Flashback bygger pepparkakshus!
2005-11-15, 02:19
Medlem
KnäHunDeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Men jag måste ju hålla skenet uppe. Ifall jag slutar gå ut och så så inser de ju att jag förstår att de är ute efter mig.

Ja absolut. Tankemässiga demoner tenderar att växa i ensamheten inomhus, men minska av frisk luft och goda vänners närhet.

Bästa nu är att sova. Ifall vanföreställningarna finns kvar imorrn kanske du kan beskriva vad du uppfattar har utlöst denna åkomma. Är du seriös så ring en privatpsykiater.
2005-11-15, 02:19
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Jag tror att jag börjar förstå Challe. Du har kommit på nåt som vi andra inte har sett än.
Men jag tror att jag behöver mer information om jag ska förstå vidden av det hela
Herregud! Nu kommer jag bara tro mer på mina konstiga idéer.
2005-11-15, 02:20
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnäHunDeN
Ja absolut. Tankemässiga demoner tenderar att växa i ensamheten inomhus, men minska av frisk luft och goda vänners närhet.

Bästa nu är att sova. Ifall vanföreställningarna finns kvar imorrn kanske du kan beskriva vad du uppfattar har utlöst denna åkomma. Är du seriös så ring en privatpsykiater.
Försökte sova förut, men det gick inte. Ska försöka.
2005-11-15, 02:21
Medlem
ReNus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Jag tror att jag börjar förstå Challe. Du har kommit på nåt som vi andra inte har sett än.
Men jag tror att jag behöver mer information om jag ska förstå vidden av det hela

Är du hennes bror?

I så fall: Vad i helvete gör du just nu?
"(...)mer information om jag ska förstå vidden av det hela".

Snälla. Om ni ska bli tagna på allvar, logga ut och dra hem till syrran.

.
2005-11-15, 02:22
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReNu
Är du hennes bror?

.
Jag vill inte. Jag vill vara ensam.
Medlem
202walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukester
Eller om du nu verkligen är hennes brorsa, och hade brytt dig så mycket om henne, så garanterar jag att du hade suttit hos henne nu istället för att skriva inlägg på ett forum. Så gör vi i alla fall inom vår ofta ganska mentalt störda släkt.

Jag hade definitivt åkt till brorsan om han mått så dåligt som påstås, då är jag ändå i Lund och han i GBG. Jag hade skitit i om ha sa att jag inte ville att jag skulle komma. I en krissituation behövs att någon tar tag i den som känner sig osäker, vare sig personen vill eller inte.
Medlem
ReNus avatar
Charlie: Det kändes viktigt att byta avatar just nu?

Herregud, som sagt, sjukaste tråden på jävligt länge...
Medlem
Lukesters avatar
Citat:
Är du hennes bror?

.
Jag håller med. Om man är så dålig som CharlieR vill påskina, inte fan sitter man i ett forum och snackar goja, rättar andras stavfel och byter avatar mitt i allt.
2005-11-15, 02:23
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Charlie: Det kändes viktigt att byta avatar just nu?

Herregud, som sagt, sjukaste tråden på jävligt länge...
Vad fan.. Vad har det för betydelse?
2005-11-15, 02:24
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukester
Jag sade att jag inte skulle ge mig in i diskussionen igen, men... Med bakgrund av CharlieRs tidigare "ropa-på-vargen"-beteende så är det inte så lätt att ta henne på allvar längre. Jag försöker inte på något sätt vara tuff, har mest försökt ignorera henne tidigare. Om jag själv hade mått dåligt, hade jag då skrivit i ett forum? Knappast. Ruskigbuss, jag har tidigare gillat dina kommentarer, men jag säger nu som du... patetiskt.

Nå, VET du att det ligger till så som du tror?

Är det helt omöjligt att någon som mår dåligt väljer att ventilera detta på ett forum?

Kan DU ta på dej ansvaret!

Resten av din kommentar är betydligt bättre och håller en nivå som man kan acceptera på ett forum som det här.

Men att driva med folk som mår dåligt är väl väldigt sällan något som hjälper den personen.

Då tar jag hellre risken att bli bortgjord om det visar sej vara falskt, än att sitta där med vetskapen om att mina låtsastuffa skämtkommentarer kanske var det som drev en annan människa till att göra något väldigt olyckligt.
Medlem
Lukesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 202walker
Jag hade definitivt åkt till brorsan om han mått så dåligt som påstås, då är jag ändå i Lund och han i GBG. Jag hade skitit i om ha sa att jag inte ville att jag skulle komma. I en krissituation behövs att någon tar tag i den som känner sig osäker, vare sig personen vill eller inte.
Klockrent, 202walker. Man lyssnar självklart inte på om personen i fråga tror att de vill vara ensamma. Man åker givetvis dit och ser om dem. En självklarhet för de flesta... trodde jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganska
Då challe nu ska försöka sova så kan vi gå över till mina problem: Jag tror att hela världen vill döda mig och jag har redan börjar införskaffa vapen för att kunnda attackera. Attack är ju bästa försvaret, men men. Ni förstår inte, dom tittar på mig konstigt i busskön, dom lägger ner saker i sina väskor i butikerna. Dom tänker snart avrätta mig. Jag hade tänkt att börja döda alla på min skola, för att sedan ta över vita huset och släppa atombomber över hela världen.

Tror ni att jag behöver uppsöka hjälp?
Mytomani kan vara allvarligt det också

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in