2017-12-22, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Stmmer fint, det dr r den uppsttning jag kr fr tillfllet.
Helt vaken frgestllning och du har rtt i dina antaganden. Tror dock att du har surfat in p sista sidan i min rapport inte riktigt r med p det generella upplgget. Kan ocks va s att jag bara fantiserat att jag har varit tydligare med mitt tnk i kurandet.
Either way - lt mig frklara tnket bakom mitt kurande.

Alla preparat har olika - lt oss kalla det - androgen intensitet (anabol/androgen ratio r vl den rtta benmningen men "intensitet" beskriver bttre i detta syfte).
Kroppen svarar alltid p en uppreglerad anabol/androgen milj genom att motverka den p olika vis fr att kroppen egentligen inte vill befinna sig i detta onaturliga stadie. Ju starkare ett preparat r desto starkare svarar kroppen.
Vad som r brukligt efter en viss niv inom hormonoptimering, i synnerhet hos BB-eliten, r att man varierar korta perioder av hg androgen/anabol aktivitet med en lg androgen/anabol aktivitet fr att kroppen inte skall hinna ge motreaktion d doshjning och onskade sidoeffekter r ett faktum om man vill fortstta vxa.
Jag kommer sannolikt aldrig g av testot utan hller mig istllet mellan varven p en mysig niv runt 25-35nmol och varvar istllet korta perioder av hg anabol/androgen aktivitet med en period av lgre anabol/androgen aktivitet. Just nu r jag inne i en period med en vldigt hg anabol/androgen aktivitet som i januari kommer fljas av en lg period. Anledningen till att jag inkluderar hCG i kuren nu r fr att bollarna hade hunnit brja minska lagom tills trennet satte in och nr trennet ker in gr bollarna detsamma. Om man inte lttar p snaran lite med hjlp av hCG.
Gllande signal-systemet s har du i grunden fel stt att se p saken. Visst, olika signaler har olika prioritet i kroppen men att tillstta hCG samtidigt som man tillstter testosteron r inget ovanligt, snarare praxis p de flesta, om inte alla, hormonkliniker i staterna till exempel. I Sverige r det inte fullt lika vanligt att hCG skrivs ut tillsammans med TRT men det r ven hr lngtifrn onormalt och absolut ingen kontraindikation, mjligtvis en relativ kontraindikation men det har inte pvisats ngra hlsorisker (snarare tvrtom) med simultan behandling med testosteron och humant koriongonadotropin s ven detta blir per definition fel.
Min orsak r att hlla bollarna i skn storlek helt enkelt. Kommer att stta ut hCG ur kuren i januari nr trennet satts ut.

Vidare kan jag passa p att frtydliga att PCT och hCG inte r en bra mix. Koriongonadotropinet skall sttas in mot slutet av kuren samt brygga perioden mellan sista injektionen och inledande av PCT fr att ge som bst resultat.

Bra frga och vaket tnkt. Hoppas jag lyckades reda ut tankarna bakom mitt upplgg fr dig s du fick svar p frgorna.

Mvh,

-Alfred

Knns som jag lst merparten av sidorna i denna Rapport, men kan vara s att gubbarna p hjrnkontoret tagit julledigt, Eller du som varit otydlig. Det lter vi vara osagt fr tillfllet.

Jag tackar fr ett oerhrt utvecklat och informativt svar, p min kanske lite "trga" frga.

nskar dig fortsatt lycka i kurandet, hoppas du mr dina ml och lite drtill. Jag kommer flja och fortstta frga.

S, hoppas julmaten smakar,
Och musklerna vxa s det knakar.

God jul
- Kniven
Citera
2017-12-23, 00:19
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vassakniven
Knns som jag lst merparten av sidorna i denna Rapport, men kan vara s att gubbarna p hjrnkontoret tagit julledigt, Eller du som varit otydlig. Det lter vi vara osagt fr tillfllet.

Jag tackar fr ett oerhrt utvecklat och informativt svar, p min kanske lite "trga" frga.

nskar dig fortsatt lycka i kurandet, hoppas du mr dina ml och lite drtill. Jag kommer flja och fortstta frga.

S, hoppas julmaten smakar,
Och musklerna vxa s det knakar.

