2017-08-20, 15:50
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Tackar, iom att det såg ut som om loggan ovanför skärmen satt på väggen tänkte jag att det gav en hint om var bilden är tagen.

Googlade runt litet och det verkar som om GE ultraljudsutrustningen används på ganska många kliniker i Sverige.

Däremot hittade jag inga UL-bilder från svenska sjukhus, föräldrar, bloggar etc som hade engelsk text.

På CH's bild ser man dock att det står "Rou..." (som i engelska ordet Routine) uppe till höger. På svenska UL-bilder hittade jag endast "Rutin".

Konstigt?
Senast redigerad av GilGrissom82 2017-08-20 kl. 15:52.
Citera
2017-08-20, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Personligen köper jag inte något av det hon skriver på sin blogg, "att en sten släpper" som CH uttrycker sig, krävs det att hon har ett uns sv empati samt inser att hon är en patalogisk lögnare med ända Target: för sin egen vinnings skull!
Läser man igenom samtliga FUP igen så ser man den röda tråden tydligt, CH skiter fullständigt i alla förutom sig själv och detta har hon praktiserat under flera år

Om CH är gravid innebär ju det att hon inom snar framtid går på föräldraledighet med lägsta ersättning (då CH inte har jobbat så har hon ingen normal SGI hos FK) och det blir inte många kronor i månaden.
Tillägg:
Sist hon var föräldraledig, även då med lägsta ersättning, var tidpunkten för första bedrägeri rättegången. Att gå hemma med noll kronor är nog ingen hit, lägg till ytterligare 2 grabbars kostnader nu så fattar vem som helst vad sin väntar henne.

Ändå skriver bedragerskan på sin blogg att hon nu minsann har en plan att börja betala sina offer (vad hände med de privata skulderna hon först ville betala?)

Ser framemot den kommande rättegången, att få ta del av alla hennes bevis som hon och hennes "världens bästa" advokater lovat att visa!

Jag köper allt du skriver men jag tycker ändå man ska vara öppen för att en förändring kan ske och jag tänker att om dagen kommer att hon skriver öppet om varför hon ljuger och erkänner att hon ljuger om mycket så vore ju det ett stort steg.

Men nånting är skumt. Idag rantar hon runt i lekparker och på Ikea enligt insta story, igår var det akut läge.
Citera
2017-08-20, 17:16
Medlem
GilGrissom82s avatar
Nu är "tv-grejen" på tapeten igen
Citera
2017-08-20, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82

tell me more?
Citera
2017-08-20, 19:12
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
tell me more?

På sitt nya officiella (men just nu stängda...) IG-konto skrev hon att hon på tisdag ska "gå på möte ang. en tv-grej".

Hon "är någorlunda insatt i programmet, men vet ej om hon vill blotta hela sitt liv, särskilt inte som det lär storma som värst om några veckor. Men ett lunchmöte kan man ju ta, det har aldrig skadat".
Citera
2017-08-20, 19:23
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dudajev
Mycket konstigt att hon vill maska vilket sjukhus.

Efter en snabb googling verkar den högra maskingen innehålla parametrar för själva ultraljudet samt vilken avdelning som utför det. Också ganska konstigt att maska om man har rent mjöl i påsen.

Man kan ju tänka att hon jobbar hårt på att försöka bygga upp en dokumenterad sjukhistorik inför rättegången som kan lyftas fram. Min känsla är att om hon som gravid kommer in och klagar på smärta så kommer dom ogärna skicka hem henne utan att ha gjort henne "trygg" med div undersökningar.

Ja. Jag är tämligen övertygad att planen är att inte närvara vid nästa huvudförhandling - det har ju fungerat väl två gånger tidigare. Det är väl ingen vild gissning att den påstådda graviditeten kommer spela en avgörande roll, i det här dramat. Att köra på njurbäckeninflammation en tredje gång, köper nog inte rätten.

Jag är egentligen inte intresserad huruvida den här graviditeten är på riktigt eller inte. Det är ovidkommande. Jag tycker det intressanta är att observera hur allting runt omkring henne används som rekvisita för att lura och bedra.
Citera
2017-08-20, 19:49
Medlem
simson79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82

Lyxfällan???
Citera
2017-08-20, 20:04
Medlem
mzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson79
Lyxfällan???

Inte helt långsökt.
Bloggerskan Paow ska ju vara med där.
Citera
2017-08-20, 20:19
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Jag väntar med spänning på vad hon ursäktar sin frånvaro i rätten med den här gången.
För vi vet ju alla att hon inte kommer att dyka upp.
Citera
2017-08-20, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mzie
Inte helt långsökt.
Bloggerskan Paow ska ju vara med där.

Tar de med bedragare i programmet med, även de som inom kort skall ha ytterligare rättegång?
Citera
2017-08-20, 20:58
Medlem
OM CH kommer att vara med i Lyxfällan eller annat tv-program kommer hon garanterat ta på såg offerkoftan och i vanlig ordning skylla ifrån sig.

Skulle vara rätt underhållande när jag tänker på det!

//B
Citera
2017-08-20, 21:08
Medlem
FatBadgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dudajev
Mycket konstigt att hon vill maska vilket sjukhus.

Efter en snabb googling verkar den högra maskingen innehålla parametrar för själva ultraljudet samt vilken avdelning som utför det. Också ganska konstigt att maska om man har rent mjöl i påsen.

Man kan ju tänka att hon jobbar hårt på att försöka bygga upp en dokumenterad sjukhistorik inför rättegången som kan lyftas fram. Min känsla är att om hon som gravid kommer in och klagar på smärta så kommer dom ogärna skicka hem henne utan att ha gjort henne "trygg" med div undersökningar.

Inte alls så svårt.
Går att skaffa fake ultraljud på nätet, då är det oftast utländska maskiner som det riktigt har påpekats i tråden.

Hon är komplett galen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in