2016-11-18, 06:30
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Av din beskrivning så menar du nog den klassiska Bailey bridge eller Balkbro 2 som den kom att heta i mellanmjölkens land.

Du har rätt. Jag minns nu att Farsan kallade den så, men jag har för mig att den har bytt namn till krigsbro 2, men på den punkten kan jag mycket väl ha fel.
Citera
2016-11-18, 06:59
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjuvenFerdinand
En bild jag helst vill glömma. Stockholms tunnelbana runnt 1997. Jag går på tåget och jag minns inte stationen men i Bromma trakten eftersom mina släktingar, som jag just hälsat på, bor där. Jag slår mej ner mittemot en tjej i 20 års åldern. Hon ser helt normal ut, svensk. Det är rätt klent me folk i vagnen, där jag sitter är det bara hon och jag. Hon för ner fingrarna under kjolen tar upp blodiga fingrar och slickar av dom. Sedan rusar hon iväg genom vagnen och vad vet jag, hoppar väl av... På sätet där hon har suttit är det en gigantisk blodfläck. Detta är det sjukaste jag har bevittnat. Glömmer det aldrig. En tidig form av sk mens aktivism?
Du kan ha råkat beskåda "Monster-Madde". Hon härjade runt i Bromma under 90:talet.
Hon hade förutom ett väldigt vrickat psyke även en förkärlek till olika kroppsvätskor. Hon skar bla upp sår på armarna och sörplade sedan i sig blodet som trängde fram, kissade på golvet i tunnelbanevagnarna för att sedan leka runt i det, smetade blod på butiksfönster osv.

Hon hade klippkort till Beckis psykosavdelning när det begav sig och det var egentligen väldigt synd om tjejen då hon tydligen hade blivit sexuellt utnyttjad av så gott som hela sin familj under uppväxten och det var därför som hon hade blivit så vriden i psyket. Madde fick ett sorgligt slut då hon tog livet av sig genom att skära upp sina handleder i badkaret. En kompis till mig bodde granne med henne och såg när ambulansen kom och hämtade henne. 90:talets psykiatrireform har mycket blod på sitt samvete.
Senast redigerad av Andersdamaan 2016-11-18 kl. 07:02.
Citera
2016-11-18, 16:32
Medlem
Doodis avatar
Jag har varit med om så sjuka saker att det inte finns en chans att ni skulle tro mig, om jag berättade om dem.

Tror att jag har skrivit om det här på flashback tidigare någon gång.

Jag satt alltså i en bil, från Örebro till Karlskoga. Bilen var en Audi R6, om jag minns rätt. När vi åkt en liten bit så kom en norrman ikapp oss. Han hade också en relativt snabb bil. Kan ha varit Cayenne, men är inte säker.

Det är tvåfiligt, så han kör fram bilen så att den står jämsides med oss, och så börjar han gestikulera, vi förstod ganska fort att han ville rejsa. Killen som körde min bil är ganska speciell, med "speciell" så menar jag att han nog ligger när en psykopatdiagnos, och han älskar allt som går fort, men han är en fantastisk kompis.

Rejset drar igång, Norrmannens bil är snabbare. Vi körde et här rejset i över en mil. Efter en stund så låg norrmannen ganska långt före oss, vilket han skulle få sota för. Det kom en ganska hård vänstersväng, vilket vi som åkt där förut vet, men uppenbarligen inte norrmannen. Han försökte sakta ner inför kurvan, men det var för sent. Plötsligt så börjar bilen att volta, så det var en ganska rejäl smäll. Min polare, som körde vår bil, stannar en bit framför crashen. Min polare(bilföraren) slängde upp sin dörr och sprang ner mot vraket som låg uppochned i diket. Jag trodde så klart att han skulle kolla att killen var okej, men det han egentligen ville göra var att knäppa några bilder på vraket och den blodiga norrmannen som hängde uppochned, med blod rinnandes från pannan. När han tyckte att han hade tillräckligt med bilder så sprang han tillbaka till sin bil och körde vidare. Ingen ambulans tillkallades, i alla fall av oss.
Dagen efter så stor det i tidningen att han iallafall var vid liv, och han hade inte sagt någonting om rejset, bara att han råkat köra för fort.

Det låter kanske inte så intressant så här i textform, men jag lovar att det var en upplevelse.
Citera
2016-11-18, 17:43
Medlem
skunkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Jag har varit med om så sjuka saker att det inte finns en chans att ni skulle tro mig, om jag berättade om dem.

Tror att jag har skrivit om det här på flashback tidigare någon gång.

