2018-07-28, 22:43
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Och nu har hon visst "fyndat" ytterligare en resa, till Grekland, och den kostar BARA 5.000 kr istället för 30.000 kr. "Jag älskar fynd, och jag är bäst på att hitta fynden haha!"
Precis, hon kan bara inte hålla käften stängd och hålla sig under radarn. Men nej, hon måste synas och höras. Och jag förstår inte det. Så fort hon öppnar munnen kastar sig folk över henne. Vilken normal människa utsätter sig själv för det. Har hon fått för sig att hon är intressant på ett positivt sätt? Att folk tittar på bloggen eller insta är bara av ett negativt syfte.
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Hon måste sättas i personlig konkurs. Brottsoffren måste nätverka, lär inte vara svårt att hitta en advokat som skulle tänka sig jobba pro bono åt dem.
Det fans två som erbjöd sin hjälp i höstas. Men det var ingen som nappade. Istället väljer ett antal BO att sitta och böla i en stängd grupp på Facebook. Och då får dom fina sig i att CH pissar dom i ansiktet. Alla är så förorättade men ingen gör något. Dom juridiska förslagen var många inför rättegången som du säkert kommer i håg men ingen nappar. En erbjöd sig att göra en häktningsframställan pro bono men ingen tar erbjudandet. Och det erbjöds hjälp från tråden till gruppen på Facebook. Som du säger, sätt fanskapet i personlig konkurs åtminstone, driv det civilt. Hjälpen fans men ....

Personligen skulle jag bli vansinnig om jag var ett BO. Att läsa hennes lögner, se hennes shoppingkassar där hon ljuger om priserna. Veta att hon bränner pengar i en rasande takt utan ett uns av ånger för det hon gjort. Och allt toppas med kommentarer som verka komma från en trotsig tonåring.
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
KBT lär knappast hjälpa denna psykopat/narcissist.
Knappast! Hon skryter om hur framgångsrik hennes KBT är. Så här svarar hon på ett inlägg om Blondinbellas lögner.
Citat:
Men alltså hur orkar folk bry sig så mkt om vad hon gör och med vem?
Det är väl bara låta henne resa, köpa bilar, låta henne påstå att hon har pengar / följare etc..
Det tyder på NOLL i insikt om du frågar mig. Hon har kvar sitt gamla tänk där det är ok att ljuga. Det är ok att framställa sig själv i en lögn för vinnings skull.
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Vilken rundgång det är på hennes blogg, samma gamla snack, dag ut och dag in. Hon måste ju leva världens tråkigaste liv. Snart blir det väll nya anmälningar och nytt åtal. Hon tycks ha sina cykler. Det är garanterat inte sista gången Catrin blir dömd för brott.
Ha, tråkigt är bara förnamnet. Alla dessa jävla bilder på hennes ungar! Har hon ingen fantasi, trodde hon var en "Toppbloggerska", det måste vara den mest innehållslösa bloggen som uppdateras så frekvent. Jag är så nyfiken på hur hon ser på sin roll som "influencer". Vad har hon att komma med? Hon saknar still och klass. Hon har inga intresse, hon har inget intressant att visa upp. Hon är inte bra på något. Hon måste vara den enda "influencern" som åker till Polen på stulna pengar och får det att låta som hon är på Franska Rivieran. Eller när hon släpper loss på Finlandsfärjan och beskriver den som Queen Elizabeth 2. Hon är bara pure WT!
Citera
2018-07-29, 19:14
Medlem
Fan vad hon shoppar loss, och ljuger om priserna. Detta skrev hon i dag:

”så idag köpte vi dessa tights, träningsband, pulvret och ett par skor till Kelian, för under 350kr! Alltså allt var jättebilligt där, mina tights kostade lixom 29kr (köpte på barn största strl!)! Billigare än Ullared hah”.

Jo tjena. Shortsens pris köper jag. Men det där pulvret ligger på 350 bara det enligt hemsidan. Banden kostar 50. Samma som med kläderna från Nelly som hon köpte, aldrig att det var så mkt billigare i butiken.

Slår vad om att hon ”unnade” sig lunch för både henne och h-ungarna också.
Citera
2018-07-29, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsweet
Fan vad hon shoppar loss, och ljuger om priserna. Detta skrev hon i dag:

”så idag köpte vi dessa tights, träningsband, pulvret och ett par skor till Kelian, för under 350kr! Alltså allt var jättebilligt där, mina tights kostade lixom 29kr (köpte på barn största strl!)! Billigare än Ullared hah”.

Jo tjena. Shortsens pris köper jag. Men det där pulvret ligger på 350 bara det enligt hemsidan. Banden kostar 50. Samma som med kläderna från Nelly som hon köpte, aldrig att det var så mkt billigare i butiken.

Slår vad om att hon ”unnade” sig lunch för både henne och h-ungarna också.

