Citat:
Ursprungligen postat av nightfly00
Jag är sällan ute i Göteborg nuförtiden men just idag blev det så och jag bestämde mig för att ta en kebab på grand burger vid järntorget. Det skulle jag aldrig gjort.
Vilket jävla lurendrejeri!
För det första var kebaben under all jävla kritik. Torr och jävlig m.m.
För det andra så beställde jag en kebab och en pommes frites (separat) samt ingen dricka. Efter ca 5 minuter frågade tattaren som stod i haket vilken dricka jag skulle ha. Jag svarade på ren rutin: 7up! När jag fick kebaben påtalade jag att jag skulle ha en pommes frites också. Fick då till svar att "nej du fick ju en dricka istället."
Jag kommer aldrig någonsin sätta min fot på det stället igen. Lika bra det, för miljön är ogästvänlig m.m och det är mest en massa slödder som hänger där.
(Jag hann också se att en hamburgare tappades på en smutsig yta, plockades upp och vips, in mellan bröden och ut till en av gästerna.)
Nä fy fan, vilket bottennapp.
Gå aldrig dit!
Håller med dig, riktigt skitställe.
Jag och en kompis va där och köpte käk för några år sen och vi hann knappt äta upp maten innan polaren fick springa in på toa och spy som en gris.
Matförgiftning ftw!
Nä, dit går jag fan aldrig igen.