Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-05, 22:11
  #325
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FLAgbg
På Mossens Pizzeria har dem otrolig god Kebab . Om ni vill ta er dit och beställa en smarrig kebabpizza/tallrik, tar ni 52:an mot Linnéplatsen/Skogome och hoppar av vid hållplatsen "Mossen"
Japp, mer specifikt är det den mot Linnéplatsen som ska tas.
Citera
2015-04-27, 01:08
  #326
Medlem
Sourcreamchipsens avatar
Min favoritkebabtallrik hittar man på Flintston på Backaplan.
Alltid trevligt att ta bussen dit och ta sig denna gudomliga kebab med 50 cl cola.
Backaplan får alltid full pott! 5/5.

Har provat flera andra senaste tiden för att se om det finns någon bra konkurrens.

Askims Torg har en bra kebabtallrik. Pommesen är lite tråkig kanske men ändå 3/5

Pizzerian vid Marklandsgatan - Helt ok kebab som inte sticker ut. Såsen var sur dock... 2/5

Kungspizzerian, Långedragsvägen - Tog bilen hit då jag var väldigt hungrig. Såg ut att vara en trevlig pizzeria från utsidan men kebabtallriken var riktigt vidrig.
Allvarligt. Pommesen luktade Eldorado lång väg. Smaklösa och mjuka och mycket tråkigt upplägg, ingen kärlek.
Köttet var mjukt och inget särskilt direkt, en väldigt stor besvikelse. Aldrig Kungspizza igen. Vidrigt.
Bara att de mikrade köttet får mig att vilja lämna direkt.
__________________
Senast redigerad av Sourcreamchipsen 2015-04-27 kl. 01:16.
Citera
2015-05-04, 15:18
  #327
Medlem
danny79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermanssson
Jodå, Tugget åt jag på så sent som förrförra veckan. Hög klass på råvarorna och smaken samt god service varje besök. Dock är det fläskkarré, inte nöt.

Men vitlökssåsen smakar skit.
Citera
2015-10-13, 17:35
  #328
Medlem
grasuggan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cenile
Flintston på Hjalmar brantingsplatsen är bra!

Utby har gått ner sig, ätit där några gånger men inte lika bra längre.

Gibralta Pizzeria vid Chalmers är go, gillar idén att man får lägga på kebabsåsen själv ^^

Gibraltar Pizzeria är grym, har den som granne och deras goda kebab börjar få effekter på min hälsa...
Citera
2016-12-11, 23:47
  #329
Avstängd
Sickmyducks avatar
Ingen som nämnt Mellis pizzeria i Majorna?

Bra kebab. Deras kebabpizzor är de största jag ätit, man får galet mycket kebab på. Såsen är jäkligt bra och man får mycket sås också. Deras motto verkar vara "ju mer desto bättre".

Kebabrullarna är gudomliga också.
Citera
2017-02-20, 14:04
  #330
Avstängd
Flintstone på Backaplan är absolut bäst! Saftig kebab som fasen.
Citera
2018-01-31, 13:15
  #331
Medlem
Torggrillen på Frölunda torg har alltid haft bra kebab. Åt mycket där när han hade i Kållered men häromdagen låg fanskapet på en matta och hade sin bönestund. Han ignorerade mig totalt så jag antar att mina pengar inte är så viktiga. Aldrig mer. Man kan väl ana att maten är halal också.
Citera
2023-09-27, 19:03
  #332
Medlem
Torggrillen på Frölunda Torg har bra kebab. God sås!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback