Utby är beryktad ja, får bli ett studiebesök dit en vacker dag
Men åter till meningen med mitt inlägg - mitt bidrag:
Dennis Pizzeria i munkebäck - 50kr 1kg kebabrulle

Yepps, jag köpte en, vägde den och njöt. Och nej, det är inte bara storleken som är avgörande. Den görs oftast väldigt snabbt, har mycket bra råvaror och såsen är väldigt god, har dock inte testat starksås utan endast deras "kebabsås". även kebabpizzan är riktigt maffig, 60kr för den dock. Något så djävulskt gott , värt att testa säger jag bara