2018-09-16, 13:14
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trixofixi
Nu vet jag inte om detta handlar om catrin...men blev väldigt misstänksam.
Prata nyss med en kompis från södra sverige,som jag inte pratat med på länge.
Hen är en fantast att gå på konserer...hen berättade att hen sökt biljetter till after dark i december o att nån "nicklas" ringt o erbjudit kanon biljetter...hon swischa pengar men inga biljetter kom...hon polisanmälde..o det visade sig att han hade en kvinna som "hjälpte" honom...den här niklas bodde neråt i landet..men som min kompis sa så bodde kvinnan i närheten av mig....o närheten till catrin o mig är ca 10 mil??
Detta skulle skett i december...kan denna "kvinna" va catrin???

konsertbiljetter via FB är ju catrins MO, men aldrig tidigare har hon ”tagit” hjälp av någon fysisk person (som medvetet varit en del av bedrägerierna)även om användandet av alias ingår i hennes brottsarsenal.

Behöver nog mer att gå på här. Som jag uppfattar dig bor den här kvinnan som blåst din vän10 mil ifrån dig? Och vart är det? Catrin bor i Järna - en förort till Södertälje.
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2018-09-16 kl. 13:26.
Citera
2018-09-16, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
konsertbiljetter via FB är ju catrins MO, men aldrig tidigare har hon ”tagit” hjälp av någon fysisk person (som medvetet varit en del av bedrägerierna)även om användandet av alias ingår i hennes brottsarsenal.

Behöver nog mer att gå på här. Som jag uppfattar dig bor den här kvinnan som blåst din vän10 mil ifrån dig? Och vart är det? Catrin bor i Järna - en förort till Södertälje.

Är det polisanmält?
Bor själv i uppland..så ca 10 mil från mig...
Ja min kompis polisanmälde...o denna "niklas" åkte dit (inte pga av hen) utan många bedrägerier...det va då det framkom att han hade en kvinna till hjälp..
Men när min kompis säger "närheten" av mig...kan ju va 30 mil...så inget säger det är härikring...
Kan iof ta reda på mer...men eftersom vi hörs sällan så finns det viktigare o prata om annat..
Citera
2018-09-16, 13:40
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trixofixi
Bor själv i uppland..så ca 10 mil från mig...
Ja min kompis polisanmälde...o denna "niklas" åkte dit (inte pga av hen) utan många bedrägerier...det va då det framkom att han hade en kvinna till hjälp..
Men när min kompis säger "närheten" av mig...kan ju va 30 mil...så inget säger det är härikring...
Kan iof ta reda på mer...men eftersom vi hörs sällan så finns det viktigare o prata om annat..

Men medhjälparen åkte alltså inte dit? Den geografiska närheten är ju intressant, även medhjälparens MO. Det vore intressant att veta mer.

I vilken tingsrätt dömdes personen som blåste din vän?
Citera
2018-09-16, 13:56
Medlem
Till takeyouoneacruise
Du får lägga upp någon bild på Catrin från Cypern när du hittat de bilderna.
Citera
2018-09-18, 09:26
Medlem
Hmm så fort det kom upp i tråden misstanke om att hon sålt biljetter igen, så gjorde hon sin insta privat 🤔🤔
Citera
2018-09-18, 10:52
Medlem
Återfall, tja då är det inte mycket som står rätt till i den cellen, för hennes insats är hög.
Och i så fall är det nog att krypa in som gäller.
Citera
2018-09-19, 10:38
Medlem
Inne på bloggbevakning inlägget om mathem.

"offret" Catrin tycker synd om sig själv. 😂😂
Citera
2018-09-19, 14:48
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfishy
Inne på bloggbevakning inlägget om mathem.

"offret" Catrin tycker synd om sig själv. 😂😂
Det är så idiotiskt så det förtjänas att postas här. Har människan ingen form av intelligens?
A = Anonym
C = Basketproffset

A - En brottsling i Sverige blir en brottsling när hen är dömd. Inte när Åza anser det!
C - Tänk om det gällde alla..
A - Men du är ju dömd = brottsling
C - Japp nu jag, men innan jg var dömd?
A - Catrin du var ju dömd en gång innan också för samma typ av brott, det var därför som det var lite lättare att drömma dig på förhand…. dessutom var du ju framförallt fruktansvärt nonchalant när det kom till att betala tillbaka vilket jag tror att de flesta har reagerat som starkast på i ditt fall!

Tyvärr har CamCam rensat i tråden när det gäller Hedlund. Men att hon låter detta vara kvar är nog ett bevis på att även hon tycker att det var dumhet i kubik.
Citera
2018-09-19, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Det är så idiotiskt så det förtjänas att postas här. Har människan ingen form av intelligens?
A = Anonym
C = Basketproffset

A - En brottsling i Sverige blir en brottsling när hen är dömd. Inte när Åza anser det!
C - Tänk om det gällde alla..
A - Men du är ju dömd = brottsling
C - Japp nu jag, men innan jg var dömd?
A - Catrin du var ju dömd en gång innan också för samma typ av brott, det var därför som det var lite lättare att drömma dig på förhand…. dessutom var du ju framförallt fruktansvärt nonchalant när det kom till att betala tillbaka vilket jag tror att de flesta har reagerat som starkast på i ditt fall!

Tyvärr har CamCam rensat i tråden när det gäller Hedlund. Men att hon låter detta vara kvar är nog ett bevis på att även hon tycker att det var dumhet i kubik.

😂 🤣 "Baskettproffset" 😂

Ja det är fruktansvärt hycklande från Camcam att censurera Catrin. Catrin gräver sin egen grav så bra själv och ska föreställa en vuxen människa som så alla andra SKA ta ansvar. Hon är den sista att daddas med. Hon fortsätter sitt sjuka manipulerande och hånade mot sina BO om och om igen. NÄR ska hon få några kännbara konsekvenser??
Citera
2018-09-23, 11:32
Medlem
Hennes IG: Hejdå Sverige, åker till palmerna en sväng och tankar lite D-vitamin!
Citera
2018-09-23, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenKitty
Hennes IG: Hejdå Sverige, åker till palmerna en sväng och tankar lite D-vitamin!
Nya bedrägerier på gång eller mamma Anne som betalar för resan.
Citera
2018-09-23, 12:28
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Nya bedrägerier på gång eller mamma Anne som betalar för resan.

Bedrägerier ligger nog närmare tillhands😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in