2018-07-30, 00:57
Citat:
Ursprungligen postat av cjh
Om så är fallet, så hoppas jag att jag kan ”lyckas” med att bli utsatt för hennes bedrägeri. Det skulle det vara värt, för att få en chans att pröva hur långt det svenska rättsystemet kommer när det finns en målsägare som orkar och vill driva ärendet till vägs ände. Tyvärr är väl sannolikheten att jag skulle hitta någon av hennes eventuella scams inte speciellt stor

Har själv tänkt i de banorna, att, att lägga mig i hennes rävsax. Men har varken tid eller ork dessvärre.
Citera
2018-07-30, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsweet
Det var jag! Tror dock som fler här inne skrivit att det aldrig kommer gå att nå henne och det gör mig så sjukt provocerad!
Ja det är sjukt provocerande och att hon har noll sjukdomsinsikt och insikt om sitt eget beteende blir som att hälla vatten på en gås.
Hoppas att hut går hem och att hon blir straffad av karma till slut.
Citera
2018-07-30, 08:36
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cjh
Om så är fallet, så hoppas jag att jag kan ”lyckas” med att bli utsatt för hennes bedrägeri. Det skulle det vara värt, för att få en chans att pröva hur långt det svenska rättsystemet kommer när det finns en målsägare som orkar och vill driva ärendet till vägs ände. Tyvärr är väl sannolikheten att jag skulle hitta någon av hennes eventuella scams inte speciellt stor

Ja. Jag har själv följt försäljningar av biljetter till slutsålda spelningar och sett en hel del spammande från fake-konton som ger sken av att sitta inne på massa biljetter, som byter namn/bild med jämna mellanrum.Jag tror inte hon kör i eget namn längre?men förmodligen swish?vilket i så fall ändå kommer att leda tillbaka till henne själv.

Hur som helst är det väl på sådana evenemangssidor för spelningar där artisten är så pass populär att han/hon säljer ut lokalen/arenan,som man i så fall hittar henne.
Citera
2018-07-30, 10:11
Medlem
Hon verkar inte vilja släppa igenom min kommentar ang shopping igår för 350 kr.

​”Skulle det inte kännas bättre för ditt samvete att betala till ett av ditt offer istället?
Hur kommer det sig att du hellre unnar dig själv massa lyx och prylar, istället för att betala tillbaka?”

Antar att hon inte har något samvete och vilja att göra rätt för sig, om hon inte ens kan släppa igenom OCH svara på en fråga.
Citera
2018-07-30, 10:14
Medlem
Vem är x-et som stalkar henne?
Någon hon hustlat?
Någon att skylla på?

https://i.imgur.com/ynYwAze.jpg
Citera
2018-07-30, 11:34
Medlem
Effektivt att skriva bloggkommentaren här istället, då svarar hon.
Kan en kolla upp om hon verkligen betalar en liten summa varje månad. Jag tror nämligen inte på det.
Citera
2018-07-30, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnisen
Kan en kolla upp om hon verkligen betalar en liten summa varje månad. Jag tror nämligen inte på det.

Klart som korvspad att den där jäntan inte betalar något!
Citera
2018-07-30, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Vem är x-et som stalkar henne?
Någon hon hustlat?
Någon att skylla på?

https://i.imgur.com/ynYwAze.jpg

Allt för att skapa spänning i livet och på bloggen. Även göra sig själv till ett offer, då kommer hennes BO lite i skymundan.
Citera
2018-07-30, 11:59
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blubb07
Nu står det även på bloggen . Någon Millie skulle vara med och göra podd , någon som vet vem det är?

Enligt CH's blogg ska hon och denna Mellis ut och resa tillsammans nu.

"Vi tycker och tänker samma sak om mycket". Bortsett från inställningen till bedrägerier kanske?
Citera
2018-07-30, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnisen

Naiijjj inte betalar hon sina brottsoffer inte. Det skulle ju ha kommit bevis på bloggen för lääänge sen. Hon ska ju bevisa då att hon har betalat en summa någon månad tillbaka. Så upp till bevis Catten
Citera
2018-07-30, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsweet
Det var jag! Tror dock som fler här inne skrivit att det aldrig kommer gå att nå henne och det gör mig så sjukt provocerad!

Låt henne inte provocera dig. Jag kan lova dig att hon tuggar fradga vid varje liknande kommentar som hon får. Hon skulle ALDRIG ens svara om hon inte kände sig träffad. Och hennes försök till härskartekniker 😅 😍😊 😘 osv. osv. visar bara att hon greppar efter halmstrån för att verka ha någonslags kontroll.
Citera
2018-07-30, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Enligt CH's blogg ska hon och denna Mellis ut och resa tillsammans nu.

"Vi tycker och tänker samma sak om mycket". Bortsett från inställningen till bedrägerier kanske?

Aj aj aj hon gräver verkligen sin egen grav. Vem var det nu som betalade "fyndet" var det mamsen? Lr kanske är det Mellie som är så generös? 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in