Flashback bygger pepparkakshus!
2018-09-13, 17:29
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellepenna79
De kläder hon har är antingen kopior från nån charterresa eller annat billigt, och hennes ”smycken” ser inge heller ut att vara av värde tyvärr. Allt med Catrin är billigt.
Eller hur! Har man följt henne ett tag så vet man att är det kommer till stil och smak så är hon garanterat sämst klädd på den lokala pizzerian. Den silverfärgade jackan summerar henne ganska bra
Citera
2018-09-13, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Eller hur! Har man följt henne ett tag så vet man att är det kommer till stil och smak så är hon garanterat sämst klädd på den lokala pizzerian. Den silverfärgade jackan summerar henne ganska bra
Hahaha, ja! och ”Chanel” väskan 🤣🤣🤣
Citera
2018-09-13, 22:37
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor81
Vi tycka vad vi vill. Faktum kvarstår att CH reser på solsemster, kör Audi och ska inhandla en Apple-tv. CH verkar leva rätt så gott.
Detta kan vi konstatera oavsett vad vi vill och tycker.

Så är det ju Jag tror dock mycket av vad Catrin visar upp är en fasad.
Jag tror inte hon har det så jävla bra, förvisso saknar hon ju i all väsentlighet empati - hon är helt självcentrerad, men det kommer kosta henne mycket i det långa loppet.
En sådan person blir utesluten ur all gemenskap, dömd till ett liv i ensamhet.
Och det kommer bara bli värre.

Jag skulle inte vilja byta skor med henne, skulle du?
Citera
2018-09-14, 11:00
Medlem
Vet inte hur det är med mognaden direkt, hon skriver på Instastorie att "ju mer folk hatar desto mer provocerar jag - materiellt tex. Jag vet, jättebarnsligt, men jag växer nog ifrån det med ska ni se".
Citera
2018-09-14, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Vet inte hur det är med mognaden direkt, hon skriver på Instastorie att "ju mer folk hatar desto mer provocerar jag - materiellt tex. Jag vet, jättebarnsligt, men jag växer nog ifrån det med ska ni se".

😂 Hon är verkligen som ett stort jävla barn!! Och åter igen skylla det på alla andra. Inget som helst eget ansvar. Det hon verkar va för dum för att fatta är att hon gräver sin egna grav.
Citera
2018-09-14, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfishy
😂 Hon är verkligen som ett stort jävla barn!! Och åter igen skylla det på alla andra. Inget som helst eget ansvar. Det hon verkar va för dum för att fatta är att hon gräver sin egna grav.

Tillägg: Och den där människan säger att hon ska jobba inom vården 🤣
Citera
2018-09-14, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfishy
Tillägg: Och den där människan säger att hon ska jobba inom vården 🤣
Hon lär knappast utbilda sig till sjuksköterska.
Bara prat som allt annat med denna tjej.
Citera
2018-09-14, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Hon lär knappast utbilda sig till sjuksköterska.
Bara prat som allt annat med denna tjej.

Utbildningen är inte helt enkel. Vissa tentor kräver 100% rätt på alla svar och det är högt tempo. Catrin kommer med all säkerhet hävda att sjukvården konstaterat att hon har någon bokstavsdiagnos när hon antingen inte kommer in på utbildningen eller misslyckas om hon blir antagen.
Ensamstående med tre barn och plugga på högskola är inte många som orkar. De som fixar det är de som redan från början lärt sig att jobba hårt och inte ta några genvägar.

Alltså motsatsen till Catrins beteende.
Citera
2018-09-14, 17:42
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Men då kvarstår frågan varför hon slutar med sin blogg. Att provocera och visa upp en förljugen bild är hennes sätt att kommunicera med andra. Men det är nog en blandning av få läsare och mycket hat. Eller har hon insett att inget hon postar är av värde. 15 bilder om dagen på hennes ungar är ingen intresserad av.

Som TakeYouOnACruise skrev, hon mår nog inte så värst bra. Hennes äckliga hästflin lurar ingen. Hon kan hitta på historier om sina tjejträffar och luncher. Men alla vet att det inte är sant. Nej, det är nog inte så roligt att vara Hedlund när mörkret kryper på och tankarna börjar snurra. Det är inte konstigt att självförnekelsen är så stark hos henne.

