2017-08-20, 21:27
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Ja. Jag är tämligen övertygad att planen är att inte närvara vid nästa huvudförhandling - det har ju fungerat väl två gånger tidigare. Det är väl ingen vild gissning att den påstådda graviditeten kommer spela en avgörande roll, i det här dramat. Att köra på njurbäckeninflammation en tredje gång, köper nog inte rätten.

Jag är egentligen inte intresserad huruvida den här graviditeten är på riktigt eller inte. Det är ovidkommande. Jag tycker det intressanta är att observera hur allting runt omkring henne används som rekvisita för att lura och bedra.

Det spelar ingen roll för om hon inte kommer på nästa rättegång och hon fixar sjukintyg så kommer rätten bli argare och ge henne ett ännu hårdare straff alternativ hålla henne inlåst till nästa rättegång.

Nästan så man hoppas det för eran skull vissa av er har ju hängt i den här tråden hela sommaren.
Citera
2017-08-20, 22:25
Medlem
Fakeababy

Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Googlade runt litet och det verkar som om GE ultraljudsutrustningen används på ganska många kliniker i Sverige.

Däremot hittade jag inga UL-bilder från svenska sjukhus, föräldrar, bloggar etc som hade engelsk text.

På CH's bild ser man dock att det står "Rou..." (som i engelska ordet Routine) uppe till höger. På svenska UL-bilder hittade jag endast "Rutin".

Konstigt?

Kolla in sidan fakeababy.com där kan man beställa falska ultraljud på nätet.
Senast redigerad av SugarConny 2017-08-20 kl. 22:32. Anledning: Fel
Citera
2017-08-21, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pikovaja
Nåt stämmer inte med ultraljudet.

Varför ultraljud kl 17.21 en lördag?
Varför ser fostret så tidigt ut? Hon borde väl vara i v 18-19??
Varför har hon rödmarkerat så mkt?

Nu har Catrin börjat blogga igen så nu börjar ett nytt avsnitt i att vilseleda alla om vad som är falskt och vad som är sanning.
Jag hoppas folket vet vem vi har med att göra #mittlivärenstorlögn
Jag förstår att det är underhållande men det kommer alltid sluta med ordet
VARFÖR CATRIN!!!!!!!! DIN IDIOT!!!!!!!!
Jag bryr mig faktiskt inte om hon är gravid
Om vi leker med tanken att hon är gravid kommer jag och många fler undra varför catrin? du har miljon i skuld du måste vara en idiot på riktigt som skaffar ännu en pappalös unge?
Om hon ljuger om allt så kommer hon aldrig att dö ut på flashback.org
Citera
2017-08-21, 10:22
Medlem
chromacors avatar
Jag hade missat det här i bloggen:

Citat:
Ursprungligen postat av Bedragerskan
Ni som känner mig vet att jag är världens mest givmilda person! Jag har lätt för att bjuda dig och din familj på en heldag på tex gröna Lund

Trevligt, hon vill bjuda mig och min familj på en heldag på Grönan! Skön självinsikt när man stolt proklamerar att man är "världens mest givmilda person"! när man i själva verket är en simpel tjuv som stulit hundratusentals kronor från icke ont anande personer.

Det är som om en råbarkad våldsman med ett par dråp i sitt register skulle etikettera sig själv som "mjuk och snäll som en kattunge".

#självbedrägeri #dumihuvudetnågotsåjävulskt
Citera
2017-08-21, 16:42
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chromacor
Jag hade missat det här i bloggen:

Trevligt, hon vill bjuda mig och min familj på en heldag på Grönan! Skön självinsikt när man stolt proklamerar att man är "världens mest givmilda person"! när man i själva verket är en simpel tjuv som stulit hundratusentals kronor från icke ont anande personer.

Det är som om en råbarkad våldsman med ett par dråp i sitt register skulle etikettera sig själv som "mjuk och snäll som en kattunge".

#självbedrägeri #dumihuvudetnågotsåjävulskt

Mamma Anne betalar halva hyran vad det verkar....men ändå har Catrin råd att betala för en annan familj på grönan?
Men hon betalar väl inte fullpris, eftersom hon har rabatter och presentkort överallt.
Citera
2017-08-21, 16:43
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Nu är "tv-grejen" på tapeten igen
Veckans brott?
Citera
2017-08-21, 17:26
Medlem
Nu är bloggen raderad
Citera
2017-08-21, 17:37
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basworld
Nu är bloggen raderad

Bara förberedelser inför den stundande rättegången med fängelse som påföljd. Hon vill påskina att hon varit tillfälligt drabbad av psykos och vill nu göra bättring. Men vi som känner henne, och varenda nämndeman som någonsin googlat hennes namn vet precis vad hon går för.
Citera
2017-08-21, 17:39
Medlem
TantTrists avatar
Upptäckt att jag gillar kaos, dvs följer den här tråden och fastnat
helt kring Trump´s bravader. De är lite lika väl, fast hon inte lika
vass på att ljuga, än, och tack o bock, hon lever en tämligen undan-
gömd tillvaro ute i Järna utan någon makt som helst...egentligen.

/Bara en trött måndagstanke kring människors psyke
Citera
2017-08-21, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Bara förberedelser inför den stundande rättegången med fängelse som påföljd. Hon vill påskina att hon varit tillfälligt drabbad av psykos och vill nu göra bättring. Men vi som känner henne, och varenda nämndeman som någonsin googlat hennes namn vet precis vad hon går för.

Mycket troligt med tanke på hur mycket hon backar nu och allt skrivande om sitt mående. Och nu skriver hon på instagram att det blir en flicka.
Citera
2017-08-21, 17:59
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Mycket troligt med tanke på hur mycket hon backar nu och allt skrivande om sitt mående. Och nu skriver hon på instagram att det blir en flicka.

http://www.fakeababy.com/

Det är till och med en hel industri
Citera
2017-08-21, 18:05
Medlem
Imonlysixteens avatar
Citat:

Enligt min något tränade ultraljudsblick ser fostret ut att vara någonstans mellan vecka 14-16 (-ish). Så tidigt brukar inte kön gå att se såpass att man kan vara hundra på vad det blir.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in