Uppdatering.
Allt är fixat, kommer att bli en jävla massa bea + ris, till detta kommer jag att dricka coca cola, efterrätten kommer bestå av ben n jerrys, kladdkaka, grädde ( rätt stora mängder då ). Har bunkrat upp med en platta starköl, jordnötter chili/vanliga rostade, har 2 liter rapsolja som jag kommer att försöka dricka sporadiskt ur.
Beroende på hur less jag känner mig imorgon förmiddag så finns det back-up planer på livsmedel, det får bli besök på Max och välja ut det flåttigaste där. Bland annat innehåller deras enormt goda Lyx-shakes runt 800 kcal.
Har dygnat inatt och ska strax gå och lägga mig så ställer klockan på 23.30. Polarna ska iväg på fest men de har lovat att infinna sig hos mig innan 12 slaget, tävlingen startar inte förrän alla är på plats, dessutom vill de räkna ihop kilokalorierna på det som jag har tänkt att så att det inte blir några felaktigheter när helvetet brakar loss. Har inte ätit värst mkt under natten utan har druckit ganska mycket vatten, känner mig lite halvhungrig nu men vill inte riskera att äta nån braklunch, spar mig till inatt
Snart är det dags, återkommer med fortlöpande uppdateringar under natten, eventuellt lite bilder också.