God jul
- Kniven

Haha ja men d var det jag som drmt s det var ju bra att du frgade s att det blev klarhet kring det. Jag fr ju min journal frmst fr att frska sprida lite mer ljus ver vad jag anser r ett effektivare och lite hlsosammare stt att hormonoptimera p. S eventuella oklarheter r ju direkt onskade i denna rapport, jag frsker ju vara s informativ som mjligt.

S absolut ingen trg frga utan vaket uppmrksammande av ngot som normalt brukar vara ett frhllandevis suddigt omrde fr mnga. S fortstt frga du, det r enbart ett plus s lnge de hller sn hr niv.

God jul & gott nytt, m hypertrofigudarna le t dig i det nya ret!

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-01-08, 21:00
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Nytt r - Nya dror!

Som rubriken lyder har ret inletts med skdning av ett par nya dror. Skmt sido, jag r medveten om att krl inte magiskt dyker upp bara sdr men axlar, brst och mage har tack vare trennet verkligen ftt sig en skjuts p spindelntet!
Som ni ocks kanske har mrkt s var det ett tag sedan senaste uppdateringen. Har tyvrr haft ett halvtrist rsskifte med motstrvigheter p privata fronten samt ett dligt jvla slusk-ostron som gjorde mig magsjuk men snt r livet, bara att bita ihop.
Jag ska summera upp december mnads utfall samt g igenom planen fr januari, men frst tar vi stats.

Vikt: 91,6kg
BF: 11% uppskattningsvis, upplevs som stabiliserad
Allmnhlsa: 5/5
Styrka: 5/5
Allmn form: 4/5
Blodtryck: 124/84*

*Blodtrycket mts varje morgon innan jag rest mig, direkt i sngen, och ett genomsnitt dras ver dagarna frn senaste rapport.

Okej, s december mnad gick ju i trennets tecken som vi vet. Satan allts vilket drag. Lg ju p enbart 175mg ew men fick verkligen kanonsvar i kroppen redan efter frsta veckan. Framt mitten av december och byte till vial nr 2 av cutstacken var styrkekningen sjuklig och jag sg frbttringar visuellt frn pass till pass. Vansinnigt kul mnad p den fronten. En sn mnad nr varje pass r roligt, musklerna knns och ser bra ut, maten stmmer osv. Visst det svajade lite dr mot slutet av december men det r godknt sen gammalt s jag hade nog kunnat trffa en bttre form nu n vad jag lyckades med men d jag p det hela taget ligger extremt bra till p vgen mot mina mlsttningar knns det inte som ngot strre bekymmer. Det kommer GARANTERAT bli en till vnda med trennet fr att slipa fram sista svngen p kaloriunderskott framt sommarn s d fr jag tillflle att jmfra en trenkur som skts med skrddarsydd kost fr trennets effekter samt en trenkur med hyfsat bra mat men kanske lite hgt p kolhydrater i allmnhet (socker i synnerhet) vilket r den trenkur jag bevisligen lyckades peta av hr under december mnad.

Bieffektsmssigt har jag inte upplevt ngra problem alls egentligen. Humret r stabilt, visst upplever jag en kad intensitet i ilskan om jag blir arg men inget som r svrare att kontrollera n vanligt eller mer frekvent. Om ngot tycker jag faktiskt att jag har mtt bttre med trennet i kroppen.
Det som d kan rknas som negativt r dock vrmeutvecklingen. Jvlar anamma vilken fart p kaminen det blev... Stundtals komiskt. Jag tror att det hr kan ha gra med hur pass vl utvecklat mitokondrie man har - ju mer desto varmare - fr jag har lnge trnat och tit p ett stt som frmjar bildandet av mitokondrier och som den hr vrmen kan bli stundtals knns det som att jag har en bra mngd mitokondrier. r aningens nervs infr en eventuell vr/sommar-kur med tren fr om det ska va varmt ute nr jag r som en kamin inuti kommer jag nog f avbryta haha.
Blodtrycket har kat som ni ser, vilket inte alls var srskilt ovntat egentligen. Det kade dock marginellt och stabiliserade snabbt s p den fronten r allt tipp topp.

