2018-07-30, 12:15
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfishy
Aj aj aj hon gräver verkligen sin egen grav. Vem var det nu som betalade "fyndet" var det mamsen? Lr kanske är det Mellie som är så generös? 🤔

Hoppas denna Mellis läser FUP:arna innan avresa. Och att hon håller hårt i sin plånbok.
Citera
2018-07-30, 15:05
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Vem är x-et som stalkar henne?
Någon hon hustlat? Någon att skylla på? https://i.imgur.com/ynYwAze.jpg
Citat:
Ursprungligen postat av Minnisen
Allt för att skapa spänning i livet och på bloggen. Även göra sig själv till ett offer, då kommer hennes BO lite i skymundan.
Väldigt konstigt att hon inte har yppat ett ord om detta innan. Visst, det är ett ex till henne men inte är det som hon framställer det. Jag tror det är mer "Ge mig mina pengar som du lovade!"

Skulle det kunna vara 23 åringen som var på tapeten för lite sedan? Då hon flashade med hans Audi Q5 och falska Rolex. Det visades väldigt mycket foto på nyköpta saker under den perioden. Samtidigt som hon hintande om honom med ett foto på hans nacke. Men både han och bilen verkar vara borta nu.
Citera
2018-07-30, 15:20
Medlem
Jag kan tänka mig något i stil: hon säger till pojkvännen att hon ska betala den där dyra sparkmopedcykeln för 10.000, men att han får lägga ut för den så länge och hon lovar att betala tillbaka nästa månad. Nästa månad kommer, men han får inga pengar och nu har hon troligen sålt den och det är dom pengarna som hon just nu unnar sig med.
Citera
2018-07-30, 16:21
Medlem
Jag frågade en fråga på hennes instastory om vem det var som bjöd henne på alla resor, tror inte hon kommer att svara på det. men hade hon rent mjöl i påsen hade varit lätt att svara vem denna någon som bjuder henne är.
Citera
2018-07-30, 18:16
Medlem
Hon har uppdaterat sin blogg nu om nättroll och att hon kommer blockera folk ikväll som hon kallar smuts som frågssatt henne där med kommentarer.
Citera
2018-07-30, 18:28
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Hon har uppdaterat sin blogg nu om nättroll och att hon kommer blockera folk ikväll som hon kallar smuts som frågssatt henne där med kommentarer.

Och kolla upp IP-nummer😂.
Citera
2018-07-30, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Japp, glömde och skriva det :-)
Citera
2018-07-30, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors

Nja, där var du nog lite snabb i din läsning. Hon skriver att hon fått kommentarer som ”smuts hora”.
Gillar inte CH men rätt ska vara rätt 😉
Citera
2018-07-30, 23:57
Citat:
Ursprungligen postat av Lisen68
Nja, där var du nog lite snabb i din läsning. Hon skriver att hon fått kommentarer som ”smuts hora”.
Gillar inte CH men rätt ska vara rätt 😉

I Catrins värld behöver inte rätt vara rätt. Hon kör med en omvänd retorik.
Citera
2018-07-31, 00:31
Medlem
TakeYouOnACruises avatar

Ja, vissa har ju blivit av med ett ansenligt belopp. De har även kommenterat i tråden. Svårt att förstå att man inte tar det till vägs ände och inskränker friheten för en person som verkligen inte förtjänar den.

Ett BO blev ju nästintill förnärmad av vår vilja att hjälpa, sedermera startade man en insamling på Bloggbevakningen. Helt fel väg att gå, då förövaren lämnas ostraffad.
Citera
2018-07-31, 09:47
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Trollen ska vara glada att hon inte skickar Tarzan och Kenan efter dom

Catten tappar det totalt på Bloggbevakningen https://bloggbevakning.se/2018/07/30...oken/#comments
Citat:
vet du, jag blir uppriktig ledsen av din kommentar..

#JagsvärpåKevin
Senast redigerad av The.Leader 2018-07-31 kl. 09:49.
Citera
2018-07-31, 10:10
Medlem
Ny bikini i Cattens ägor, istället för att betala till BO! Snart får vi höra att det är morsan som betalat den nya bikinin...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in