2016-01-30, 10:30
Medlem
BlaBlaBrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-My-Dad
Totala intaget hittills är jag uppe i 7330 kcal och detta är hittills godkänt av kamraterna.
7330 kcal klockan 9.46. Det blir till att öka takten något, alltså. Dra i dig lite olja.
Citera
2016-01-30, 10:49
Medlem
Oh-My-Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlaBlaBrah
7330 kcal klockan 9.46. Det blir till att öka takten något, alltså. Dra i dig lite olja.

Du har rätt, det här är en utmaning utöver det vanliga men jag tänker inte ge mig i första taget.

Kommer försöka blanda lite olja och vatten efter att jag passerat 10k kcal. Har gjort en stor bytta med en blandning av bea och ris. Den innehåller totalt 10k kcal. Inne på 4e tallriken just nu och det går sakta. Har typ en halv tallrik kvar efter denna. Då är 10k passerat.

Kan dock konstatera att detta inte är bra, en smärre chock för magen.
Citera
2016-01-30, 10:50
Medlem
WangHaos avatar
Pic or it didn't happen.
Citera
2016-01-30, 10:52
Medlem
Oh-My-Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WangHao
Pic or it didn't happen.

Jo då. Det är högst verkligt. Sitter dock på telefonen och vet inte hur man kopierar med denna. Vi tar dock bilder som kommer att postas senare när jag sitter vid en stationär enhet.
Citera
2016-01-30, 10:58
Medlem
-=Damian=-s avatar
Heja TS! släng upp några bilder också på dina matladdningar
Citera
2016-01-30, 10:58
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-My-Dad
Jo då. Det är högst verkligt. Sitter dock på telefonen och vet inte hur man kopierar med denna. Vi tar dock bilder som kommer att postas senare när jag sitter vid en stationär enhet.

Ska bli intressant.
Citera
2016-01-30, 11:02
Medlem
Muwltipliers avatar
Ett tips till TS som inte gillade olivolja. Raffinerad jordnötsolja är mig veterligen helt neutral i smaken. 823 kcal/dl. Rena rama bränslet.

Men bea och ris låter ju iallafall gott! Något säger mig dock att du från denna dagen kommer avsky bearnaisesås för resten av ditt liv.
Citera
2016-01-30, 11:10
Medlem
Fenjal888s avatar
Fyy, du måste vara redigt trött på bea och ris! Tänk på pengarna! Och barnen i Afrika såklart. Jag tycker fortfarande du ska köra på lite vispgrädde istället för olja/olja+vatten. Kanske lite kladdkaka till.

Hur är aptiten till annat? Skulle det sitta bra med en påse kanelgifflar kanske? Variation kanske är något du måste ta dig till på slutet då psyket kan börja svikta.
Citera
2016-01-30, 12:00
Medlem
No.90-Kleists avatar
Kämpa på TS! Det handlar om mycket pengar.
Citera
2016-01-30, 12:10
Medlem
Kämpa på! Ska bli kul o se bilderna sen. Tänk på målet o pengarna du drar in! 5kr per kcal
Citera
2016-01-30, 12:26
Medlem
Varför denna besatthet av att dricka olja och bea? Och ris?
Variera lite iaf, borde vara bättre för magen. Nötter, bakverk och choklad t.ex.
Och drick saft istället för läsk, samma antal kalorier. För mycket kolsyra är onice och ju mer koncentrerad saften är desto fler kalorier.
Citera
2016-01-30, 12:41
Medlem
No.90-Kleists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av queerish
Varför denna besatthet av att dricka olja och bea? Och ris?
Variera lite iaf, borde vara bättre för magen. Nötter, bakverk och choklad t.ex.
Och drick saft istället för läsk, samma antal kalorier. För mycket kolsyra är onice och ju mer koncentrerad saften är desto fler kalorier.
Olja och ris smakar nästan ingenting. Choklad och annat sött har en tendens att göra en illamående vid för stort intag. En Maraboukaka på 200 g innehåller 1000 kcal, men har relativt svår att få i sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in