Prepp och cykler - jag har nu allts krt en vldigt hgandrogen/anabol period med mast och tren som strsta faktorer p den skalan. Sledes r det nu dags att sl av p androgena nivn lite men fr att inte tappa det fantastiskt fina tryck som trennet byggde upp har jag verlappat sista veckan p cutstack med oxymetholone, eller oxar som vi kallar dem. Jag har intagit 25mg tillsammans med en mltid 1h innan trning, enbart trningsdagar allts, vilket har svarat riktigt bra.
De sista 3 sticken med cutstack tillsattes ven testo cyp som front med 1ml eod. Kanske inte jmnaste vergngen i historien men who cares - gllande den exaktheten r jag fr egen rkning mindre responsiv i bieffektsammanhang. Jag har ltit anastrozolen ligga orrd p 0,8mg eod tills jag r p frsta sticket med e4d-rutin, vilket sker imorgon och d nedregleras anastrozolen till 0,5mg eod fr att vid nsta test-injektion nedregleras ytterligare till 0,25mg frutsatt att det inte brjar sticka i diamantskrarna.

Nu hade jag inte tnkt att frlnga 19-Nor-perioden men jag har en liten knsla av att jag behver skifta fokus lite till underhll nu efter december och trennet d jag vuxit ganska explosivt i bde styrka volym s knningarna i olika muskelpartier, en slags trtthet i fibrerna som man kan uppleva mot slutet av ett gruvligt pass, tror jag kan vara en indikation om att jag har legat vldigt nra, om inte ver, grnsen fr vad min kropp gillar och klarar av. D jag inte vill behva vnta in en eventuell skada eller vvreva fr att agera har jag valt att stta in NPP (Nandrolone PhenylPropionate) i en dos om 260mg ew. Sledes behller jag ven cabergolinet i kuren p samma niv d nandrolone precis som trenbolone r ett 19-nor-preparat som pverkar progesteron-niverna.
Nu var ju tanken att jag skulle ligga lgt p testo/primo under januari och lgga till anavar vid 1a februari som en mildare form av blast mellan de dec-trenkuren och trenkuren som vntas i vr men vi fr lgga om kursen lite fr att navigera skert frbi de dr mrka vattnen och molnen vid horisonten.

Nuvarande upplgg allts:

210mg Primo E ew (Pro Oil)
330mg Test Cyp ew (Pro Oil)
260mg NPP ew (Pro Oil)
0,5mg Anastrozole eod (Teva frn Svenskt Apotek)
0,25mg Cabergoline ew (Teva frn Svenskt Apotek)
2,1iu GH ed (Norditropin frn Svenskt Apotek)
500mcg BPC 157 ed

P tal om annat - jag vet att jag hade utlovat ett inlgg med fokus p blodvrden etc. men jag mste nog vara rlig hr sga att fy tusan s omotiverad jag har knt mig fr att skriva om det. Det r ju givetvis en vldigt viktig punkt som alla br lsa om men det r s fruktansvrt trkigt att skriva om nr man redan kan grunderna s vl. Jag ska vl frska frm mig att infria mitt lfte frr eller senare s ni som sett fram emot detta - hll ut. Pltsligt hnder det.

S fr att summera upp december och min frsta erfarenhet av tren fr jag nog sga att jag r vldigt glatt verraskad. Draget har varit enormt, bieffekterna inte s vrst svrhanterliga och resultatet r nstan grnsfall p ofrtjnt bra. Roligt med en bra start formmssigt p 2018 ven om jag tappade lite tryck av att ligga krkas i 36h pga ett dligt ostron, s det ska bli jvligt kul att fortstta bygga finishen nu. Storleksmssigt r jag ungefr dr jag vill vara, det r bara muskeldefinitionen som skall frbttras framgent.
Men nu har jag dock spenderat tiden fr idag och fr drmed runda av rets frsta inlgg.

God fortsttning p er, m 2018 bli ett hypertrofi-r utan dess like fr er!

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-01-08, 22:44
Medlem
Fenjal888s avatar
"Dligt ostron". Kom igen nu Kalle-Alfred, du tog lite fr mnga vodka/apelsinjuice p nyr. Men vi kan sga ostron om du vill!

