Citat:
Ursprungligen postat av
fitta
Träffat flera såna här tjejer... söta, förföriska, självsäkra och tyvärr helt fucked up. Det är ändå något romantiskt över det, så länge man inte själv faller i fällan.
Hear hear, och bara därför ska jag bidra med en egen historia på samma ämne. JAG VET att detta låter som en ärketypisk uppdiktad FB-historia men den är iaf sann, tro mig den som vill:
Det här var i maj 2012, ca 3 månader efter att det tagit slut med mitt ex. Det var fredag, varmt och jättesoligt, helt enkelt en toppendag. Jag hade bestämt med en klasskompis att vi skulle ses i en park framåt sen eftermiddag/kväll för lite öl och sen se vart kvällen leder. Vädret håller i sig, vi sippar öl, spelar lite spel och har det bara allmänt trevligt. Så sakteligen börjar lite folk man känner droppa in, däribland en polares tjej. Denne har i sin tur med sig en kompis (läs: historiens huvudperson), som jag aldrig träffat förut. Går fram för att hälsa. Hon tar min hand och säger på en gång något i stil med, "herregud vilket hår, jag såg det på säkert 50m håll!" (hade vid tillfället väldigt volymiöst krulligt hår). Blir lite ställd och får väl mest fram ett dumt leende, hinner dock inte tänka så mycket förens hon lagt armarna runt min nacke och pressat in sin tunga i min mun. Sen säger hon direkt till sin kompis, "kom, vi går och kissar" och försvinner iväg
Jag ser typ ut så här:

och min polare som jag kom med asgarvar och undrar vad fan som just hände. Vi garvar lite åt det och jag tänker inte så mycket mer på det. Efter ett tag kommer tjejerna tillbaka och hon den skumma sätter sig någon meter bort. Vi blir hur som helst ett gäng som sitter där i parken, mer dricka förtärs och tiden rinner iväg. Börjar snacka lite mer med min "nyfunna vän" då jag ändå blev lite faschinerad av initiativet plus hon såg bra ut och jag hade inte fått ligga sen uppbrottet så alkholen gjorde att reptilhjärnan vaknade till liv. Det hinner bli mörkt och sent innan någon föreslår att vi drar till krogen. Alla nappar och vi rör oss in mot stan. Väl där hamnar jag i soffan bredvid denna tjej och det dröjer inte länge innan vi tungbrottas vilt. Efter ett tag, oklart hur länge, viskar hon, "kom" i mitt öra och vi går ner på undervåningen på stället. Hon drar med mig mot toaletterna och in på tjejernas. En brud tittar förvånat på oss och säger till mig, "eh, har inte du kommit lite fel?". Tänker inte på det eftersom tjejen nu drar med mig in i ett bås, brar ner kjol + trosor och ber mig köra på. Vid detta lag verkade det som en utmärkt idé

vi kör lite snabbt och sen ber hon mig ta henne i tvåan (som sagt, tro mig den som vill), vilket jag väl gör ett halvhjärtat försök till, var skapligt full just då
Efter allt detta spenderar vi lite mer tid på stället innan vi drar hem till mig, bodde nära. Där blev det åka av hela natten och en del på morgonen med, hon förklarade efteråt att hon var nymfoman (varningsklocka: check). TACK OCH LOV använde jag kondom vid alla tillfällen utom det på krogen, fick en tid senare att hon fått klamydia, eftersom hon hörde av sig på sms. Snackade några gånger med henne efter det här och märkte att allt nog inte stod rätt till med henne. Bland annat förklarade hon att hon en gång sålt sex för att hon skulle veta hur det är att vara hora, vette fan om det var sant eller inte. Verkade ha både ett och två problem samt flertalet bränder i proppskåpet. Pluggade till psykolog gjorde hon tydligen också, men hade inte tagit ut sin examen (detta vet jag dock att hon gjorde då polarens tjej läste ihop med henne)
Helt klart bland de märkligaste människorna jag mött