2016-01-29, 20:55
Medlem
Ta kort på maten innan så vi får beskåda eländet. Lycka till! Fokusera på pengarna. You can do it!
Citera
2016-01-29, 23:52
Medlem
Tycker en uppdatering borde dyka upp, eller blev vadslagningen inte av?
Citera
2016-01-30, 00:11
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=ttC7KbE_uDo

https://www.youtube.com/watch?v=m0eZTtpIQbI
Citera
2016-01-30, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anne-Berit1937
4 kebab pizzor, ala 5000kcal simsalabim your done.

20k kalorier är lätt att trycka i sig i dagens samhälle, dina vänner har underskattat dagens snabb mats samhälle.
Var köper man en kebabpizza med 5000 kcal?!
Citera
2016-01-30, 01:24
Medlem
Muwltipliers avatar
TS är förmodligen fullt upptagen just nu med att trycka i sig mat!

Skall bli spännande att få höra en update senare idag.

Lycka till TS!
Citera
2016-01-30, 02:11
Medlem
BlaBlaBrahs avatar
Nu äter du upp, TS! Tänk på barnen i Biafra!
Citera
2016-01-30, 02:30
Medlem
Ts borde vara 100k rikare. Ganska lätta pengar, polarna har nog inte riktigt tänkt till alternativt är ts väldigt liten i maten

Det bästa e nog att dra i sig allting så fort man bara klarar av och sen svepa laxeringsmedel. Sen tapetserar man om hela toan.
Citera
2016-01-30, 08:51
Medlem
maxidos avatar
Jaha, hur går de för ts tro? Vill ha updaaate
Citera
2016-01-30, 09:39
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxido
Jaha, hur går de för ts tro? Vill ha updaaate
Jag börjar misstänka att Ts bara trollade. Fast vad jag vet så är det inte emot reglerna här och jag tyckte i alla fall att det blev en intressant tråd.
Citera
2016-01-30, 09:46
Medlem
Oh-My-Dads avatar
Hallå. Sitter på muggen och skriver från luren.

Det har börjat enligt planen. Grabbarna stövlade in vid midnatt och därefter räknade vi kalorierna i första laddningen ris+bea. Blev 3 fullstora tallrikar där varje tallrik innehöll 2260 kcal. Det tog mig från 01.00 till 03.30 art få i mig allt. Första tallriken gick smärtfritt. Andra gick dock inte lika smärtfritt. 3e var en plåga. Spyan va påtagligt nära flera gånger. Känner mig riktigt ofräsch just nu. Även dragit i mig lite chilinötter för att bryta av smaken på bean.

Sköljde ned allt med 1 staropramen och 1l. cola. Totala intaget hittills är jag uppe i 7330 kcal och detta är hittills godkänt av kamraterna.

Vi har tagit en powernap sen 0400 och steg upp för en timme sen. Har dock suttit på toan i 35 min nu. Snart blir det att försöka med ytterligare några laddningar ris och bea. Fan vet hur detta ska sluta. Återkommer.
Citera
2016-01-30, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-My-Dad
Hallå. Sitter på muggen och skriver från luren.

Det har börjat enligt planen. Grabbarna stövlade in vid midnatt och därefter räknade vi kalorierna i första laddningen ris+bea. Blev 3 fullstora tallrikar där varje tallrik innehöll 2260 kcal. Det tog mig från 01.00 till 03.30 art få i mig allt. Första tallriken gick smärtfritt. Andra gick dock inte lika smärtfritt. 3e var en plåga. Spyan va påtagligt nära flera gånger. Känner mig riktigt ofräsch just nu. Även dragit i mig lite chilinötter för att bryta av smaken på bean.

Sköljde ned allt med 1 staropramen och 1l. cola. Totala intaget hittills är jag uppe i 7330 kcal och detta är hittills godkänt av kamraterna.

Vi har tagit en powernap sen 0400 och steg upp för en timme sen. Har dock suttit på toan i 35 min nu. Snart blir det att försöka med ytterligare några laddningar ris och bea. Fan vet hur detta ska sluta. Återkommer.
Kämpa på, men upp med lite bilder då!
Citera
2016-01-30, 10:28
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Haha härligt. Trodde det skule bli som vanligt där TS bara "försvinner från den intressant tråden han/hon skapat. Själv ligger mitt rekord på 10000 kcal på en dag. Brukar själv köra nötter. Kan dra i mig ett kilo nötter på en timme utan att känna mig mätt. 6000 kcal. Fördela det 4 gånger på en dag så är man där. Inget jag vågar göra dock. Fan vet hur kroppen regerar på det. För att inte prata om toabesöken dagen efter.

Svårt att tro du ska klara detta dock med tanke på tidigare inlägg men lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in