Kul att se att ven du fick bra s p tren, jag har ocks bara krt det en gng och lg p 200 mg ew och det r in i helvetes s per mg jmfrt med andra preparat.
Citera
2018-01-10, 09:43
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
"Dligt ostron". Kom igen nu Kalle-Alfred, du tog lite fr mnga vodka/apelsinjuice p nyr. Men vi kan sga ostron om du vill!

Kul att se att ven du fick bra s p tren, jag har ocks bara krt det en gng och lg p 200 mg ew och det r in i helvetes s per mg jmfrt med andra preparat.

Haha, i rlighetens namn s slank inte en droppe vodka ner. Endast ett glas bubbel och tv bira (4,5:a 33cl dessutom ) och jag var inte ensam om reaktionen haha.

Ja fan tren r en annan niv helt klart. Skulle dock inte vilja ligga p tren mer n 4 veckor i stten fr det nedreglerar ju effekten p annat rtt fint knns det som d trennet r s potent.
Skter man kosten och r p gng i vrigt s rcker en blast om 4 veckor gott och vl fr att iaf lilla jag ska klttra p vgen s pass att gym-garna kommer nyper en i armarna med breda smalj hehe.

Var lite nyfiken p att dubbla dosen tren fr att se om effekten hnger med samt hur bieffektsituationen utvecklar sig. Fr se hur jag vljer att gra nsta vnda om det blir grammet cutstack ew eller 350mg tren ace ew, eller om jag bara str kvar p 175mg tren ace ew eller 525mg cutstack ew.

Hur mr axeln gubben? Brjar formen ta sig?

Mvh god fortsttning!

-Alfred
Citera
2018-01-10, 09:58
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Haha, i rlighetens namn s slank inte en droppe vodka ner. Endast ett glas bubbel och tv bira (4,5:a 33cl dessutom ) och jag var inte ensam om reaktionen haha.

Ja fan tren r en annan niv helt klart. Skulle dock inte vilja ligga p tren mer n 4 veckor i stten fr det nedreglerar ju effekten p annat rtt fint knns det som d trennet r s potent.
Skter man kosten och r p gng i vrigt s rcker en blast om 4 veckor gott och vl fr att iaf lilla jag ska klttra p vgen s pass att gym-garna kommer nyper en i armarna med breda smalj hehe.

Var lite nyfiken p att dubbla dosen tren fr att se om effekten hnger med samt hur bieffektsituationen utvecklar sig. Fr se hur jag vljer att gra nsta vnda om det blir grammet cutstack ew eller 350mg tren ace ew, eller om jag bara str kvar p 175mg tren ace ew eller 525mg cutstack ew.

Hur mr axeln gubben? Brjar formen ta sig?

Mvh god fortsttning!

-Alfred

Lter gott det. Sjlv blev jag dum i huvudet p tren s jag kommer nog inte kra det igen p ett vldigt bra tag. Minns ocks att sexdriften var helt sjuk i huvudet, man fick en sn dr porrpenis som kunde knulla ett hl i asfalten. Helt sjukt. Jo fr fan, strax ver ett r sedan operation nu och jag kr hrt igen sedan en mnad tillbaka ungefr. Riktigt jvla sknt. Kroppsvikt p 106-107 kg och behllit riktigt bra med massa under de lgintensiva sjukren s ngot har man ju gjort rtt. Inte deffad men inte heller fet.

Kan ju bli riktigt intressant om du kar p trenet, ur aspekten som du sjlv skriver om proportionen effekt/bieffekt hnger kvar. Jag tror det r klokt att kra kortare vndor med tren som du gr, ur flera olika aspekter.
Citera
2018-01-12, 10:51
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Lter gott det. Sjlv blev jag dum i huvudet p tren s jag kommer nog inte kra det igen p ett vldigt bra tag. Minns ocks att sexdriften var helt sjuk i huvudet, man fick en sn dr porrpenis som kunde knulla ett hl i asfalten. Helt sjukt. Jo fr fan, strax ver ett r sedan operation nu och jag kr hrt igen sedan en mnad tillbaka ungefr. Riktigt jvla sknt. Kroppsvikt p 106-107 kg och behllit riktigt bra med massa under de lgintensiva sjukren s ngot har man ju gjort rtt. Inte deffad men inte heller fet.

Kan ju bli riktigt intressant om du kar p trenet, ur aspekten som du sjlv skriver om proportionen effekt/bieffekt hnger kvar. Jag tror det r klokt att kra kortare vndor med tren som du gr, ur flera olika aspekter.

