänta tanter efter 30 (och män är extrema hunkar upp i pensionsåldern., så klatkrJag är liten och fast i kroppen, tränar 6 gg i veckan.

Dejtar inte alltid inte inte intensivt. Det går i perioder. Det är riktigt att man bör försöka att inte gå upp i de för mycket för då blir fokuset fel.

Har en dejt i helgen med en person som jag sett fram emot att träffa, det kan nog bli hett och roligt.
Citera
2016-02-12, 08:44
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Här går man och lägger sig och får en personlighetsanalys, Courtesy of Flashback helt gratis.

Tänkte svara på flera av inläggen

Jag raggar inte på 29-åringar, de raggar på mig😇. Jag brukar sikta på de i liknande ålder eller något äldre. Många här verkar anta att kvinnor förvandlas till uttjänta tanter efter 30 (och män är extrema hunkar upp i pensionsåldern., så klatkrJag är liten och fast i kroppen, tränar 6 gg i veckan.

Dejtar inte alltid inte inte intensivt. Det går i perioder. Det är riktigt att man bör försöka att inte gå upp i de för mycket för då blir fokuset fel.

Har en dejt i helgen med en person som jag sett fram emot att träffa, det kan nog bli hett och roligt.

Oh, yes!

Flashback - där mannen är en välbärgad och alltid hård och viril korsning av Bones Jones och Ragnar i Vikings till han blir 70+ och kvinnan förfaller såväl kroppsligt som socioekonomiskt och blir ett överviktigt och uttjänt "WT" den dagen hon fyller 25.

Citera
2016-02-12, 08:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Oh, yes!

Flashback - där mannen är en välbärgad och alltid hård och viril korsning av Bones Jones och Ragnar i Vikings till han blir 70+ och kvinnan förfaller såväl kroppsligt som socioekonomiskt och blir ett överviktigt och uttjänt "WT" den dagen hon fyller 25.

finns de killar som inte har sådant tänk också , döm inte alla lika
Citera
2016-02-12, 09:16
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
finns de killar som inte har sådant tänk också , döm inte alla lika

Jo. Och den gängse uppfattningen på FB, och den som är med verkligheten överensstämmande, är annars att kött- och relationsmarknaderna är kvinnornas marknader.
Citera
2016-02-12, 09:22
Bannlyst
Citat:
Jo. Och den gängse uppfattningen på FB, och den som är med verkligheten överensstämmande, är annars att kött- och relationsmarknaderna är kvinnornas marknader.
lika svårt för alla att hitta någon man klickar verkligen med i livet kärlek är en svår hobby
Citera
2016-02-12, 09:28
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
lika svårt för alla att hitta någon man klickar verkligen med i livet kärlek är en svår hobby

Visst är det så. Dock torde det vara otvistligt att kvinnor får oändligt mycket fler erbjudanden utan att själva behöva göra så mycket.
Citera
2016-02-12, 09:38
Bannlyst
Citat:
Visst är det så. Dock torde det vara otvistligt att kvinnor får oändligt mycket fler erbjudanden utan att själva behöva göra så mycket.
klart att kvinnor har det lite lättare med att välja nya kontakter de vill träffa och undersöka mer noga , men är man en vettig kille så finns det en hel del möjligheter för oss också om man bara vill , men lika svårt för det att hitta kärleken där ute någonstans för jag blir inte kär så lätt , det måste vara någon speciell tjej helt klart , inte bara en tjej . jag är ej heller kräsen på det yttre bara människan ser normal ut , det är det inre som lockar här
Senast redigerad av frifart 2016-02-12 kl. 09:48.
Citera
2016-02-12, 09:53
Bannlyst
Män är som vin kvinnor som vinäger, sad but true,

Sen har du även ungar vilket betyder att du har blivit använd, grovt sagt, vill man spinna det ännu mer åt helvete kan man säga att du klarade att trycka ut två ungar men klarade inte hålla ihop ett äktenskap och det är ju bara fail

Så bortsett din glorifiering av dig själv så är du bränd, skadad och trasig,

oavsett milf status
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in