Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Ni som nu flabbar, wordar och skriver massor av skit i en sån här tråd i psykologi-forumet, kan ni verkligen ta på ert samvete eventuella konsekvenser av att vad som kan hända en trasig människa - som läser den typen av inlägg?
VET ni att detta inte är sant, eller försöker ni bara vara tuffa?
Om ni själva mått dåligt, hade NI velat läsa sånt skit.
Patetiskt.
Jag sade att jag inte skulle ge mig in i diskussionen igen, men... Med bakgrund av CharlieRs tidigare "ropa-på-vargen"-beteende så är det inte så lätt att ta henne på allvar längre. Jag försöker inte på något sätt vara tuff, har mest försökt ignorera henne tidigare. Om jag själv hade mått dåligt, hade jag då skrivit i ett forum? Knappast. Ruskigbuss, jag har tidigare gillat dina kommentarer, men jag säger nu som du... patetiskt.
Jag har varit dålig, och har många i min närhet som är dåliga. Jag har lång erfarenhet av psykvården och kan lova dig att de är så överbelagda med SJUKA patienter, att akutpsyket i princip aldrig direkt tar emot människor, såvida de inte är suicidala. Däremot via remiss från din vårdcentral kan du komma någon vart. Är du dock suicidal så får du också räkna med att bli kvar på hispan ett tag. Tvångsinläggning om så behövs.
Chigaran, kan du inte lägga din spam via PM istället? Eller om du nu verkligen är hennes brorsa, och hade brytt dig så mycket om henne, så garanterar jag att du hade suttit hos henne nu istället för att skriva inlägg på ett forum. Så gör vi i alla fall inom vår ofta ganska mentalt störda släkt.