Allt för att skapa spänning i livet och på bloggen. Även göra sig själv till ett offer, då kommer hennes BO lite i skymundan.
Väldigt konstigt att hon inte har yppat ett ord om detta innan. Visst, det är ett ex till henne men inte är det som hon framställer det. Jag tror det är mer "Ge mig mina pengar som du lovade!"
Skulle det kunna vara 23 åringen som var på tapeten för lite sedan? Då hon flashade med hans Audi Q5 och falska Rolex. Det visades väldigt mycket foto på nyköpta saker under den perioden. Samtidigt som hon hintande om honom med ett foto på hans nacke. Men både han och bilen verkar vara borta nu.
Jag kan tänka mig något i stil: hon säger till pojkvännen att hon ska betala den där dyra sparkmopedcykeln för 10.000, men att han får lägga ut för den så länge och hon lovar att betala tillbaka nästa månad. Nästa månad kommer, men han får inga pengar och nu har hon troligen sålt den och det är dom pengarna som hon just nu unnar sig med.
Jag frågade en fråga på hennes instastory om vem det var som bjöd henne på alla resor, tror inte hon kommer att svara på det. men hade hon rent mjöl i påsen hade varit lätt att svara vem denna någon som bjuder henne är.
Precis, hon kan bara inte hålla käften stängd och hålla sig under radarn. Men nej, hon måste synas och höras. Och jag förstår inte det. Så fort hon öppnar munnen kastar sig folk över henne. Vilken normal människa utsätter sig själv för det. Har hon fått för sig att hon är intressant på ett positivt sätt? Att folk tittar på bloggen eller insta är bara av ett negativt syfte.
Det fans två som erbjöd sin hjälp i höstas. Men det var ingen som nappade. Istället väljer ett antal BO att sitta och böla i en stängd grupp på Facebook. Och då får dom fina sig i att CH pissar dom i ansiktet. Alla är så förorättade men ingen gör något. Dom juridiska förslagen var många inför rättegången som du säkert kommer i håg men ingen nappar. En erbjöd sig att göra en häktningsframställan pro bono men ingen tar erbjudandet. Och det erbjöds hjälp från tråden till gruppen på Facebook. Som du säger, sätt fanskapet i personlig konkurs åtminstone, driv det civilt. Hjälpen fans men ....
Personligen skulle jag bli vansinnig om jag var ett BO. Att läsa hennes lögner, se hennes shoppingkassar där hon ljuger om priserna. Veta att hon bränner pengar i en rasande takt utan ett uns av ånger för det hon gjort. Och allt toppas med kommentarer som verka komma från en trotsig tonåring.
Knappast! Hon skryter om hur framgångsrik hennes KBT är. Så här svarar hon på ett inlägg om Blondinbellas lögner.
Det tyder på NOLL i insikt om du frågar mig. Hon har kvar sitt gamla tänk där det är ok att ljuga. Det är ok att framställa sig själv i en lögn för vinnings skull.
Ha, tråkigt är bara förnamnet. Alla dessa jävla bilder på hennes ungar! Har hon ingen fantasi, trodde hon var en "Toppbloggerska", det måste vara den mest innehållslösa bloggen som uppdateras så frekvent. Jag är så nyfiken på hur hon ser på sin roll som "influencer". Vad har hon att komma med? Hon saknar still och klass. Hon har inga intresse, hon har inget intressant att visa upp. Hon är inte bra på något. Hon måste vara den enda "influencern" som åker till Polen på stulna pengar och får det att låta som hon är på Franska Rivieran. Eller när hon släpper loss på Finlandsfärjan och beskriver den som Queen Elizabeth 2. Hon är bara pure WT!
Ja, vissa har ju blivit av med ett ansenligt belopp. De har även kommenterat i tråden. Svårt att förstå att man inte tar det till vägs ände och inskränker friheten för en person som verkligen inte förtjänar den.
Ett BO blev ju nästintill förnärmad av vår vilja att hjälpa, sedermera startade man en insamling på Bloggbevakningen. Helt fel väg att gå, då förövaren lämnas ostraffad.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!