Flashback bygger pepparkakshus!
2005-11-17, 04:49
Medlem
Att snacka med en psykolog/psykoterapeut/psykiater/whatever förändrade mitt liv iaf.

Till en början kände jag att det bara var meningslöst, men jag tvingade mig ditt varje session, och till slut så hade jag kommit på rätt köl igen.

Nu mår jag prima. Testa iaf, jag lovar att du kommer bli förvånad.
2005-11-17, 05:06
Bannlyst
CharlieR jag tror att du är ute efter en ganska massa uppmärksamhet, att du faller inom att vara en vanlig tjej i det vardagliga livet så väljer du att få uppmärksamhet för att du har en fitta här på FB.

Med mina besök till en psykiater så kan jag med en ganska självsäker säkerhet säga att du är ute efter uppmärksamhet. Ja, liksom en tjej som vardagligen lever sitt liv som en tjej med vad än hon kan ha för problem.
2005-11-17, 05:52
Medlem
cavalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Vet inte. Jag får ljuga för psykologen. Alternativt lägga tiden på annat.
att ljuga för psykologen lär inte vara en hit direkt.

Låt oss leka med tanken att du har anlag för Schizofreni, då kan lumpen vara det som utlöser en djupare psykos och gör det värre att bli bra igen.

Det är hyfsat vanligt, bland killar med Schizofreni, att det utlöses när dom gör lumpen.

Ta itu med dina problem innan.
2005-11-17, 05:54
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coby
CharlieR jag tror att du är ute efter en ganska massa uppmärksamhet, att du faller inom att vara en vanlig tjej i det vardagliga livet så väljer du att få uppmärksamhet för att du har en fitta här på FB.

Med mina besök till en psykiater så kan jag med en ganska självsäker säkerhet säga att du är ute efter uppmärksamhet. Ja, liksom en tjej som vardagligen lever sitt liv som en tjej med vad än hon kan ha för problem.
Jaha. Vad fint.
Ifall du inte kan skriva någonting som ingen annan redan har sagt tjugo gånger så behöver du väl ändå inte skriva alls?
2005-11-17, 05:55
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cavall
att ljuga för psykologen lär inte vara en hit direkt.

Låt oss leka med tanken att du har anlag för Schizofreni, då kan lumpen vara det som utlöser en djupare psykos och gör det värre att bli bra igen.

Det är hyfsat vanligt, bland killar med Schizofreni, att det utlöses när dom gör lumpen.

Ta itu med dina problem innan.
Vad menar du med hyfsat vanligt?
2005-11-17, 06:59
Medlem
cavalls avatar
Citat:
Vad menar du med hyfsat vanligt?
att lumpen är en utlösande faktor i deras insjuknande, det behöver inte vara det.

om jag inte kommer ihåg helt fel så är det vanligast att dom utbryter i mellan åldrarna 18-30.
2005-11-17, 07:04
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
att lumpen är en utlösande faktor i deras insjuknande, det behöver inte vara det.

om jag inte kommer ihåg helt fel så är det vanligast att dom utbryter i mellan åldrarna 18-30.
Jag undrar bara vad du baserar uttalande om att det är hyfsat vanligt på. Antalet lumpare som blir/är schizofrena? Eller antalet schizofrena som gjort lumpen? Jag förstår verkligen inte vad det hela skulle vara grundat på.
2005-11-17, 07:09
Medlem
cavalls avatar
Citat:
Jag undrar bara vad du baserar uttalande om att det är hyfsat vanligt på. Antalet lumpare som blir/är schizofrena? Eller antalet schizofrena som gjort lumpen? Jag förstår verkligen inte vad det hela skulle vara grundat på.
det kommer från min lärare jag hade i psykiatri.
2005-11-17, 07:11
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
det kommer från min lärare jag hade i psykiatri.
Vilken specifik referens. Kan du inte kontakta denna lärare och be om en referens? Det vore intressant att läsa.
2005-11-17, 07:15
Medlem
colds avatar
behöver du nån att tala med så vet du var jag finns/C
2005-11-17, 07:19
Medlem
cavalls avatar
Citat:
Vilken specifik referens. Kan du inte kontakta denna lärare och be om en referens? Det vore intressant att läsa.
ska se om jag hittar nåt, för jag har dessvärre inte kontakt med henne längre
2005-11-17, 11:11
Medlem
Låter allvarligt det här

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in