Citat:
Ursprungligen postat av krillo
Mossens i all sin ära..
Men det finns en bättre i närheten.. minns inte namnet då jag inte är från Göteborg.
Stället ligger på ett hörn på victor rydbergsgatan i närheten av Guldheden (kanske på Guldheden t.o.m?)
Stora gröna reklamskyltar....
Någon som vet vad för ställe jag snackar om?
Minns inte heller vad det heter, men dit går jag inte igen. Maten var god men pizzabagaren krånglade så jävligt vid betalningen över en skitsak att jag blev sur.
Mossens Pizzeria - Stora pizzor, kebaber och rullar. Grym sås!
Utby Pizzeria - Stora rullar i all ära men Såsen gick inte hem hos mig vet inte om det är för mycket Majonäs eller nått men den kändes inget vidare.
Jungfruplatsen - Mother of kebabs. grym sås. Kan vara sjukt mycket folk på lunch. Vi fick vänta 40min på en tallrik med ris en gång.
Tuggets Kebab - Har inte ätit där på flera år men dom har kvar sina skyltar med "Bästa kebaben i stan" en gång i tiden kunde jag skriva under på det men nu vet jag inte eftersom jag inte varit där på flera år. Men Tugget och Jungfruplatsen var på den tiden dom två ställena som folk kunde åka över hela stan bara för att äta där.
Deniz Pizza - Goda kebaber med bra sås. Dock har jag hört hemska historier om deras mathantering "backstage".
Åby - Helt ok men slår inte Jungfruplatsen som ligger nån minut därifrån