Det är komiskt att se hur lägger ut bilder på grabben och hans basketträning. Hon borde ju ha en del att tillföra laget efter sina år som proffs i Dubai

Tjuvens namn kom upp av en slump under en bilresa. Och det visar sig att min sambos systerdotter har jobbat på Cypern tillsammans med Hedlund. Till min stora besvikelse har hon inga historier att bjuda på. Hon avfärdade Hedlund ganska snabbt som "väldigt jobbig". Men kommer i håg att hon hade sällskap med en svart kille som hon bråkade konstant med. Dom bodde i samma komplex och där var alltid liv från deras rum. Men jag kommer nog att kunna presentera lite foto från den tiden med lite tur. Det är några år sedan och hennes foto är sparade på CD-skivor men hon har lovat att titta efter dem.
Citera
2018-09-14, 19:27
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Men då kvarstår frågan varför hon slutar med sin blogg. Att provocera och visa upp en förljugen bild är hennes sätt att kommunicera med andra. Men det är nog en blandning av få läsare och mycket hat. Eller har hon insett att inget hon postar är av värde. 15 bilder om dagen på hennes ungar är ingen intresserad av.

Som TakeYouOnACruise skrev, hon mår nog inte så värst bra. Hennes äckliga hästflin lurar ingen. Hon kan hitta på historier om sina tjejträffar och luncher. Men alla vet att det inte är sant. Nej, det är nog inte så roligt att vara Hedlund när mörkret kryper på och tankarna börjar snurra. Det är inte konstigt att självförnekelsen är så stark hos henne.

Det är komiskt att se hur lägger ut bilder på grabben och hans basketträning. Hon borde ju ha en del att tillföra laget efter sina år som proffs i Dubai

Tjuvens namn kom upp av en slump under en bilresa. Och det visar sig att min sambos systerdotter har jobbat på Cypern tillsammans med Hedlund. Till min stora besvikelse har hon inga historier att bjuda på. Hon avfärdade Hedlund ganska snabbt som "väldigt jobbig". Men kommer i håg att hon hade sällskap med en svart kille som hon bråkade konstant med. Dom bodde i samma komplex och där var alltid liv från deras rum. Men jag kommer nog att kunna presentera lite foto från den tiden med lite tur. Det är några år sedan och hennes foto är sparade på CD-skivor men hon har lovat att titta efter dem.

Catrin skulle kunna bli rik på att bli baskettränare i Järna😁

https://youtu.be/I1TlOBLxZ8U
Citera
2018-09-16, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Så är det ju Jag tror dock mycket av vad Catrin visar upp är en fasad.
Jag tror inte hon har det så jävla bra, förvisso saknar hon ju i all väsentlighet empati - hon är helt självcentrerad, men det kommer kosta henne mycket i det långa loppet.
En sådan person blir utesluten ur all gemenskap, dömd till ett liv i ensamhet.
Och det kommer bara bli värre.

Jag skulle inte vilja byta skor med henne, skulle du?
Jag skulle absolut inte vilja byta skor med CH. Idag postades det på Insta. Lördag=Shopping. Visst kan det menas att inhandla kommande veckas basvaror, vilket jag tvivlar på.
Det CH gör är att pissar på sina offer. Och detta ostraffat.
Citera
2018-09-16, 12:59
Medlem
Nu vet jag inte om detta handlar om catrin...men blev väldigt misstänksam.
Prata nyss med en kompis från södra sverige,som jag inte pratat med på länge.
Hen är en fantast att gå på konserer...hen berättade att hen sökt biljetter till after dark i december o att nån "nicklas" ringt o erbjudit kanon biljetter...hon swischa pengar men inga biljetter kom...hon polisanmälde..o det visade sig att han hade en kvinna som "hjälpte" honom...den här niklas bodde neråt i landet..men som min kompis sa så bodde kvinnan i närheten av mig....o närheten till catrin o mig är ca 10 mil??
Detta skulle skett i december...kan denna "kvinna" va catrin???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in