2016-01-29, 12:10
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agrud
Det borde inte vara nåt problem alls tycker jag.
Väntar och väntar på en grej o har ca inget för mig räknade lite.

Med reservation för felräkning...
600 g choklad (3300)
400 g chips 2100
600 g glass 1400
Chokladsås på smör o choklad kanske 1000
En burk nutella 1800

Och allt detta en gång till

och du har ju dessutom 24 (!!!) h på dig då du kan ju lätt dela upp det på 5 tillfällen.

För antar att alkohol är fusk och inte räknas?

Och träna utav bara fan innan (om det är ok) så kommer du va hungrig.

Och drick oboy till allt😄

Tycker dina kompisar var lite korkade som vadslog om en sån simpel sak^^

Men kolla in vilka mängder det där är. Varför skulle alkohol vara fusk?
Citera
2016-01-29, 12:47
Medlem
repstegens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Different
Snickers innehåller 420 kcal/100gr och en snickers väger 65 gram.

En snickers är alltså 420*0,65=273 kcal

20000/273=73 snickers

(24*60)/73= en snickers var 19:e minut i 24 timmar.

Jag tror jag avstår

Helt rätt, läste lite för snabbt när JAG gjorde uträkningen. Men med några liter cola eller så är du ju nere på ca samma mängd snickers ganska snabb, många som gör det här utan tävling. Inte gott eller nice i längden men FAN så mycket bättre än "14kg smör" och andra ideer som dykt upp.. Sorry för dålig backtracking på kcal innehållet av snickers
Citera
2016-01-29, 13:14
Medlem
No.90-Kleists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-My-Dad
Uppdatering.

Allt är fixat, kommer att bli en jävla massa bea + ris, till detta kommer jag att dricka coca cola, efterrätten kommer bestå av ben n jerrys, kladdkaka, grädde ( rätt stora mängder då ). Har bunkrat upp med en platta starköl, jordnötter chili/vanliga rostade, har 2 liter rapsolja som jag kommer att försöka dricka sporadiskt ur.

Beroende på hur less jag känner mig imorgon förmiddag så finns det back-up planer på livsmedel, det får bli besök på Max och välja ut det flåttigaste där. Bland annat innehåller deras enormt goda Lyx-shakes runt 800 kcal.

Har dygnat inatt och ska strax gå och lägga mig så ställer klockan på 23.30. Polarna ska iväg på fest men de har lovat att infinna sig hos mig innan 12 slaget, tävlingen startar inte förrän alla är på plats, dessutom vill de räkna ihop kilokalorierna på det som jag har tänkt att så att det inte blir några felaktigheter när helvetet brakar loss. Har inte ätit värst mkt under natten utan har druckit ganska mycket vatten, känner mig lite halvhungrig nu men vill inte riskera att äta nån braklunch, spar mig till inatt

Snart är det dags, återkommer med fortlöpande uppdateringar under natten, eventuellt lite bilder också.
Detta kommer följas med stor spänning!
Citera
2016-01-29, 14:09
Medlem
Killer-queens avatar
Citat:
Uppdatering.

Allt är fixat, kommer att bli en jävla massa bea + ris, till detta kommer jag att dricka coca cola, efterrätten kommer bestå av ben n jerrys, kladdkaka, grädde ( rätt stora mängder då ). Har bunkrat upp med en platta starköl, jordnötter chili/vanliga rostade, har 2 liter rapsolja som jag kommer att försöka dricka sporadiskt ur.

Beroende på hur less jag känner mig imorgon förmiddag så finns det back-up planer på livsmedel, det får bli besök på Max och välja ut det flåttigaste där. Bland annat innehåller deras enormt goda Lyx-shakes runt 800 kcal.

Har dygnat inatt och ska strax gå och lägga mig så ställer klockan på 23.30. Polarna ska iväg på fest men de har lovat att infinna sig hos mig innan 12 slaget, tävlingen startar inte förrän alla är på plats, dessutom vill de räkna ihop kilokalorierna på det som jag har tänkt att så att det inte blir några felaktigheter när helvetet brakar loss. Har inte ätit värst mkt under natten utan har druckit ganska mycket vatten, känner mig lite halvhungrig nu men vill inte riskera att äta nån braklunch, spar mig till inatt

Snart är det dags, återkommer med fortlöpande uppdateringar under natten, eventuellt lite bilder också.
Glöm inte räkna pengarna också innan ni sätter igång.
Citera
2016-01-29, 15:29
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Uppdatering.

Haha, fy fan vad kul.

Tips på kladdkakan och grädden, skit i att vispa grädden om du hade tänkt det. Bättre att hälla på flytande grädde eller ta en klunk till. Om du vispar kan luften i grädden hämma dig något.

Glöm inte skriva ner alla matintag på ett block så inte vännerna börjar tjafsa.
Citera
2016-01-29, 17:45
Medlem
Bajenjeppes avatar
Ska bli kul att följa! Hoppas på mycket uppdateringar. Lycka till!
Citera
2016-01-29, 18:58
Medlem
4 kebab pizzor, ala 5000kcal simsalabim your done.

20k kalorier är lätt att trycka i sig i dagens samhälle, dina vänner har underskattat dagens snabb mats samhälle.
Citera
2016-01-29, 20:17
Medlem
Itons avatar
vilken dag bär det av?

TS, ett tips är att du gör upp en meny på vad du ska äta för att få i dig 20 000kcal. Sen kan du införskaffa det innan. På det sättet har du redan klart fär dig vad du måste stoppa i dig för att komma upp i den mängden.

Om du lyckas, tror du då verkligen att dina vänner kommer att ge dig 50 000 sek?
Citera
2016-01-29, 20:25
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iton
vilken dag bär det av?

TS, ett tips är att du gör upp en meny på vad du ska äta för att få i dig 20 000kcal. Sen kan du införskaffa det innan. På det sättet har du redan klart fär dig vad du måste stoppa i dig för att komma upp i den mängden.

Om du lyckas, tror du då verkligen att dina vänner kommer att ge dig 50 000 sek?

Börjar vid midnatt

Dealen är väl att pengarna ligger framme att beskåda innan allt sätts igång. Lär bli en jävla motivation!
Citera
2016-01-29, 20:25
Medlem
CFCSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anne-Berit1937
4 kebab pizzor, ala 5000kcal simsalabim your done.

20k kalorier är lätt att trycka i sig i dagens samhälle, dina vänner har underskattat dagens snabb mats samhälle.

En kebabpizza innehåller ju knappast 5k kcal
Citera
2016-01-29, 20:36
Medlem
Citat:
har 2 liter rapsolja som jag kommer att försöka dricka sporadiskt ur.

Får mig att minnas tillbaka till när jag var yngre och skulle bulka vid styrketräning. Tänkte att olja är ju enkla kalorier, bara att dricka. Förvånande hur snabbt man blir äcklad och kräkreflexerna sätter in.
Citera
2016-01-29, 20:48
Medlem
Citat:
Uppdatering.

Som sagt, om du har svårt att dricka oljan rätt av så blir det mycket lättare om du blandar den med vatten(till en emulsion).

Lycka till och kör hårt! Håller tummarna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in