2009-11-14, 02:57
  #229
Medlem
Talibbs avatar
Sägs om att börja fota kebabtallriken som äts o rekomenderas?
Hade vart super må ja säga
Citera
2009-11-25, 19:34
  #230
Medlem
Zlapptazks avatar
Deniz Pizzeria - Munkebäckstorget

Åkte dig med en polare efter lite läsning i denna tråden.

Jag beställde en kebabrulle med kebab och vitlöksås.

Pizzasalladen var kanongod men lite stort riven för min smak.
Rullen sen bestod av pizzadeg som gräddats i ugnen, STORT plus...
Lite för lite kött i rullen men annars kanongott... Hittar jag inget godare ställe lite närmare hemifrån, så ligger detta i topp.

Rekommenderas..
Citera
2009-11-26, 01:41
  #231
Medlem
existentialisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlapptazk
Åkte dig med en polare efter lite läsning i denna tråden.

Jag beställde en kebabrulle med kebab och vitlöksås.

Pizzasalladen var kanongod men lite stort riven för min smak.
Rullen sen bestod av pizzadeg som gräddats i ugnen, STORT plus...
Lite för lite kött i rullen men annars kanongott... Hittar jag inget godare ställe lite närmare hemifrån, så ligger detta i topp.

Rekommenderas..
Testa pizzan, mycket mycket värt. Vill du garanterat ha riktigt mycket kött så rekommenderar jag dig att köra på med "extra kött" för en tia. Då blir du mätt i 2 dar.

Men det är inte därför jag valde att besöka den här tråden. Jag undrar om någon har ätit på Pizzeria Vivaldi i Askim ? "Hissa eller dissa?"
Citera
2009-11-29, 11:03
  #232
Medlem
nazipoliss avatar
snabbt och gott i Frölunda, nära gånglåten 10/10
grimmereds pizza är också 10/10
Citera
2009-12-01, 09:34
  #233
Medlem
Zlapptazks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nazipolis
snabbt och gott i Frölunda, nära gånglåten 10/10
grimmereds pizza är också 10/10

Förlåt mig men Snabbt och Gott kan fan inte ha en 10a när vi snackar kebab...
Du kanske inte har så höga krav...
Citera
2009-12-01, 17:46
  #234
Medlem
nazipoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlapptazk
Förlåt mig men Snabbt och Gott kan fan inte ha en 10a när vi snackar kebab...
Du kanske inte har så höga krav...
har du ätit där?
Citera
2009-12-02, 20:40
  #235
Medlem
Farmorankas avatar
Ska till Ikea och julmarknaden på Liseberg.
Vill ha en redig tallrik kebap, någon som vet ett bra ställe i närheten?
Kan också tänkas köra någon km ifall det behövs.
Citera
2009-12-02, 22:33
  #236
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmoranka
Ska till Ikea och julmarknaden på Liseberg.
Vill ha en redig tallrik kebap, någon som vet ett bra ställe i närheten?
Kan också tänkas köra någon km ifall det behövs.

Mossens Pizzeria på Gibraltargatan är kanon när det kommer till kebab. Husets kebabtallrik med vitlökssås brukar man bli grymt mätt på då den förutom pommes även innehåller bröd.
Citera
2009-12-04, 00:03
  #237
Medlem
Farmorankas avatar
Tack så mycket, får knappa in den på gps:en
Citera
2009-12-05, 15:09
  #238
Medlem
Bloodhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Mossens Pizzeria på Gibraltargatan är kanon när det kommer till kebab. Husets kebabtallrik med vitlökssås brukar man bli grymt mätt på då den förutom pommes även innehåller bröd.

+1 på den.

Mossen har underbar kebab. Plus att det alltid är gott om mat. Blev nästan knäckt av deras kebabtallrik med extra kött, och jag blir ALDRIG knäckt av en pizza eller kebab.
Citera
2009-12-14, 07:28
  #239
Medlem
Pizzeria Victoria i Mölnlycke Har sjuuukt god kebab , du kan få Mixad rulle dvs med Pommes i som är jävligt läckert!

även en stark rekomendation är Kycklingrullen! likadan som Mixad rulle fasst med Kyckling utan kebab...

Fyfaan får åka ner idag och käka
Citera
2009-12-22, 19:12
  #240
Medlem
Pizzeria Sera utan tvekan, men har då ej besökt Utby Pizzeria.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in