2005-11-17, 16:40
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lutas
Risken att du tar tag i ditt liv och går ut är nog fan så mycket större om du låter bli internet. Jag föreslår att du låter bli datorn i ett par månader och ser vad som händer. Du och I-S kan ha telefonkontakt och trösta varandra.
Nej, vi kommer inte överens med varandra.
Jag kommer inte börja umgås med folk bara för att jag slutar med internet, så enkelt är det. Jag umgicks aldrig med någon innan jag började heller.
2005-11-17, 16:44
Medlem
Lutass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Jag kommer inte börja umgås med folk bara för att jag slutar med internet, så enkelt är det. Jag umgicks aldrig med någon innan jag började heller.
Så då satt du bara inne och gjorde ingenting? Hur har du kunnat träffa folk? Gå på FB träffar? För det gjorde du väl efter att du började med internet? Och du är medveten om att du kommer umgås med folk i det militära?
2005-11-17, 16:46
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Så då satt du bara inne och gjorde ingenting? Hur har du kunnat träffa folk? Gå på FB träffar? För det gjorde du väl efter att du började med internet? Och du är medveten om att du kommer umgås med folk i det militära?
Jag träffade väl människor i skolan. Men inte på fritiden. Det är inte så intressant.
2005-11-17, 16:48
Medlem
I-Ss avatar
Citat:

Överens kommer vi nog om vi bara försöker.
2005-11-17, 16:55
Medlem
InkoPinkos avatar
Citat:

Oförmåga att umgås tätt inpå andra människor går inte ihop alls med att göra lumpen...
2005-11-17, 16:58
Medlem
Lutass avatar
Citat:
Jag träffade väl människor i skolan. Men inte på fritiden. Det är inte så intressant.
Du har ju uppenbarligen lite smått börjat med det nu om man kollar på den långa listan med FB folk som du träffat? Du är nog inte så oförmögen att umgås med folk som du vill påskina.
2005-11-17, 16:59
Medlem
Nomoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I-S
Överens kommer vi nog om vi bara försöker.

den blinde försöker leda den blinde?
2005-11-17, 17:00
Medlem
Nomoss avatar
Citat:
Du har ju uppenbarligen lite smått börjat med det nu om man kollar på den långa listan med FB folk som du träffat? Du är nog inte så oförmögen att umgås med folk som du vill påskina.

min uppfattning också, jag tror inte heller på det hon säger. Och när man tittar på antalet sängpartners verkar hon vara minst sagt aktiv..
2005-11-17, 17:00
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Jag träffar inte folk från fb i skolan. Jag träffar folk generellt där. Jag träffar folk från fb ibland utanför, sedan känner jag två andra i den här staden också.
2005-11-17, 17:01
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomos
min uppfattning också, jag tror inte heller på det hon säger. Och när man tittar på antalet sängpartners verkar hon vara minst sagt aktiv..
Men herrejävlar.
2005-11-17, 17:05
Medlem
Lutass avatar
Citat:
Jag träffar inte folk från fb i skolan. Jag träffar folk generellt där. Jag träffar folk från fb ibland utanför, sedan känner jag två andra i den här staden också.
Så då kan vi slå fast att du faktsikt umgås med folk då?

"Jag umgicks aldrig med någon innan jag började heller."

Det lär ju inte stämma? Du säger att du känner två personer i staden. Hur håller du kontakten med dem om du aldrig umgås med dem?
2005-11-17, 17:06
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Så då kan vi slå fast att du faktsikt umgås med folk då?

"Jag umgicks aldrig med någon innan jag började heller."

Det lär ju inte stämma? Du säger att du känner två personer i staden. Hur håller du kontakten med dem om du aldrig umgås med dem?
Den ena ringer ibland så pratar vi. Det händer att vi tar en promenad.
Den andra har jag träffat en gång sedan jag flyttade hit.

Jag umgås med folk, som folk gör mest. Men jag umgås inte i den mening att jag har vänner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in