Ja, det r nog det allra bsta sttet fr snna som mig att nyttja tren p; kortare vndor lgre doser. Ultimat blast-prepp egentligen. Vore vldigt intressant att se skillnaderna p bieffekterna och hur pass dosrelaterade de r samt i vilka doser man behver komma upp i fr att bieffekterna skall ka markant.
Hehe ja driften var det inget fel p hehe. Hade fan granit-kuk varje morgon och ven de flesta ntterna kunde jag vakna med svetten rets ribba som att man befann sig mitt i ett knullmaraton p en swingers-klubb.

Sknt som fan att hra att det gr bra med axeln resten av kroppen! Du har verkligen varit duktig som sktt det s pass bra som du gjort de senaste 2 ren. r verkligen imponerad. Du r vrd vartenda kilo som sitter kvar.
D blir det en blndande Fenji-form p Tofta i sommar?

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-01-14, 13:44
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Day in day out - rutinerna r p plats!

Vikt: 90,1kg
BF: 11% uppskattningsvis, upplevs som stabiliserad
Allmnhlsa: 5/5
Styrka: 5/5
Allmn form: 4/5
Blodtryck: 120/79*
*Blodtrycket mts varje morgon innan jag rest mig, direkt i sngen, och ett genomsnitt dras ver dagarna frn senaste rapport.

ntligen har jag krt s pass bra nu att rutinerna verkligen sitter och jag lyckas faktiskt f till ett trningspass om dagen, sen r inte varje dag ett trningspass p gymmet men det r helt enligt plan. Det roliga r att normalt s hr rs kan man ju vara lite matt i lacken och smtrtt p tillvaron, visst r man kanske inte taggad till tnderna p ett regnigt januari-sverige men trningen och min fysiska utveckling r s pass rolig att fokusera p just nu att allt verkligen flyter p. Det r vldigt f dagar som jag inte ser fram emot ett bra pass faktiskt!

Hlsomssigt har jag brjat komma ner helt frn trennet nu. Som ni ser har jag backat p vikten frn frra inlgget, vad ni inte ser r att jag faktiskt var nere p hela 88,9kg en morgon innan jag balanserade ut igen p dryga 90kg. Detta kan nog enkelt tillskrivas trennets utsttande ur systemet. Blodtrycket har kommit ner ocks men ligger lite ver vad jag brukar mta men jag har fortfarande oxar i blodet s det r inget ovntat.
Styrkan har ocks brjat slppa men om ngot skulle jag nog bara sga att det r sknt fr jag upplever en strre utmattning i musklerna efter trning och jag behver inte racka p vikterna s hrt fr att knna den dr skna kontakten.
All in all r jag jvligt njd med de fyra veckorna p cutmix som nyss avslutats. Lyckades hmta runt 2kg och polera av ngon halvprocent kroppsfett som slutresultat (uppskattningsvis).
Bryggan av oxar mellan cutmix-kuren och det jag seglar vidare p nu (test cyp/primo/NPP) tror jag har hjlpt en hel del med att lta mig behlla nstan 91kg av toppnoteringen p 92.4kg. Jag tog imorse den sista dosen oxar som PWO fr den hr gngen och har nu gtt ver till 20mg anavar ed, eller ja fr att vara specifik startade jag faktiskt med anavaret fr 3 dagar sedan d jag ville verlappa oxarna lite fr att minimera tappet.

NPP'n har brjat ge effekt och det progesteron-problem som manifesterade sig i ena brstvrtan vid kurstarten i hstas r helt opverkad. Jag ligger kvar p 0,25mg kabergoline ew samt 0,5mg anastrozole eod.
Ser verkligen fram emot att brja "tona" den hr kroppen nu med NPP, anavar och primo, vilket mste vara ngot av en favoritkombination nr man brjat f lite volym p musklerna. lskar hur avslappnad men fyllig och fast jag ser ut efter en mnad eller tv med denna stack. Trennet var absolut ett ventyr och ngot jag vill gra om men kroppens framtoning blev vldigt "pumpad" och "stinn" eller hur man nu skall uttrycka det och jag trivs bttre med en kropp som inte r riktigt lika p hugget, om ni frstr hur jag menar.

