2018-08-07, 10:42
Medlem
nickomyras avatar
Hon har blåst folk på pengar har jag förstått . Någon som har lust att ge mig en kortfattat resumé om henne , eller är det värt att läsa hela tråden ?
Citera
2018-08-07, 10:53
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Det där har ju visat sig vara en rejäl felbedömning av åklagaren, eftersom "de fall hon redan hade" uppenbarligen inte räckte för maxstraff.
Jag undrar hur mycket Hedlunds planerade graviditet spelade in här. Försvaret var inte sena att påpeka hennes graviditet. Åklagaren verkar vara lika tappad som Morgan i Ullared.
Citera
2018-08-07, 10:56
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweDave
Tycker det är ett OTROLIGT farlig spel hon spelar som ensamstående 3--barnsmor. Att inte någon av det stora antal hon blåst tagit till våld är bara ren tur.
Det är nog den allmänna uppfattningen.

Kommer du att driva detta civilt?
Citera
2018-08-07, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Jag undrar hur mycket Hedlunds planerade graviditet spelade in här. Försvaret var inte sena att påpeka hennes graviditet. Åklagaren verkar vara lika tappad som Morgan i Ullared.

Lägg därtill en välplanerad "bäckeninflammation" JUST den dagen rättegången var....
Säger inte att det var en bluff.. Är bara inte något större fan av slumpen
Citera
2018-08-07, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hon har blåst folk på pengar har jag förstått . Någon som har lust att ge mig en kortfattat resumé om henne , eller är det värt att läsa hela tråden ?
Dömd biljettbedragerska, dömd två gånger för bedrägeri.
Citera
2018-08-07, 11:11
Medlem
Citat:
Det är nog den allmänna uppfattningen.

Kommer du att driva detta civilt?

Om det går.. Att få ytterligare en dom att hon ska betala är ju lönlöst. jag har ju redan utslag från KFM.
Jag har andra avsikter med att få det till rätten. Det tänker jag inte skriva här dock
Citera
2018-08-07, 11:13
Medlem
Citat:
Om det går.. Att få ytterligare en dom att hon ska betala är ju lönlöst. jag har ju redan utslag från KFM.
Jag har andra avsikter med att få det till rätten. Det tänker jag inte skriva här dock
Det är bra att du håller det för dig själv det, för hon läser ju flashback tråden.
Citera
2018-08-07, 11:13
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Lägg därtill en välplanerad "bäckeninflammation" JUST den dagen rättegången var....
Säger inte att det var en bluff.. Är bara inte något större fan av slumpen
Eller hur! Och läkarintyget grundade sig enbart på Hedlunds utsago. Men hon var inte sjukare än hon kunde posta bilder från sjukhuset på sitt insta och rensa bland sina följare.

Sicken jävla stjärna den bruden är. Det är tur att hon får åka till Gran Canaria och vila upp sig då hon tydligen är "helt slut" efter att spenderat för mycket tid på stranden här hemma.

Jag förstår dem som tagit Hedlund som sin livsuppgift.....
Citera
2018-08-07, 11:20
Medlem
Citat:
Eller hur! Och läkarintyget grundade sig enbart på Hedlunds utsago. Men hon var inte sjukare än hon kunde posta bilder från sjukhuset på sitt insta och rensa bland sina följare.

Sicken jävla stjärna den bruden är. Det är tur att hon får åka till Gran Canaria och vila upp sig då hon tydligen är "helt slut" efter att spenderat för mycket tid på stranden här hemma.

Jag förstår dem som tagit Hedlund som sin livsuppgift.....

Redan innan den andra rättegången, den som inte hållts än, så skrev jag till åklagaren att

1. Hon håller fortfarande på med brottslighet så ni borde kolla upp henne ordentligare
2. Dra hennes pass då hon slösar pengar som inte tillhör henne . Dessutom fanns det då enligt mpnga risk att hon skulle fly landet
Citera
2018-08-07, 11:21
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Citat:

Mm, och kom ihåg att intyget fick hon inte från sjukhuset som hon hävdade, utan från en vårdcentral några dagar senare.
Citera
2018-08-07, 11:28
Medlem
[quote=SweDave|64867085]Hon har sålt biljetter till mig och mina vänner och sedan inte levererat.

Bra att du polisanmält Catrin igen, oavsett summa!

Fast 140 000:- är inget som de borde lägga ned undersökningen nu, samt att du har bevis?

Kanske ytterligare en rättegång för Catrin kan komma?

Önskar dig lycka till att driva detta!!👍🏻
Citera
2018-08-07, 11:33
Medlem
Citat:
Redan innan den andra rättegången, den som inte hållts än, så skrev jag till åklagaren att

1. Hon håller fortfarande på med brottslighet så ni borde kolla upp henne ordentligare
2. Dra hennes pass då hon slösar pengar som inte tillhör henne . Dessutom fanns det då enligt mpnga risk att hon skulle fly landet

Det är fan helt otroligt att hon får husera fritt fortfarande. Och att fixa diverse läkarintyg till rättegångar osv är inte vidare svårt. Spec inte för en narcissistik manipulerade person som Catrin. Ge fan inte upp, du har MÅNGA som stöttar dig 👊👊👊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in