Citat:
Ursprungligen postat av
Jegoooooo
Och är det snällt att fortsätta sparka på "losers", mesar, olyckligt lottade män för att höja din status hos kvinnor? Det är anti-socialt white knightande. Och dessutom går det utmärkt att vara kritiskt även om man är snäll men jag antar att du fallit för detta politiskt korrekta att man är "ond" om man ser vad vissa kvinnor är.
Och den där anekdoten(vad fan det skulle betyda snurrig som du är) om killen som bad om ursäkt gjorde nog det för att hon betedde sig "slampigt" och han är socialt skicklig nog att be om ursäkt för det för tjejen skulle bara göra det under pistolhot.
Du är fortfarande kräkig, sir.
Var får du allt från?
Ser du verkligen inte hur dålig uppfattning du har om folk?
Vadå "sparka på losers för att höga status"??
Jag förklarade bara för dig, och er "snälla", att ni faktiskt inte är särskilt snälla alls.
Iaf inte om ni ha den nedlåtande synen på era medmänniskor som ni ger uttryck för.
Du är nedlåtande mot dig själv när du kallar dig "loser", nolla" etc. Och lika nedlåtande mot andra som du kallar slampor, ltättlurade och dessutom kräk, stjäl utrymme från andra, trampar på andra etc.
Strunta i att Tycka så mycket om alla andra - lär känna dem istället.
Ingen komemr tycka du är nån loser. Bara du Pratar och Umgås, och är Öppen och trevlig.
Sitt inte vid sidan om om Bedöm, utan ta steget in och Lev istället.
Sätt dig tex nästa gång på krigen på ett långbord. Där kommer ju andra att sätta sig också. Börja Prata med dem. Fråga dem om deras liv, berätta om dig. Fråga, fråga, fråga etc. Tjejer Älskar att berätta om sig själv ...
Och Visa för Guds skull att du är Intresserad, Attraherad av dem. Kasta din snedvridna feluppfattning om "respekt" i sjön.
Det är Inte respektlöst att visa uppskattning.
Ja - det Är faktiskt OK att ta en titt på deras bröst tex.
Och nej, han bad inte om ursäkt för att hans tjej raggade upp mig. Han bad om ursäkt för sig själv, han bad om ursäkt för att han var ledsen och han bad om ursäkt för att jag var så mycket bättre. Enligt honom alltså. Han kunde inte komma på nog med orsaker till att jag förtjänade henne mer än vad han gjorde. Han gav mig tips på sånt hon tyckte om. Det var omöjligt för mig att ens försöka förstå vad fan han faktiskt höll på med egentligen.
Och anekdoterna tjänade som pekpinne till dig, så att du skulle lära dig att tjejer inte alls faller för "kräk" som du tycks tro. Dessa personer jag berättade om han knappast talat så högt om mig om jag varit något kräk, hade inte rekommenderat mig till andra, hade inte börjat bråka sinemellan för att "få mig" etc.
JAg förstår att du tror att "raggande" handlar om att gå ut med nån slags "check-lista, där man som kille ska göra vissa saker, för att få det slutgiltiga målet med ett knull.
Men det är Inte så.
Dvs om du hade gått ut på det sätet på krigen tex och följt någon slags mall i syfte att få knulla - då hade också tjejen upptäckt det. Och då hade tjejen lika snabbt tappat intresset.
För attraktion uppstår som en konsekvens av att man Trivs tillsammans. Man pratar, har roligt tex. Man märker att man "stämmer överens". Sk ömsesidigt tycke uppstår.
Det är Det "raggning" är.
Dvs egentligen att "test-umgås" med olika människor, för att kanske hitta något som stämmer.
Man pratar med olika människor ute på lokal tex, och man träffar kanske någon man trivs väldigt bra med.
Men att gå ut med det uttalade syftet att bara hitta någon man kan Bara knulla och dumpa. Det är ett manipulativt beteende. Och vi Ser väldigt fort om någon försöker manipulera oss.
Man ska alltså inte gå ut med det som mål.
Utan man ska gå ut med syftet att ha Roligt. Och sen vara Öppen för varje kontakt man väl får. Passa på att ta chansen när du väl har den - dvs försök att Lära Känna de tjejer du pratar med. Fråga, Berätta - Prata.
Och var Beredd på att de ska Tycka om det. Att de ska ge positiv feedback.
Var Beredd på det alltså, och passa på att ta chansen.
Ta alltså inte "ett steg tillbaka". Inget trams med "respektfullhet" etc.
Utan ha Roligt, och ta varje chans. Var Följsam alltså. VAr inte rädd för att snudda vid henne lite. Se hur hon reagerar. Och om hon rör dig. Allt Hon gör - det kan du också göra tillbaka. Tänk på det. Men du kan också driva på, men försiktigt.
Och, som sagt, gå Inte ut bara för att "bli av med oskulden", dvs bara för att hitta vilket ök som helst. För de kommer att lägga märke till det.
Nej, du ska gå ut För att Träffa Någon Du Tycker Om.
Vare sig mer eller mindre!