Jag satt alltså i en bil, från Örebro till Karlskoga. Bilen var en Audi R6, om jag minns rätt. När vi åkt en liten bit så kom en norrman ikapp oss. Han hade också en relativt snabb bil. Kan ha varit Cayenne, men är inte säker.

Det är tvåfiligt, så han kör fram bilen så att den står jämsides med oss, och så börjar han gestikulera, vi förstod ganska fort att han ville rejsa. Killen som körde min bil är ganska speciell, med "speciell" så menar jag att han nog ligger när en psykopatdiagnos, och han älskar allt som går fort, men han är en fantastisk kompis.

Rejset drar igång, Norrmannens bil är snabbare. Vi körde et här rejset i över en mil. Efter en stund så låg norrmannen ganska långt före oss, vilket han skulle få sota för. Det kom en ganska hård vänstersväng, vilket vi som åkt där förut vet, men uppenbarligen inte norrmannen. Han försökte sakta ner inför kurvan, men det var för sent. Plötsligt så börjar bilen att volta, så det var en ganska rejäl smäll. Min polare, som körde vår bil, stannar en bit framför crashen. Min polare(bilföraren) slängde upp sin dörr och sprang ner mot vraket som låg uppochned i diket. Jag trodde så klart att han skulle kolla att killen var okej, men det han egentligen ville göra var att knäppa några bilder på vraket och den blodiga norrmannen som hängde uppochned, med blod rinnandes från pannan. När han tyckte att han hade tillräckligt med bilder så sprang han tillbaka till sin bil och körde vidare. Ingen ambulans tillkallades, i alla fall av oss.
Dagen efter så stor det i tidningen att han iallafall var vid liv, och han hade inte sagt någonting om rejset, bara att han råkat köra för fort.

Det låter kanske inte så intressant så här i textform, men jag lovar att det var en upplevelse.

Är ganska säker på att du redan postat den här historian i den här tråden
Citera
2016-11-18, 19:36
Medlem
En äldre herre gick och letade tomburkar i papperskorgar fanns det dricka kvar så drack han upp det fräscht
Citat:
Ursprungligen postat av martin951337
Vad är det sjukaste/roligaste/konstigaste ni skådat hända i livet?

Satt en gång på en buss i Göteborg där två uppenbara narkomaner i trettioårsåldern tände en holk inne i bussen varpå en äldre man i 60-årsåldern ber dem släcka den då han har astma.
Killarna ställer sig upp huvud mot huvud med honom och börjar skrika. Mannen tar av sig sina glasögon, stoppar ner dem i bröstfickan på kavajen och får sen en ölburk slagen i ansiktet.
Det tar ungefär 2 minuter efter denna händelsen innan båda narkomanerna blir så hårt nedslagna av gubben så dem väljer att krypa ut ur bussen med svansen mellan benen. Var en ganska sjuk sak att se på. Tydligen var den äldre herren gammal kampsportare på elitnivå.

En annan gång bevittnade jag en strippa bli brutalt påsatt på en scen inne på en strippklubb av en storkukad svart porrskådis. Också rätt sjukt att se på..

Har ni något sjukt ni skådat i livet? Dela med er!!
Citera
2016-11-18, 23:30
Medlem
En sjuk sak som hände mig och mina kompisar var på hemvägen från en bio för ungefär 3 år sen. Tror vi hade kollat på någon halvkass actionrulle den kan ha hetat GI.Joe.

På hemresan efter bion bestämde vi oss att hoppa av bussen och käka på McDonalds och klockan var typ kanske ungefär halv 1 när vi var framme vid McDonalds. Vi käkade på Donken och allt gick bra, vi satt där i kanske 1 1/2 timmar.

När vi väll var klara på Donken gick vi till buss hållplatsen som skulle ta oss hem men till vår förskräkning så gick nästa buss om 4 timmar. Så vi gick tillbaks till Donken för att hitta en taxi eller något annat sätt att ta sig hem.

På vägen tillbaks kommer en Silvrig lite äldre Skåpbil som kör långsamt bakom oss och följer efter oss ett tag.

Tillslut blev vi så rädda att vi började jogga och då gasade bilen och körde framför oss och öppnade sidodörrarna. I bilen satt en medelålders man som körde och en annan som sträckte ut armarna och försökte ta tag i min kompis. Men vi hann springa iväg mellan ett par radhus och gömma oss.

Efter ett tag såg det grönt ut och vi promenerade den sista biten till McDonalds. När vi äntligen var vid mcdonalds var vi helst chockade och vi fick tag i ngn typ av "minitaxi" hette märket tror jag som vi hoppade in i.

Mannen som satt i taxin såg från en början väldigt trevlig ut och hälsade glatt. Han skypa även med en filippinsk tjej som jag tror va hans fru medans han körde.

Medans vi snackade lite mer utbrast han plötsligt i denna mening "Fan vad jag hatar Somalier och andra apor" Vi blev lite chockade och mannen fortsatte berätta hur mycket han hatade dom och att några somalier hade sprungit när han kört dom och struntat i att betala sen.

Han började också hota oss och sa att det var jävligt viktigt att vi skulle rösta på SD när vi fick rösta och om vi inte gjorde det så skulle han köra av vägen.

Hans fru på såg allt detta över Skype men jag är osäker om hon förstod svenska.

Tillslut kom vi hem och jag trodde Att jag skulle dö av allt som hänt ikväll så jag däcka i min säng direkt.

När jag vaknade på morgonen dagen efter trodde jag allt var en dröm men jag upptäckte att det inte var så lite senare på dagen när jag kolla mina kamerabilder och jag såg bilder som matchade med denna "mardröm"
Citera
2016-11-19, 02:47
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunky
Ja denna känner jag igen.
Citera
2016-11-19, 05:17
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soloInvestor
En sjuk sak som hände mig och mina kompisar var på hemvägen från en bio för ungefär 3 år sen. Tror vi hade kollat på någon halvkass actionrulle den kan ha hetat GI.Joe.

På hemresan efter bion bestämde vi oss att hoppa av bussen och käka på McDonalds och klockan var typ kanske ungefär halv 1 när vi var framme vid McDonalds. Vi käkade på Donken och allt gick bra, vi satt där i kanske 1 1/2 timmar.

När vi väll var klara på Donken gick vi till buss hållplatsen som skulle ta oss hem men till vår förskräkning så gick nästa buss om 4 timmar. Så vi gick tillbaks till Donken för att hitta en taxi eller något annat sätt att ta sig hem.

På vägen tillbaks kommer en Silvrig lite äldre Skåpbil som kör långsamt bakom oss och följer efter oss ett tag.

Tillslut blev vi så rädda att vi började jogga och då gasade bilen och körde framför oss och öppnade sidodörrarna. I bilen satt en medelålders man som körde och en annan som sträckte ut armarna och försökte ta tag i min kompis. Men vi hann springa iväg mellan ett par radhus och gömma oss.

Efter ett tag såg det grönt ut och vi promenerade den sista biten till McDonalds. När vi äntligen var vid mcdonalds var vi helst chockade och vi fick tag i ngn typ av "minitaxi" hette märket tror jag som vi hoppade in i.

Mannen som satt i taxin såg från en början väldigt trevlig ut och hälsade glatt. Han skypa även med en filippinsk tjej som jag tror va hans fru medans han körde.

Medans vi snackade lite mer utbrast han plötsligt i denna mening "Fan vad jag hatar Somalier och andra apor" Vi blev lite chockade och mannen fortsatte berätta hur mycket han hatade dom och att några somalier hade sprungit när han kört dom och struntat i att betala sen.

Han började också hota oss och sa att det var jävligt viktigt att vi skulle rösta på SD när vi fick rösta och om vi inte gjorde det så skulle han köra av vägen.

Hans fru på såg allt detta över Skype men jag är osäker om hon förstod svenska.

Tillslut kom vi hem och jag trodde Att jag skulle dö av allt som hänt ikväll så jag däcka i min säng direkt.

När jag vaknade på morgonen dagen efter trodde jag allt var en dröm men jag upptäckte att det inte var så lite senare på dagen när jag kolla mina kamerabilder och jag såg bilder som matchade med denna "mardröm"

Jag fattar inte riktigt. Vadå för kamerabilder?
Citera
2016-11-19, 06:18
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunky
Aha, ber om ursäkt!
Citera
2016-11-19, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Jag fattar inte riktigt. Vadå för kamerabilder?

haha när jag läser igenom texten såhär dagen efter är den tvär flummig. Tror jag mena att jag tog Random bilder under kvällen eller ngt o kunde på detta sätt se att det som hände stämde in på bilderna.
Citera
2016-11-20, 21:16
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitta
Träffat flera såna här tjejer... söta, förföriska, självsäkra och tyvärr helt fucked up. Det är ändå något romantiskt över det, så länge man inte själv faller i fällan.

