2018-08-07, 08:17
Medlem
Frågan är mer många barn det blir till, innan Catrin kommit i klimateriet.
Tragedin fortsätter.
Citera
2018-08-07, 08:57
Medlem
GilGrissom82s avatar
Litet intressant i sammanhanget att hennes senaste IG-inlägg om att hon ska resa iväg nu (till Gran Canaria, kan tänkas), har en enda kommentar - från ett växlingskontor i Las Palmas

En slump, eller har hon haft någon sorts kontakt med detta lokala växlingskontor inför resan. Dylika kontor hanterar väl bl.a. kontanter. Och kanske även överföring av desamma? Hmm.
Senast redigerad av GilGrissom82 2018-08-07 kl. 09:21.
Citera
2018-08-07, 09:21
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweDave
Hej
Jag är en av de som har stora krav på CH. Hon är skyldig mig 140.000 . Jag har fått utslag hos KFM och hon har således en bokförd skuld till mig. Jag kommer INTE ge mig förrän hon gjort rätt för sig.
Jag funderar skarpt på att sätta henne i personlig konkurs. Inte säkert att det gör att hon betalar tillbaka men det kommer orsaka problem iaf.
Hoppas fler är inne på samma linje.
BTW när det gäller skuldsanering har jag pratat med KFM om detta. De säger att chansen att man får skuldsanering då skulderna till så stor del består av skadestånd är MINIMAL

Önskar dig verkligen lycka till att få tillbaka dina pengar! Bra att du fortsätter driva på.

Du skriver i ett senare inlägg om ”nästa rättegång”. Finns det alltså nya anmälningar mot CH?

Ps. Jag har följt Catrin och hennes fall på flera håll genom åren. Läst FUP och mycket annat som finns att tillgå.
Jag har även följt tråden från början men det här är första gången jag kommenterar.
Att följa CH och hennes förehavanden är som att se en tågkrasch i slow motion...
Senast redigerad av LimeTime 2018-08-07 kl. 09:29.
Citera
2018-08-07, 09:27
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landos
Jag har föjt detta periodvis, och läste just ikapp vad som hänt de senaste sex månaderna.
Man blir ju mållös.
Vilken fruktansvärd kvinna Catrin är.

Det kan inte stå rätt till i skallen på henne.
Hon har blåst så många människor och kan bara inte lägga band på sig.

Sitter och kommentera på bloggar, "hittar" julklappar för 3000 spänn och åker på resor.
Hon har verkligen noll självinsikt.
Chansen är väl inte obefintlig att hon håller på med något fuffens igen.

Det med tragiska (och vidrigaste) är allt som rör hennes ungar.

Bedragare och löst folk är ingenting nytt.
Däremot fattar jag inte hur man kan ploppa ut ungar med nya farsor på löpande band.
Ungar som aldrig kommer att få ett stabilt, välordnat liv.

Allt för att kunna leva i någon fantasivärld som toppblogerska med Audi och dyra klockor...
Dyrköpt fasad.

Catrin spelar ju hårt på det ensamstående mamma kortet. Det är säkerligen därför systemet daltar så in i norden med henne.

Verkligheten kommer dock ikapp, varje jävla gång.
Personlig konkurs kommer garanterat.
Hon tror på skuldsanering? Hahaha...den var bra!

Hon kommer sluta totalt utblottad på gatan eller i något härbärge till slut.

Alternativt så rinner det över för någon och hon blir söndermisshandlad.

Hon måste vara så in i helvetes korkad att fortsätta provocera brottsoffrena på detta sätt. Kan inte vara kul att gå runt där i lilla Järna...

Att hon skulle ta tag i sitt liv, plugga och jobba finns inte på kartan.
Lycka till med att söka jobb. En snabb googling och du är körd Catten.

Ja, fy fan. Tänk när det verkligen går upp för barnen vad mamma har pysslat med 😨.
Bedrägerier, falskanmäld våldtäkt, utmålat en artist på osanna grunder att vara far till en av sönerna. Allt inför öppen ridå och utan skam i kroppen.
Citera
2018-08-07, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Ja, fy fan. Tänk när det verkligen går upp för barnen vad mamma har pysslat med 😨.
Bedrägerier, falskanmäld våldtäkt, utmålat en artist på osanna grunder att vara far till en av sönerna. Allt inför öppen ridå och utan skam i kroppen.
Även ljug om att hon var basketproffs till en tidning som gjorde en intervju med henne.
Citera
2018-08-07, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
Har inte sett en så stor skuld i de FU/domar som publicerats. Vad beror skulden på?

Hon har sålt biljetter till mig och mina vänner och sedan inte levererat
Citera
2018-08-07, 10:21
Medlem
Citat:
Det har inte framkommit för att åklagaren valde att inte ta med det . anledningen var att hon ansåg att de fall hon redan hade räckte för maxstraff . MYCKET märkligt av åklagaren som fler än en gång blvit duktigt uppsnurrad av CH.
Jag har polisanmält det igen nu så jag hoppas något sker. Jag har ju som sagt dessutom fått skulden fastställd hos KFM så hon kan inte gärna ta tillbaka något.
När det gäller bevisning så kan jag , utan att avslöja något eftersom hon GARANTERAT läser detta, säga att jag har ÖVERTYGANDE bevisning och detta har jag fått bekräftat av åklagaren. Hon tog inte med mitt fall som sagt men gav mig rådet att driva det civilt då hon ansåg att jag hade "goda chanser att vinna"
Okej.
Tror jag vet vem du är, har sett dig skriva på facebook.
Lycka till och jag hoppas att du får igen dina pengar.
Tråkigt med åklagare som förundersökningsbegränsar.
Tycker att åklagaren som hade hennes ärende var en riktig mespropp.
Citera
2018-08-07, 10:22
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Det har inte framkommit för att åklagaren valde att inte ta med det . anledningen var att hon ansåg att de fall hon redan hade räckte för maxstraff . MYCKET märkligt av åklagaren som fler än en gång blvit duktigt uppsnurrad av CH.
Jag har polisanmält det igen nu så jag hoppas något sker. Jag har ju som sagt dessutom fått skulden fastställd hos KFM så hon kan inte gärna ta tillbaka något.
När det gäller bevisning så kan jag , utan att avslöja något eftersom hon GARANTERAT läser detta, säga att jag har ÖVERTYGANDE bevisning och detta har jag fått bekräftat av åklagaren. Hon tog inte med mitt fall som sagt men gav mig rådet att driva det civilt då hon ansåg att jag hade "goda chanser att vinna"

Det där har ju visat sig vara en rejäl felbedömning av åklagaren, eftersom "de fall hon redan hade" uppenbarligen inte räckte för maxstraff.
Citera
2018-08-07, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Okej.
Tror jag vet vem du är, har sett dig skriva på facebook.
Lycka till och jag hoppas att du får igen dina pengar.
Tråkigt med åklagare som förundersökningsbegränsar.
Tycker att åklagaren som hade hennes ärende var en riktig mespropp.

Tyvärr ser jag mycket små möjligheter att få tillbaka något men kommer ALDRIG ge mig. Skulden kommer ju följa henne hela livet så jag ger mig aldrig. Det viktiga är att hon fattar att man inte beter sig som hon gör och att man gör rätt för sig innan man på något sätt skryter om att man har startat ett nytt liv
Citera
2018-08-07, 10:33
Medlem
Citat:
Tyvärr ser jag mycket små möjligheter att få tillbaka något men kommer ALDRIG ge mig. Skulden kommer ju följa henne hela livet så jag ger mig aldrig. Det viktiga är att hon fattar att man inte beter sig som hon gör och att man gör rätt för sig innan man på något sätt skryter om att man har startat ett nytt liv
Hon kommer aldrig att förstå någonting.
Citera
2018-08-07, 10:36
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Hon kommer aldrig att förstå någonting.

Precis, inte förrän hon blåser fel person som slår av knäskålarna på henne.
Citera
2018-08-07, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Precis, inte förrän hon blåser fel person som slår av knäskålarna på henne.

Tycker det är ett OTROLIGT farlig spel hon spelar som ensamstående 3--barnsmor. Att inte någon av det stora antal hon blåst tagit till våld är bara ren tur.
Jag tror inte heller hon kommer komma till insikt själv, men hoppas att myndigheter eller juridiska rådgivare kommer få henne förstå att hon inte kan fly . Taktiken att hålla sig undan tills de ger upp funkar kanske på de som bara blivit av med några tusen. Men vi som förlorat stora summor ger sig ALDRIG
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in