Citat:
Precis, hon kan bara inte hålla käften stängd och hålla sig under radarn. Men nej, hon måste synas och höras. Och jag förstår inte det. Så fort hon öppnar munnen kastar sig folk över henne. Vilken normal människa utsätter sig själv för det. Har hon fått för sig att hon är intressant på ett positivt sätt? Att folk tittar på bloggen eller insta är bara av ett negativt syfte.
Citat:
Det fans två som erbjöd sin hjälp i höstas. Men det var ingen som nappade. Istället väljer ett antal BO att sitta och böla i en stängd grupp på Facebook. Och då får dom fina sig i att CH pissar dom i ansiktet. Alla är så förorättade men ingen gör något. Dom juridiska förslagen var många inför rättegången som du säkert kommer i håg men ingen nappar. En erbjöd sig att göra en häktningsframställan pro bono men ingen tar erbjudandet. Och det erbjöds hjälp från tråden till gruppen på Facebook. Som du säger, sätt fanskapet i personlig konkurs åtminstone, driv det civilt. Hjälpen fans men .... Personligen skulle jag bli vansinnig om jag var ett BO. Att läsa hennes lögner, se hennes shoppingkassar där hon ljuger om priserna. Veta att hon bränner pengar i en rasande takt utan ett uns av ånger för det hon gjort. Och allt toppas med kommentarer som verka komma från en trotsig tonåring.
Knappast! Hon skryter om hur framgångsrik hennes KBT är. Så här svarar hon på ett inlägg om Blondinbellas lögner.
Citat:
Det tyder på NOLL i insikt om du frågar mig. Hon har kvar sitt gamla tänk där det är ok att ljuga. Det är ok att framställa sig själv i en lögn för vinnings skull.
Men alltså hur orkar folk bry sig så mkt om vad hon gör och med vem?
Det är väl bara låta henne resa, köpa bilar, låta henne påstå att hon har pengar / följare etc..
Det är väl bara låta henne resa, köpa bilar, låta henne påstå att hon har pengar / följare etc..
Citat:
Ha, tråkigt är bara förnamnet. Alla dessa jävla bilder på hennes ungar! Har hon ingen fantasi, trodde hon var en "Toppbloggerska", det måste vara den mest innehållslösa bloggen som uppdateras så frekvent. Jag är så nyfiken på hur hon ser på sin roll som "influencer". Vad har hon att komma med? Hon saknar still och klass. Hon har inga intresse, hon har inget intressant att visa upp. Hon är inte bra på något. Hon måste vara den enda "influencern" som åker till Polen på stulna pengar och får det att låta som hon är på Franska Rivieran. Eller när hon släpper loss på Finlandsfärjan och beskriver den som Queen Elizabeth 2. Hon är bara pure WT!