Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-21, 18:32
  #9757
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imonlysixteen
Enligt min något tränade ultraljudsblick ser fostret ut att vara någonstans mellan vecka 14-16 (-ish). Så tidigt brukar inte kön gå att se såpass att man kan vara hundra på vad det blir.

Nej mig veterligen ska det ej gå, och jag håller med om att det med bilden att döma ser ut som att det är ungefär så långt gången hon är. Enligt henne är hon nästan halvvägs gången, hon sa det under en live igår (var det någon annan som såg den?), bara för att kort efter säga något i still med att: så man vet aldrig, det kan vara veckor eller dagar kvar. (Detta var svar på en fråga om hur långt hon var gången)
Citera
2017-08-21, 19:11
  #9758
Medlem
Imonlysixteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basworld
Nej mig veterligen ska det ej gå, och jag håller med om att det med bilden att döma ser ut som att det är ungefär så långt gången hon är. Enligt henne är hon nästan halvvägs gången, hon sa det under en live igår (var det någon annan som såg den?), bara för att kort efter säga något i still med att: så man vet aldrig, det kan vara veckor eller dagar kvar. (Detta var svar på en fråga om hur långt hon var gången)

Exakt! Ingen vettig barnmorska skulle säga könet med säkerhet så tidigt, det är alldeles för osäkert! Så mkt bullshit..

Jag kan till och med dra det så lågt som vecka 13, jämför med googlebilder, kolla hur fostrets mage ser ut senare veckor.
__________________
Senast redigerad av Imonlysixteen 2017-08-21 kl. 19:18.
Citera
2017-08-21, 19:23
  #9759
Medlem
Hon har strykt över det stället på skärmen som visar hur stort fostret är i centimeter .
Undra varför
Citera
2017-08-21, 19:42
  #9760
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Hon har strykt över det stället på skärmen som visar hur stort fostret är i centimeter .
Undra varför

Den enda rimliga förklaringen jag kan komma på är väl att den informationen inte går ihop med vad hon har gått ut med den senaste tiden - det finns ju, som andra trådskribenter riktigt konstaterat, en rad luckor och konstigheter i de senaste blogginläggen; hon har precis börjat äta efter operationen, fast dagen innan var hon på kräftskiva och "smällde i sig allt utom kräftorna". Kirurgen gjorde UL på fostret efter operation av appendiciten(det var så jag uppfattade vad hon skrev i alla fall) Veckan efter ett nytt UL, på en lördag klockan ca 17.30
Citera
2017-08-21, 20:00
  #9761
Medlem
Fått höra att CH har lämnat in en ny stämning ansökan om ensamvårdnad av K1
Hon måste ha panik angående 11 september. Blir det fängelse så kan du förlorar hela vårdnaden. Va inte sur på pappan det var inte han som tvinga dig att bli en bedragare. Du är världen sämsta förebild för dina barn.
Bara ge upp 🐍
Citera
2017-08-21, 20:06
  #9762
Medlem
Hon kan väl knappast ha chans att få ensam vårdnad. Hon borde väl vara i riskzonen för att bli av med vårdnaden om båda barnen snarare. Kriminell notorisk lögnare och bedragerska, snart dömd på nytt.
Citera
2017-08-21, 20:07
  #9763
Medlem
Catrin tycker det är skönt att vara tillbaka på jobbet efter långledigt jag som trodde hon varit sjukskriven hela sommaren?


https://minfil.org/Z28bm9cfb8/catrin_4.jpg
Citera
2017-08-21, 20:18
  #9764
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
Catrin tycker det är skönt att vara tillbaka på jobbet efter långledigt jag som trodde hon varit sjukskriven hela sommaren?


https://minfil.org/Z28bm9cfb8/catrin_4.jpg

Så fick vi då äntligen en ny "toabild" från Catrin.
Citera
2017-08-21, 20:30
  #9765
Medlem
Då jag blev blockerad direkt vid följdfrågan så får jag förlita mig på dom som släppts in i hennes hemliga sfär, hursomhelst så har hon nu berättat på instagram att det är en flicka hon väntar.
Citera
2017-08-21, 20:46
  #9766
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelynne
Hon kan väl knappast ha chans att få ensam vårdnad. Hon borde väl vara i riskzonen för att bli av med vårdnaden om båda barnen snarare. Kriminell notorisk lögnare och bedragerska, snart dömd på nytt.
Tror inte hon har en chans! Pappan är en trygg, ansvarsfull person som vill vara delaktig i sin sons liv. Finns fler som kan vittna till pappans fördel. Tror nog mer på att pappan får vårdnaden om pappan börjar strida
Citera
2017-08-21, 21:00
  #9767
Medlem
Tycker det hela känns (om möjligt) mer kaosartat än på länge. Det kommer så mycket dubbla budskap hela tiden. Ena stunden bloggar hon och berättar massor, nästa stund är bloggen raderad. Ena stunden ska hon inte visa UL bild eller berätta om könet, nästa stund ligger båda på nätet. För att inte tala om op med följande middag som nån här ovan redan har pratat om. Dessutom, hon har varit sjukskriven för småkrämpor hela sommaren men klarar av att börja jobba bara efter ett fåtal dagar efter en op? Det känns förvirrat och panikartat alltihop.
Citera
2017-08-21, 21:08
  #9768
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenDagmar
Tycker det hela känns (om möjligt) mer kaosartat än på länge. Det kommer så mycket dubbla budskap hela tiden. Ena stunden bloggar hon och berättar massor, nästa stund är bloggen raderad. Ena stunden ska hon inte visa UL bild eller berätta om könet, nästa stund ligger båda på nätet. För att inte tala om op med följande middag som nån här ovan redan har pratat om. Dessutom, hon har varit sjukskriven för småkrämpor hela sommaren men klarar av att börja jobba bara efter ett fåtal dagar efter en op? Det känns förvirrat och panikartat alltihop.

Ja, jätteskumt beteende! För två dagar sedan så hette det att "könet behåller vi för oss själva för att slippa prat typ" och nu, "en flicka, tada!"
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback