Kom igen nu fler storys, länge leve tråden, trodde den här tråden skulle explodera av historier så mycket dårar det finns på flashback

har lus läst tråden sen igår kväll. Längesen ja skratta så mycket,
Bidrar med en story till, när jag hade min första lya hade jag en granne i 50 årsåldern som drack en hel del o ibland kunde hon komma ner o vilja låna nåt av mej, va bara 4 lägenhets hus så man lärde känna grannarna bra omgående, hur som helst kommer hon ner en fredag när jag o några polare sitter o festar
Jag sitter o rullar en joint när kärringen frågar om hon kan få en cigarett, jag rullar ihop jointen o sträcker över den till henne på skoj först, men hon tar emot den o tänder på den o utbrister o vilken god cigarett, jag o polarna tittar på varandra o fattar att hon inte inser att det är hasch, (hon drack bara inga droger vanligtvis) så när hon sugit i sej halva jollen ber jag henne passa den,
Vilket hon gör o springer upp till sin lya o är tillbaka inom några minuter med några jävla skivor hon prompt skulle spela i min cd, jag låter henne göra det o babblar vidare med polarna,
Då ställer hon sej o dansar till sin skitmusik o rätt som det är så spyr hon rakt ut på golvet mitt i mitt vardagsrum, antagligen illamående av kombinationen alkohol hasch som många kan bli,
Jag blir riktigt förbannad o kastar ut henne o får ta hand om hennes äckliga spya...
Men så här som äldre så va det dumt av mej o göra så där