Hoppla! Fick svar på min kommentar på hennes blogg och det var ett billigare pulver. Men tror ändå inte på summan hon anger...
Citera
2018-07-29, 19:36
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Fan vad hon shoppar loss, och ljuger om priserna. Detta skrev hon i dag:”så idag köpte vi dessa tights, träningsband, pulvret och ett par skor till Kelian, för under 350kr!
Ja, hon är ju tvungen att "kompensera" priserna nu när hon skrev på snapchat för ca en vecka sen att dom 3 par skor som köptes då kostade 2197 kr.
Citera
2018-07-29, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Det fans två som erbjöd sin hjälp i höstas. Men det var ingen som nappade. Istället väljer ett antal BO att sitta och böla i en stängd grupp på Facebook. Och då får dom fina sig i att CH pissar dom i ansiktet. Alla är så förorättade men ingen gör något. Dom juridiska förslagen var många inför rättegången som du säkert kommer i håg men ingen nappar. En erbjöd sig att göra en häktningsframställan pro bono men ingen tar erbjudandet. Och det erbjöds hjälp från tråden till gruppen på Facebook. Som du säger, sätt fanskapet i personlig konkurs åtminstone, driv det civilt. Hjälpen fans men ....

Personligen skulle jag bli vansinnig om jag var ett BO. Att läsa hennes lögner, se hennes shoppingkassar där hon ljuger om priserna. Veta att hon bränner pengar i en rasande takt utan ett uns av ånger för det hon gjort. Och allt toppas med kommentarer som verka komma från en trotsig tonåring.
Hennes BO verkar fan vara dummare än Catrin Hedlund själv. Så dom förtjänar inget ändå.
För hur i hela helvetet gör man inget? Som ovan skrivit, varför inte begära KK eller faktiskt göra ett besök och prata lite med henne?
Citera
2018-07-29, 19:50
Medlem
Citat:
Hoppla! Fick svar på min kommentar på hennes blogg och det var ett billigare pulver. Men tror ändå inte på summan hon anger...
Då var det till dig, hon skrev, Honey och sluta hata, ät en pepparkaka :-)
Aldrig hört uttrycket förut, förresten.
Men allt är hat i hennes värld .om någon ifrågarsätter henne.
Citera
2018-07-29, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Då var det till dig, hon skrev, Honey och sluta hata, ät en pepparkaka :-)
Aldrig hört uttrycket förut, förresten.
Men allt är hat i hennes värld .om någon ifrågarsätter henne.

Det var jag! Tror dock som fler här inne skrivit att det aldrig kommer gå att nå henne och det gör mig så sjukt provocerad!
Citera
2018-07-29, 20:16
Medlem
Ja, en frisk människa hade legat lågt och tagit några steg tillbaka, varit tacksam över att straffet inte blev värre och typ aldrig mer visat sig i offentligheten.
Hon, kör på som inget har hänt. Reser mer, shoppar mer och skriver uppkäftiga svar på bloggkommentarer.
Citera
2018-07-29, 20:47
Citat:
Ursprungligen postat av Minnisen
Ja, en frisk människa hade legat lågt och tagit några steg tillbaka, varit tacksam över att straffet inte blev värre och typ aldrig mer visat sig i offentligheten.
Hon, kör på som inget har hänt. Reser mer, shoppar mer och skriver uppkäftiga svar på bloggkommentarer.

Hennes attityd är verkligen vidrig. Hon är vidrig. Har aldrig lyckats med något av värde i sitt liv.
Citera
2018-07-29, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Ja, hon är ju tvungen att "kompensera" priserna nu när hon skrev på snapchat för ca en vecka sen att dom 3 par skor som köptes då kostade 2197 kr.

Du drar exakt samma slutsatser som jag. Är hon inte egentligen som en öppen jävla bok?? Hon måste vara den sämsta bedragaren genom tiderna. Hade hon ens haft lite vett.. Då pratar vi liiite, så hade hon legat jävligt lågt. Men inte Catrin inte. Hon visar stolt upp "fynd" efter "fynd". Jag är säker på att hon håller på med bedrägerier igen. Det är EXAKT samma tillvägagångssätt
Citera
2018-07-30, 00:20
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfishy
Du drar exakt samma slutsatser som jag. Är hon inte egentligen som en öppen jävla bok?? Hon måste vara den sämsta bedragaren genom tiderna. Hade hon ens haft lite vett.. Då pratar vi liiite, så hade hon legat jävligt lågt. Men inte Catrin inte. Hon visar stolt upp "fynd" efter "fynd". Jag är säker på att hon håller på med bedrägerier igen. Det är EXAKT samma tillvägagångssätt

Så är det garanterat, och skiten kommer flyta upp till ytan, förr eller senare.
Citera
2018-07-30, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Så är det garanterat, och skiten kommer flyta upp till ytan, förr eller senare.
Om så är fallet, så hoppas jag att jag kan ”lyckas” med att bli utsatt för hennes bedrägeri. Det skulle det vara värt, för att få en chans att pröva hur långt det svenska rättsystemet kommer när det finns en målsägare som orkar och vill driva ärendet till vägs ände. Tyvärr är väl sannolikheten att jag skulle hitta någon av hennes eventuella scams inte speciellt stor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in