Citat:
Ursprungligen postat av
GoldenKitty
Jag kan tänka mig något i stil: hon säger till pojkvännen att hon ska betala den där dyra sparkmopedcykeln för 10.000, men att han får lägga ut för den så länge och hon lovar att betala tillbaka nästa månad. Nästa månad kommer, men han får inga pengar och nu har hon troligen sålt den och det är dom pengarna som hon just nu unnar sig med.
Jag tror att ovan beskrivet scenario är troligare än att Hedlundskan skulle vara aktiv i kända aktiviteter som biljetter och resor. Hon vet att det blir fängelse nästa gång och jag vill inte tro att hon är beredd att offra sina barn. Det kan låta som jag försvarar henne men så är inte fallet.
TakeYouOnACruise har en intressant teori.
Citat:
Ursprungligen postat av
TakeYouOnACruise
Det fetade; de här små, för henne betydelselösa beloppen, verkar ha varit lite av ett M.O, kanske tänkte hon sig att personer är mindre benägna att anmäla belopp runt 1500-3000 men gångar man det med 20 blir det ändå en betydelsefull summa för en mycket liten ansträngning. Sedan har vi ju också "long cons"/romansbedrägerierna där hon måste investera mer tid för en eventuell insättning/prylar - samtidigt måste hon ha snabba cash för att täcka sina kostnader. Så jag får för mig att hon jobbar på två plan - en kortsiktig horisont där hon bedrar okända via facebookgrupper för evenemang som söker biljetter till eftertraktade spelningar, och en längre horisont där hon ingår i någon form av skenhelig relation till brottsoffret och i slutändan bedrar dem på ett större belopp. Det här har varit och är ett jobb för henne - med en fast timlön. Det är svårt kanske tom. omöjligt att ändra på/manipulera vuxnas beteenden? Speciellt om de inte beror på sjukdom som kan medicineras bort, utan en störning där det inte finns något magiskt piller som råder bot på eländet man åsamkar andra.
Citat:
Ursprungligen postat av
GoldenKitty
Ny bikini i Cattens ägor, istället för att betala till BO! Snart får vi höra att det är morsan som betalat den nya bikinin...
Japp, och ett FYND var det! Men du måste förstå att som influencer är det viktigt att hålla sig på toppen. Det är makalöst att se att hon "tackar HM för snabb leverans" och att hon skrev "inget samarbete" gällande resan till Grekland på sitt insta. Hemskt vad viktigt det har blivit att förklara vad billigt allt är som hon köper. Vad hände med skorna som kostade 700 Kr/paret. Hur menar Catten att hon har kommit till insikt genom sin KBT?
#Fynda #Jagärennymänniska