Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Ungdomspsykiatrin skickas man till fram till 20 års ålder nu för tiden. Det blir privat för mig ifall det blir av alls.
Jag har lite dåligt med bidrag, så jag har jobbat varje dag hela sommaren. Nu när jag är ny i stan har jag inte fått ett kvälls- eller helgjobb än, men då jag bodde i Göteborg jobbade jag helger och kväller så ofta jag kunde.
Som du säger så har jag fördelen att inte ha en familj utöver mig själv att bry mig om. Ifall jag inte har råd med mat på bordet så är det inte så farligt. Hade jag haft ett barn och en man att ta hand om hade det varit värre.
Och där har du fel, vi tar in dig på vuxenvård oroa dig inte.
Så långt ner i ålder som 14 år kan vi ha inne på avdelningarna, ofta då med förälder i sällskap men även utan....
Sen måste jag bara säga herregud vilken chattsida detta blivit och har du verkligen problem och har du verkligen kompisar i killen C eller vad pajasen nu hette så är det ju bedrövligt att ni/du/han inte får iväg ett samtal till psyk eller att
nånting annat händer.
Måste hålla med flera i denna tråd att det känns lixom inte helt äkta detta, tyvärr.
Och det är just därför du inte ska sätta dig och skriva här att det kan inte vi avgöra osv för precis så är det, vi kan helt omöjligt avgöra om du verkligen är 2005 mest paranoida person osv, men om du söker hjälp och mänsklig kontakt så kommer du få den hjälp du ska ha.