2018-11-10, 18:26
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillen.frunken
Skulle inte förvåna mig alls som hon putade med rumpan och höfterna...så han tittade nog på hennes kropp än händerna, kanske ny deal för hennes thai resa...

Nåja, om så är fallet så är hon ju uppfinningsrik... Men alla butiker har ju kameror...
Citera
2018-11-10, 21:59
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillen.frunken
Nej ensam idag typ 13.30, inga ungar tycker hon ser vidrig ut flirta vilt med han som jobbade där...hon tittade på mig och säger men heeej, tittade på henne och sa slampa hon såg ut som en fågelholk i nyllet

Så hon provade ringar för 50k på ringfingret, men inte förlovningsringar.

Att hon gapade då du kallade henne för slampa låter iofs som en adekvat reaktion.
Citera
2018-11-10, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
För att hon är snurrig. Hon mår nog inte så bra. Vidare vad det väl kungsberget hon skulle till, det ligger inte ens i närheten av fjällen.

Thailand, det skulle säkert kosta 50k för catrin att åka dit med barn. Men hon är ju bra på att fynda, så hon hittar säkert en resa för 2000, dessutom har hon ju grymma kontakter i resebranschen😂

😂 🤣 Ja just ja, hennes kontakter! Hon får säkert halva priset och med hennes tur så hade de säkert en ride "boka 3 dagar få 12 dagar gratis".
Citera
2018-11-10, 22:25
Medlem
Hur faan kan man åka med en unge till Junibacken som har RS virus??
Citera
2018-11-10, 22:29
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfishy

Man heter catrin, och är impulsiv, kändiskåt och söker uppmärksamhet. Frågor på det?
Citera
2018-11-11, 04:09
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:

Menar du att ett av Catrins barn har RS-virus och att hon tar med det barnet till Junibacken?!
Det borde fan också vara straffbart 😡.
Citera
2018-11-11, 11:44
Medlem
https://bloggbevakning.se/2018/11/11...umor/#comments

Catrin moralpredikar. Lika roligt varje gång 😂
Citera
2018-11-11, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Menar du att ett av Catrins barn har RS-virus och att hon tar med det barnet till Junibacken?!
Det borde fan också vara straffbart 😡.

Japp. Fruktansvärt oansvarigt och egoistiskt om inte annat. Men det är ju som allt med henne. Men ingen fara på taket, hon har ju som vanligt rådfrågat sin privata doktor 😂
Citera
2018-11-11, 15:56
Medlem
Citat:
Japp. Fruktansvärt oansvarigt och egoistiskt om inte annat. Men det är ju som allt med henne. Men ingen fara på taket, hon har ju som vanligt rådfrågat sin privata doktor 😂

Jag undrar vem hennes doktor är. Spädbarn med RS-virus är smittbärare ca en vecka. Genom hosta och beröring smittar det lätt. Skulle aldrig råda en patient att besöka ett ställe med många barn som ev är i riskgruppen för en smitta. Det spelar ingen roll att hostan är så gott som över.
Citera
2018-11-11, 17:58
Medlem
Citat:
https://bloggbevakning.se/2018/11/11...umor/#comments

Catrin moralpredikar. Lika roligt varje gång 😂
Hon måste ha antisocial personlighetsstörning eller narcissistisk personlighetsstörning.
Var en psykiatriker som pratade om dessa diagnoser och mycket stämde in på Catrin.
Citera
2018-11-12, 22:57
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Sådär nu har hon fått sin dom från psykiatricentrum i Södertälje - inget förutom ADHD. vilken lättnad ingen OCD som hon oroat sig över - Det jag särskilt vill trycka på; givetvis har hon inte OCD - det är oftast personer med en överdriven moralkompass som lider av denna typ av ångest, som får skuldtankar av blotta tanken på det tabubelagda, på tankar om det avvikande.

När jag läser på deras hemsida bedömer psykiatricentrum i Södertälje ADHD, och andra störningar inom autismspektra-tillståndet. När det kommer till psykopati/narcissism står de nog chanslösa, det är inte deras område.
Citera
2018-11-13, 00:56
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Sådär nu har hon fått sin dom från psykiatricentrum i Södertälje - inget förutom ADHD. vilken lättnad ingen OCD som hon oroat sig över - Det jag särskilt vill trycka på; givetvis har hon inte OCD - det är oftast personer med en överdriven moralkompass som lider av denna typ av ångest, som får skuldtankar av blotta tanken på det tabubelagda, på tankar om det avvikande.

När jag läser på deras hemsida bedömer psykiatricentrum i Södertälje ADHD, och andra störningar inom autismspektra-tillståndet. När det kommer till psykopati/narcissism står de nog chanslösa, det är inte deras område.

Snacka om att lite efter diagnoser och ursäkter, kvinnan är helt rubbad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in