2018-11-10, 05:36
Citat:
Ursprungligen postat av Throwaway1912
Nu är jag inte någon expert på ämnet.
Men eftersom jag delar problematiken så undrar jag rent generellt vad du menar med att ADHD skulle vara kopplat med maniska perioder ?
Det är inte så ADHD fungerar(iallafall inte i mitt fall) mina som du säger "maniska perioder" är normaltillståndet. Allt utöver det är sömn. (vilket är jävligt svårt att få till, Vilket gör det svårt att sköta ett normalt 9-5 jobb, vilket för vissa personer kan få dom att hänfalla till brott.)
Varifrån tar du informationen om att man som "lidandes" av ADHD skulle ha maniska perioder ?

Catrin har inte Adhd, hon är bara svagbegåvad.

Att hon sedan trålar ursäkter för det är en annan historia. Hon är egocentrerad och korkad.
Senast redigerad av Assault12 2018-11-10 kl. 05:41.
Citera
2018-11-10, 08:00
Medlem
Igår skrev catten ett inlägg på IG som nu är borta.

-om tre veckor åker vi till fjällen och om tre månader drar vi till Thailand!

HUR?! Tror knappast hennes mor sponsrar med fjällresa OCH en resa till Thailand. Hur många har hon lurat nu?
Citera
2018-11-10, 08:14
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenKitty

HUR?! Tror knappast hennes mor sponsrar med fjällresa OCH en resa till Thailand. Hur många har hon lurat nu?

Undrar om hon inte försöker hänga på Samir och Victors spelningar eller liknande?

Fick känslan av att hon hintat om att hon blivit tajt med någon ur deras crew på senaste kryssningen. (Nåt inlägg om att hon fick vara barnvakt medan "pappa" röjde med sitt crew).

Det ljuva kändislivet har väl alltid lockat henne
Senast redigerad av GilGrissom82 2018-11-10 kl. 08:34.
Citera
2018-11-10, 08:18
Medlem
Citat:

Vem åker till fjällen i november om man är ute efter något annat än taskiga längdspår?
Citera
2018-11-10, 08:37
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Throwaway1912
Nu är jag inte någon expert på ämnet.
Men eftersom jag delar problematiken så undrar jag rent generellt vad du menar med att ADHD skulle vara kopplat med maniska perioder ?
Det är inte så ADHD fungerar(iallafall inte i mitt fall) mina som du säger "maniska perioder" är normaltillståndet. Allt utöver det är sömn. (vilket är jävligt svårt att få till, Vilket gör det svårt att sköta ett normalt 9-5 jobb, vilket för vissa personer kan få dom att hänfalla till brott.)
Varifrån tar du informationen om att man som "lidandes" av ADHD skulle ha maniska perioder ?

Om och bara om CH är bipolär (vilket jag inte tror) skulle en ev. adhd-diagnos förvärra saken ytterligare. Med Catrin vet man ingenting förutom att hon ljuger mycket.

Det är inte säkert att det finns någon adhd - problematik, utan används för att fly sitt ansvar.
Citera
2018-11-10, 09:19
Medlem
Citat:

Såg också det. Undra varför hon tog bort det? Kan hon inte stå för det? Är det inte mamma som "bjuder"?!. Så många frågor så få svar
Citera
2018-11-10, 15:35
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfishy
Såg också det. Undra varför hon tog bort det? Kan hon inte stå för det? Är det inte mamma som "bjuder"?!. Så många frågor så få svar

För att hon är snurrig. Hon mår nog inte så bra. Vidare vad det väl kungsberget hon skulle till, det ligger inte ens i närheten av fjällen.

Thailand, det skulle säkert kosta 50k för catrin att åka dit med barn. Men hon är ju bra på att fynda, så hon hittar säkert en resa för 2000, dessutom har hon ju grymma kontakter i resebranschen😂
Citera
2018-11-10, 16:06
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Såg slemmo Latrin på Smycka guldbutik i Tumba, var tvugen att kolla om det var hon jodå det var superbloggaren själv som kollade på ringar i 50k klassen. Hon provade och fotade ringarna som hon hade på ringfingret. Så får säkert se nya-kort på presenter. ha ha vilken psykodåre
Citera
2018-11-10, 16:30
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillen.frunken
Såg slemmo Latrin på Smycka guldbutik i Tumba, var tvugen att kolla om det var hon jodå det var superbloggaren själv som kollade på ringar i 50k klassen. Hon provade och fotade ringarna som hon hade på ringfingret. Så får säkert se nya-kort på presenter. ha ha vilken psykodåre

Förlovningsring? Var hon där ensam eller i sällskap med någon?
Citera
2018-11-10, 17:14
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Förlovningsring? Var hon där ensam eller i sällskap med någon?
Nej ensam idag typ 13.30, inga ungar tycker hon ser vidrig ut flirta vilt med han som jobbade där...hon tittade på mig och säger men heeej, tittade på henne och sa slampa hon såg ut som en fågelholk i nyllet
Citera
2018-11-10, 18:05
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillen.frunken

Törs man gissa att hon hade kopior i fickan som hon bytte ut...
Att låta henne hålla i något som är värt mer än fem kronor är väl att be om att bli rånad...
Citera
2018-11-10, 18:16
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Törs man gissa att hon hade kopior i fickan som hon bytte ut...
Att låta henne hålla i något som är värt mer än fem kronor är väl att be om att bli rånad...
Skulle inte förvåna mig alls som hon putade med rumpan och höfterna...så han tittade nog på hennes kropp än händerna, kanske ny deal för hennes thai resa...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in