Ska frska uppdatera lite mer frekvent hr igen, har varit rtt mycket st i p hemmafronten s har varit svrt att finna tid och energi fr att skriva ngot som r intressant fr er att lsa hr.
Hll till godo fr 2018 kommer bli ett spnnande r i Alfreds kurrapport!

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-01-18, 12:24
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Tjena pojkar flickor!

Kort meddelande: d jag har fullt upp privat, p arbetsfronten samt p trningsfronten med klienter och egen framfart har jag valt att pausa mitt skrivande lite.
Jag knner inte att det ger ngot just nu och d intresset verkar svalt tnkte jag att jag kan lika grna ta en paus.

Formen r i alla fall grymt bra och utvecklar sig bttre n jag kunnat hoppas. Kr vidare p NPP/Primo/Cyp/Anavar fram till februari iaf. Fr se nr jag kan tnkas komma tillbaka, om jag ens gr det rligt talat. f161/f12 r inte vad det en gng varit det hr subforumet knns mest ensligt dystert att fra rapport i nufrtiden.

Aja, kmpa p brder systrar, det ska jag gra iaf!

PS. Formbilder finns fortfarande att ta del av med jmna mellanrum fr betrodda.

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-01-18, 12:45
Medlem
Ska du frsvinna nu igen?

Jag som hade tnkt anska om plats till ert trningslger i thailand
Citera
2018-01-18, 13:26
Medlem
Citat:
Tjena pojkar flickor!

Kort meddelande: d jag har fullt upp privat, p arbetsfronten samt p trningsfronten med klienter och egen framfart har jag valt att pausa mitt skrivande lite.
Jag knner inte att det ger ngot just nu och d intresset verkar svalt tnkte jag att jag kan lika grna ta en paus.

Formen r i alla fall grymt bra och utvecklar sig bttre n jag kunnat hoppas. Kr vidare p NPP/Primo/Cyp/Anavar fram till februari iaf. Fr se nr jag kan tnkas komma tillbaka, om jag ens gr det rligt talat. f161/f12 r inte vad det en gng varit det hr subforumet knns mest ensligt dystert att fra rapport i nufrtiden.

Aja, kmpa p brder systrar, det ska jag gra iaf!

PS. Formbilder finns fortfarande att ta del av med jmna mellanrum fr betrodda.

Mvh,

-Alfred

Tjena Alfred!

Du verkar ha fullt upp och formen verkar vara till beltenhet , det r bra
Undrar lite ver din slutsats ang att "intresset verkar svalt"

r det mindre visningar jmfrt med tidigare eller frre inlgg? Eller kanske rent utav bde och ?
Om det r s eller om du knner s , kanske det r p sin plats att skriva ngra rader i saken.

Vi r mnga hr p forumet som precis som du r hngivna vr trning och strvan efter en bra och positiv livsstil. Jag med flera har varit p forumet i mnga r (jag har nog hngt hr ver 10 r) och lser allt du skriver och uppskattar bde din egna rapport samt dina andra inlgg dr du kommer med adekvata input rrande frgestllningar/pstenden inom AAS.

Vad jag vill ha sagt med detta r att vi r mnga som fljer och uppskattar dina insatser hr men som kanske aldrig skriver i din trd.

Det tycker jag att du skall ta med dig

Vnliga hlsningar
Citera
2018-01-18, 17:16
Medlem
meckar'ns avatar
Det var trkigt att hra. Men sklart frsteligt val nr det r fullt upp.

Har lst Rapporter i ver 10 rs tid hr p forumet och tycker din hr till de absolut bsta.

Kr HRT sjlv genom den svenska sjukvrden - Gelform.

Tnkte skriva min frsta rapport hr om ngra mnader d det snart vankas soligt land dr Testot sljs jmsides med Viagran p apoteken. Rapporter sger dock att det blivit strngare p omrdet senaste ren..

Planen r HRT++ med lgdos TestP+Proviron ned ml att klara sig utan AI och runt 120/70 BP
Vlmendet och den vgrta prestationen nnu viktigare n att slipa p formen.

Tar p mig uppdraget att scouta hur marknaden ser ut p hormoner och fastigheter fr F12's framtida byggarkolletiv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in