2009-09-02, 05:33
Medlem
alarkas avatar
Torggrillen Frölunda Torg kebab i pita man får välja nöt eller fälsk TA FLÄSK sjukt gott finns också rulle och talrik dock inte lika gott

ICA Focus huset finns det ett ställe som ligger på utsidan mot liseberg där kebaben är sjukt god
Citera
2009-09-05, 22:37
Medlem
Hej!

Jag är nyinflyttad i Göteborg och undrar vart man hittar den bästa kebab längs den väg buss nummer 16 åker mellan Högsbohöjd och Centrum? Alltså bästa kebaben utan att behöva byta buss/spårvagn och ska vara lätta att hitta från en hållplats där man hoppar av. Plus om det är mycket mat för pengarna, tack på förhand!
Citera
2009-09-06, 22:19
Medlem
Fido, du ska inte åka någonstans utan bara drulla ner till Dorado... Du får åka långt ut på Hisingen för att slå den kebaben.
Citera
2009-09-08, 13:20
Medlem
Evilone666s avatar
Det är väll San remos pizzeria som finns i Torslanda, alltid 7 till 4 pers som jobbar där för dom har så många beställningar, man behöver inte oroa sig att skinkan eller grönsakerna är gammla.
Citera
2009-10-15, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qvitamin
Fido, du ska inte åka någonstans utan bara drulla ner till Dorado... Du får åka långt ut på Hisingen för att slå den kebaben.
Doraro är mycket bra!
Men man behöver inte åka så långt ut på Hisingen. Testa Alibaba i närheten av Backaplan (fråga dig fram). Sen finns det flera Kebabställen på Kungstorget, har inte testat dessa så mycket men enligt uppgift ska någon/några vara riktigt bra. Se upp för för Grand Burger vid Järntorget!
Citera
2009-10-16, 15:35
Medlem
rULATORKENNYs avatar
Får nog säga deniz vid munkebäckstorget, är uppväxt med kebaben och pizzan där och har aldrig haft några problem..
på senare tid har det blivit mkt utbys med tanke på att det inte är så långt ifrån mig, Men en "Polis" på deniz med stark sås sitter aldrig fel.
Citera
2009-10-16, 20:49
Medlem
park_avenues avatar
kebaben på sketna duken i kungälv(strax utanför gbg) är fin annars
Citera
2009-10-18, 13:42
Medlem
cyckelmorfars avatar
Hemkört i Guldheden, underbara kebabrullar, riktigt kebabkött

OT: Beställde en kebabrulle från Framnäs Pizzeria. Den gick inte att äta..
Dom använder inte sånt tunnt bröd utan tjockt hårt äckligt jävla bröd.
Kebabköttet var inte att tala om, nästan grått, smakade disktrasa..fyfan
Såsen smakade skitkonstigt, typ som majonäs
Äter ALDRIG där igen.
Citera
2009-11-13, 14:23
Medlem
Krappfiskarns avatar
Ah så många rekommendationer, jag är sugen på kebab ikväll men vet inte vilken jag ska ta...serverar Utby pizzeria fortfarande stor utsökt kebab som de fick lovord i början av denna tråd? Värt pengarna?
Citera
2009-11-13, 17:43
Medlem
Hollow123s avatar
Olympia Pizzeria vid redbergsplatsen är oslagbar. Lätt bästa kebabtallriken med mild sås.
Citera
2009-11-13, 20:17
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Ah så många rekommendationer, jag är sugen på kebab ikväll men vet inte vilken jag ska ta...serverar Utby pizzeria fortfarande stor utsökt kebab som de fick lovord i början av denna tråd? Värt pengarna?
Utby pizzeria har bara privärda rätter tycker jag, min favorit
är kebabpizza med stark sås eller Merkurius.
En av de pizzorna räcker till två måltider !
Citera
2009-11-14, 01:47
Medlem
nyfiken&frågviss avatar
Folk som rekommenderar Deniz, som är ökända för att vara otrevliga och servera mat som orsakar matförgiftning (ja, jag talar från egen erfarenhet), framför Torpa Pizzeria som bara ligger 200-300 meter bort är antingen 1. efterblivna eller 2. efterblivna. Testa Torpa istället, ligger i riktning mot systembolaget, rekommenderar särskilt deras Side!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in