Hemkört i Guldheden, underbara kebabrullar, riktigt kebabkött
OT: Beställde en kebabrulle från Framnäs Pizzeria. Den gick inte att äta..
Dom använder inte sånt tunnt bröd utan tjockt hårt äckligt jävla bröd.
Kebabköttet var inte att tala om, nästan grått, smakade disktrasa..fyfan
Såsen smakade skitkonstigt, typ som majonäs
Äter ALDRIG där igen.