Pizzeria Victoria i Mölnlycke Har sjuuukt god kebab , du kan få Mixad rulle dvs med Pommes i som är jävligt läckert!
även en stark rekomendation är Kycklingrullen! likadan som Mixad rulle fasst med Kyckling utan kebab...
Fyfaan får åka ner idag och käka