Hear hear, och bara därför ska jag bidra med en egen historia på samma ämne. JAG VET att detta låter som en ärketypisk uppdiktad FB-historia men den är iaf sann, tro mig den som vill:

Det här var i maj 2012, ca 3 månader efter att det tagit slut med mitt ex. Det var fredag, varmt och jättesoligt, helt enkelt en toppendag. Jag hade bestämt med en klasskompis att vi skulle ses i en park framåt sen eftermiddag/kväll för lite öl och sen se vart kvällen leder. Vädret håller i sig, vi sippar öl, spelar lite spel och har det bara allmänt trevligt. Så sakteligen börjar lite folk man känner droppa in, däribland en polares tjej. Denne har i sin tur med sig en kompis (läs: historiens huvudperson), som jag aldrig träffat förut. Går fram för att hälsa. Hon tar min hand och säger på en gång något i stil med, "herregud vilket hår, jag såg det på säkert 50m håll!" (hade vid tillfället väldigt volymiöst krulligt hår). Blir lite ställd och får väl mest fram ett dumt leende, hinner dock inte tänka så mycket förens hon lagt armarna runt min nacke och pressat in sin tunga i min mun. Sen säger hon direkt till sin kompis, "kom, vi går och kissar" och försvinner iväg

Jag ser typ ut så här: och min polare som jag kom med asgarvar och undrar vad fan som just hände. Vi garvar lite åt det och jag tänker inte så mycket mer på det. Efter ett tag kommer tjejerna tillbaka och hon den skumma sätter sig någon meter bort. Vi blir hur som helst ett gäng som sitter där i parken, mer dricka förtärs och tiden rinner iväg. Börjar snacka lite mer med min "nyfunna vän" då jag ändå blev lite faschinerad av initiativet plus hon såg bra ut och jag hade inte fått ligga sen uppbrottet så alkholen gjorde att reptilhjärnan vaknade till liv. Det hinner bli mörkt och sent innan någon föreslår att vi drar till krogen. Alla nappar och vi rör oss in mot stan. Väl där hamnar jag i soffan bredvid denna tjej och det dröjer inte länge innan vi tungbrottas vilt. Efter ett tag, oklart hur länge, viskar hon, "kom" i mitt öra och vi går ner på undervåningen på stället. Hon drar med mig mot toaletterna och in på tjejernas. En brud tittar förvånat på oss och säger till mig, "eh, har inte du kommit lite fel?". Tänker inte på det eftersom tjejen nu drar med mig in i ett bås, brar ner kjol + trosor och ber mig köra på. Vid detta lag verkade det som en utmärkt idé vi kör lite snabbt och sen ber hon mig ta henne i tvåan (som sagt, tro mig den som vill), vilket jag väl gör ett halvhjärtat försök till, var skapligt full just då

Efter allt detta spenderar vi lite mer tid på stället innan vi drar hem till mig, bodde nära. Där blev det åka av hela natten och en del på morgonen med, hon förklarade efteråt att hon var nymfoman (varningsklocka: check). TACK OCH LOV använde jag kondom vid alla tillfällen utom det på krogen, fick en tid senare att hon fått klamydia, eftersom hon hörde av sig på sms. Snackade några gånger med henne efter det här och märkte att allt nog inte stod rätt till med henne. Bland annat förklarade hon att hon en gång sålt sex för att hon skulle veta hur det är att vara hora, vette fan om det var sant eller inte. Verkade ha både ett och två problem samt flertalet bränder i proppskåpet. Pluggade till psykolog gjorde hon tydligen också, men hade inte tagit ut sin examen (detta vet jag dock att hon gjorde då polarens tjej läste ihop med henne)

Helt klart bland de märkligaste människorna jag mött
Senast redigerad av KickAss-1337 2016-11-20 kl. 21:20.
Citera
2016-11-20, 23:55
Medlem
killawifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iphone69
Var i Kroatien i yngre år, jag var runt 9-11 år gammal. Hade köpt mig lite pistasch nötter och gick och knapra på dessa vid en "arcade ute plats" . Ni vet med biljardbord air hockey och pinball etc.

När jag står där och kollar på några som spelar biljard så ser jag i ögonvrån två stycken män gå in i ett soprum bakom en stor soptunna. Ena mannen ser ut att vara en a lagare och den andra en vanlig kille i 40års åldern med en liten ölmage. Han har speedos på sig minns jag.

Jag beslutar efter några minuter att gå förbi där och när jag sneglar in så ser jag att den ena killen är på knä och suger av 40 års killen.

Blev såklart väldigt chokad och gick tillbaka till biljard bordet. Efter ytterligare några minuter så kommer han med speedos ut och sedan den andra killen.

Av någon anledning (nyfikenhet) så följer jag efter han med speedos ner till stranden. Det sjuka då är att han går och lägger sig på en handduk där hans fru och 3 småbarn sitter och äter majskolvar.

Jag går iväg och så var det med det.

Haha! Majskolvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in