2016-01-29, 00:50
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Vill bara inflika litet snabbt att det har avslöjats omfattande proteinfusk i Arnold Series produkter. Om du räknar med gainern i dina makros bör du ta det med en nypa salt.

Jodå, jag är helt med på denna puck. Har pratat lite med några amerikanska vänner som är närmare insatta i detta varav en av dem på omvägar känner Cory Gregory. Enligt utsago skämms Cory fitthårt eftersom att han köpt in sig så hårt i UFC med sin slogan "Fuelling athletes safely" å sen levererar undermåliga produkter. Tydligen är det vask i ledet som föranlett detta. Men som vanligt så får allt räknas till hörsägen å spekulationer. Jag räknar som sagt inte kalorier utan känner min kropp tillräckligt väl för att veta om min återhämtningsrutin håller måttet eller ej och än så länge har Arnolds Iron Mass levererat tycker jag.
Måste dock säga att jag föredrar Mutant One både gällande smak och näringsinnehåll.
Men till syvende og sidst så får jag största delen av mitt macro från ekologisk nylagad mat och har således koll på att kroppen får vad den behöver.

Tack för omtanke tj.!

Mvh
Citera
2016-01-29, 00:52
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snickarn42
Kör liknande kur, -primo +mast, följer med spänning.
Började också idag!

Ingen testobas? Vilket märke kör du på din primo?

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Boboox
Ojoj, detta ska följas - Vilken ypperlig inledning på en rapport! *applåder hörs*

//Boboo

Haha jasså? Ja man får väl lov att tacka för lovorden.

Mvh
Citera
2016-01-29, 01:53
Medlem
Följer med nöje:=) helvette vill också börja:=).
Citera
2016-01-29, 08:14
Medlem
HeadOfBoos avatar
Och jag vill höra hur fort alla leder blir smorda och fina, hur hur måendet ändrar sig.
Citera
2016-01-29, 09:08
Medlem
Mac10jiffys avatar
Hohoho! En lite tyngre kur, du bör nå dina mål Lycka till, kikar in här med jämna mellanrum!
Citera
2016-01-29, 10:37
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ferval200
Följer med nöje:=) helvette vill också börja:=).

Snart dags för dig också min son.

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Och jag vill höra hur fort alla leder blir smorda och fina, hur hur måendet ändrar sig.

Givetvis! Det är ju en av de viktigare fokuspunkterna att döma av mitt kuruppläggs karaktär!
Ska bli särskilt intressant att se hur måendet (läs sexlusten) blir på denna ratio av testo:EQ då jag tidigare aldrig gått under 600mg EQ på en lägre dos testo och som följd tappat suget på Olive's sköna kvinnodelar.

Citat:
Ursprungligen postat av Mac10jiffy
Hohoho! En lite tyngre kur, du bör nå dina mål Lycka till, kikar in här med jämna mellanrum!

Ja, fast ändå rätt mild! Är övertygad om att jag kommer nå mina mål. Jag är duktig på att sätta ut mål som är verklighetsförankrade och nåbara utan att vara för lätta.
Välkommen in när som!

Mvh
Citera
2016-01-29, 10:46
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Dag 2 på Spenat-Safarin med KarlAlfred

Ingen PIP har uppenbarat sig och allt känns fint. Jag har under morgonen funderat med pannan i djupa veck över om det kanske är dags att skaka fram lite GH-spenat ur skafferiet och lägga mig på en dos om 3 iu ed kommande 6 månaderna.
De två sakerna som främst avgör är huruvida jag har lust/möjlighet att kaka loss 25 lax på denna kur som inte direkt är gratis samt huruvida jag får tag på vettig tillväxt, dvs ÄKTA växt från Svenskt apotek.
Jag är mäkta nyfiken på att se hur detta skulle te sig då det blir den första kuren med en BRED hormonoptimering (thyroidhormon, testosteron och tillväxthormon).
Får väl låta frågan marinera lite till för jag kommer ju definitivt behöva hustla en del för att lyckas gömma undan en minuspost på 25 loppor i banken för frugan..

Nåväl, nu blir det rygg och biceps som skall flexas! Blir en skön lång bastu dessutom och en redig lunch, för precis som L'Oreal-tjejerna säger; Det är jag värd.

Ha en bra dag gubbar!

Mvh,

-KarlAlfred
Citera
2016-01-29, 12:53
Medlem
mrsnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Dag 2 på Spenat-Safarin med KarlAlfred

Ingen PIP har uppenbarat sig och allt känns fint. Jag har under morgonen funderat med pannan i djupa veck över om det kanske är dags att skaka fram lite GH-spenat ur skafferiet och lägga mig på en dos om 3 iu ed kommande 6 månaderna.
De två sakerna som främst avgör är huruvida jag har lust/möjlighet att kaka loss 25 lax på denna kur som inte direkt är gratis samt huruvida jag får tag på vettig tillväxt, dvs ÄKTA växt från Svenskt apotek.
Jag är mäkta nyfiken på att se hur detta skulle te sig då det blir den första kuren med en BRED hormonoptimering (thyroidhormon, testosteron och tillväxthormon).
Får väl låta frågan marinera lite till för jag kommer ju definitivt behöva hustla en del för att lyckas gömma undan en minuspost på 25 loppor i banken för frugan..

Nåväl, nu blir det rygg och biceps som skall flexas! Blir en skön lång bastu dessutom och en redig lunch, för precis som L'Oreal-tjejerna säger; Det är jag värd.

Ha en bra dag gubbar!

Mvh,

-KarlAlfred

Självklart ska du köra hgh!

Aldrig funderat på insulin, är ju trots allt kroppens "chefshormon" ?
Citera
2016-01-29, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ingen testobas? Vilket märke kör du på din primo?

Mvh

Haha jasså? Ja man får väl lov att tacka för lovorden.

Mvh

Var kanske lite otydlig, var ganska slut när jag skrev.

Menade att jag kör samma kur fast mast istället för primo.
Ska bli kul och se hur våra kurer skiljer sig.
Citera
2016-01-29, 17:19
Medlem
kaspens avatar
Säkert en okunnig fråga, men får du verkligen ut nåt av 3 enheter tillväxt? Det låter väldigt lite.

Kanske för att jag bor i USA och ingen här tar under 7 enheter så vad vet jag.
Citera
2016-01-29, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Säkert en okunnig fråga, men får du verkligen ut nåt av 3 enheter tillväxt? Det låter väldigt lite.

Kanske för att jag bor i USA och ingen här tar under 7 enheter så vad vet jag.

Du vet uppenbarligen inte särskilt mycket, vilket inte kommer som en direkt nyhet med tanke på dina korkade utspel i diverse trådar den senaste tiden.

Ontopic : kör hårt, och lycka till!
Citera
2016-01-29, 18:11
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Du vet uppenbarligen inte särskilt mycket, vilket inte kommer som en direkt nyhet med tanke på dina korkade utspel i diverse trådar den senaste tiden.

Ontopic : kör hårt, och lycka till!
Du vet verkligen hur man förolämpar någon. Attackera deras okunskap om prepp. Gärna när de i samma inlägg redan skrivit att de är okunniga. Sick burn!!!!!!!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in