Utbys Pizzeria är absolut av episk status
På Grönsakstorget bredvid musikaffären fanns ett kebabställe som helt enkelt hette Döner om jag inte missminner mig. Där jobbade en väldigt gammal gubbe, köttet värmde han i mikron, dubbla pitabröd och allting i ett kaffefilter, det var riktigt gott! Vet dock inte vad som hände med det stället, då det öppnats nån ny skit där nu
Hjällbos pizzeria hade en god kebabrulle, superkebabrulle hette den, himmelskt gott hembakat bröd!
Även Nobelgrillen i Kålltorpsområdet serverar underbar kebab!
Fan vad jag saknar kebab