Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Den ena ringer ibland så pratar vi. Det händer att vi tar en promenad.
Den andra har jag träffat en gång sedan jag flyttade hit.
Jag umgås med folk, som folk gör mest. Men jag umgås inte i den mening att jag har vänner.
Jag tycker inte att det låtar som att du har några större problem med det där faktiskt. Jag är helt ny i en stad, jag kände ingen när jag flyttade hit. De enda jag umgås med är de jag träffar på jobbet, och alla främmande människor på krogen. Du har nog fler vänner runt om dig än mig.

Och ja, går man ut och går och pratar i telefon med en person så är det en vän. Jag går då inte ut och går med några lösa bekanta.
Jag tror ärligt talat att det här bottnar i ditt behov av uppmärksamhet, som jag tror är mycket större än vad du vill erkänna. Jag tror även att du har väldigt dålig självinsikt. Du anser dig vara mentalt vuxen. Det tror alla att de är i den åldern, de har fel, du har fel. Du anser dig inte kräva så mycket uppmärksamhet. Det är ganska uppenbart att så inte är fallet, det kan du säga vad du vill om. Jag tror att det stör dig att du inte längre får den uppmärksamhet som du fick innan du flyttade, av dina gamla kompisar, så du söker den på andra ställen, t.ex. här.
Det här är bara mina teorier, jag är ingen psykolog, så ta det för vad det är.