2017-08-05, 17:31
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callesto
Jag vet mycket tack vare vår gemensamma vän. Delar egentligen inget här som är topphemligt? Finns ingen anledning för mig att göra det heller.
Catrin och min vän var ute och åt senast igår, så ovänner är de inte.
Eftersom du vet så mycket så ställer jag frågan till dig igen:

När GM sa sig blivit gravid med artisten, när hon talade ut i massa tidningar om det osv. Vad sa hon till er kompisar? Ljög hon även för er?
Citera
2017-08-05, 17:33
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Jag Väljer vad jag vill dela med mig av vad jag ser på hennes privata?
Tror inte hon är speciellt fattig, har man råd att äta ute 3-4 ggr i veckan, tanka bil, åka SJ ist för SL till hennes jobb, så är det nog bara att hon prioriterar fel.
Om hon nu varit 1v på Böda så kostar ju även det en hel del. Speciellt såhär i högsäsong.

Skojar du? Inte speciellt fattig? Hon lever på bedrägerier och då är man j*vligt fattig.

Läst fupen.
Citera
2017-08-05, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Fick hon höra talas om sitt egna utreseförbud före eller efter den 8/7 då hon hämtade ut biljetterna till sin 8-dagarsresa?

Hur kom det sig att hon kollade upp med FK ifall hon får resa utomlands under sjukskrivningen med inte med polisen ifall hon har utreseförbud? Det borde hon gjort innan "den hemliga donatorn" bokade semestern.

Var gick resan och vad stod det på biljetterna? Någon som vet det? Hur vet man om man har utreseförbud?
Citera
2017-08-05, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Skojar du? Inte speciellt fattig? Hon lever på bedrägerier och då är man j*vligt fattig.

Läst fupen.

Hade hon fortsatt med bedrägerier så hade de nog hämtat in henne direkt?
Citera
2017-08-05, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
Angående Böda och det här tjatet om bildbevis på att hon skulle vara där på sin Ölandssemester "utomlands"

Det var ett jävla tjat. Jag är själv inte alls intresserad eller road av att lägga upp bilder på folks barn eller andra intet ont anande personer, men låt gå:

Här är Böda Sands hemsida med vattenparken (om man klickar vidare ser man bilder på vattenrutschkanorna): https://www.bodasand.se/gora/bad/badlandet/
Här är ett foto från CH:s instagram (som jag tog mig friheten att censurera): https://minfil.org/w8Zce2ceb3/chbodared.jpg

Någon mer som vill bitcha om något? Min identitet? Jag gillar inte att skryta om det, men jag vann bitchfinalen i Globen bara genom att dyka upp, så skärpning.

Tack för detta inlägg!
Det bevisar att Catrin fortsätter att, som flera redan hävdar, ljugandet?
Det jag fortfarande grubblar på är hur hon ens har råd med semester till Böda Camping med tanke på alla pengar hon är skyldig folk genom upprepade bedrägerier?
Cattens nyreggade väns, vän påstår att CH inte alls är fattig som en kyrkråtta?

Om det stämmer, borde väl KFM få lite av den miljonen som Catrin Hedlund är skyldig, eller några brottsoffer få tillbaka sina pengar?

Denna ovilja att göra rätt för sig är i sig skrämmande....
Citera
2017-08-05, 17:35
Medlem
Citat:
Jag Väljer vad jag vill dela med mig av vad jag ser på hennes privata?
Tror inte hon är speciellt fattig, har man råd att äta ute 3-4 ggr i veckan, tanka bil, åka SJ ist för SL till hennes jobb, så är det nog bara att hon prioriterar fel.
Om hon nu varit 1v på Böda så kostar ju även det en hel del. Speciellt såhär i högsäsong.

Men det gör ju hela ännu värre. Om hon nu har pengar till allt detta, varför betalar hon inte av en del på sina skulder? Även om det bara är lite av skulderna skulle hon ju framstå i väldigt bättre dager än nu.
Citera
2017-08-05, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Vet du om polisen beslagtagit hennes pass?

Hur ska jag kunna veta det?
Citera
2017-08-05, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Tack för detta inlägg!
Det jag fortfarande grubblar på är hur hon ens har råd med semester till Böda Camping med tanke på alla pengar hon är skyldig folk genom upprepade bedrägerier?

Om det stämmer, borde väl KFM få lite av den miljonen som Catrin Hedlund är skyldig, eller några brottsoffer få tillbaka sina pengar?

KFMhar väl redan gjort någon utmätning har jag läst tidigare i tråden? Men de kunde ej ta/ dra något?
Citera
2017-08-05, 17:40
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Men var har hon sagt att hon ska utomlands, och var har hon sagt att hon är utomlands? Om hon har utreseförbud så kan det vara så att hon fick det i sista minuten? Vet inte hur sånt fungerar?

Ja var har hon sagt det? Gå in på hennes senaste blogg. Det är det enda hon har skrivit om sedan hon startade bloggen. Än mer har hon berättat om den kommande utlandsresan på instagram, men det kontot är ju lägligt nog nu raderat.

Försök inte efterhandskonstruera nu. Frågan är inte OM hon har berättat om sin resa. Frågan är VARFÖR hon ljugit om den. Och följdfrågan: varför så skämmigt att erkänna att man inte har råd med utlandssemester? Det finns inget pinsamt i att spendera sommaren i Sverige. Det pinsamma ligger i hennes eviga ljugande.
Citera
2017-08-05, 17:44
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Tack för detta inlägg!

Ja, det kommer väl inte som en överraskning, riktigt. Det intressanta är ju att det konstant fortsätter vara som i FUP. Man kan jämföra hennes egna utsagor med sanninggen och hoppsan: de matchar inte.

En snabb uträkning torde vara att stugorna går att hyra för 6000-10000. Hyra vattenskoter kostar en 2000 kanske, sedan resa dit och hem. Jag tror att det är föräldrarna som har fått skjuta till. Det skulle inte förvåna mig om det fanns någon episod med anförskaffning av bedrägeripengar, så att säga, men jag vet inte. Kanske är hon (äntligen?) tillräckligt paranoid och nervös för att orka sig på det?

CH är garanterat fattig som en kyrkråtta, värre an ändå. Hon ligger ju faktiskt på minus. Som du säger: KFM borde ha mer koll på henne, men jag tror inte hennes inkomster från kundtjänstjobbet var så extremt höga, dock...?
Citera
2017-08-05, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Ja var har hon sagt det? Gå in på hennes blogg. Det är det enda hon har skrivit om sedan hon startade bloggen. Än mer har hon berättat om resan på instagram, men det kontot är ju lägligt nog nu raderat.

Försök inte efterhandskonstruera nu. Frågan är inte OM hon har berättat om sin resa. Frågan är VARFÖR hon ljugit om den. Och följdfrågan: varför så skämmigt att erkänna att man inte har råd med utlandssemester? Det finns inget pinsamt i att spendera sommaren i Sverige. Det pinsamma ligger i hennes eviga ljugande.

Men vet vi att det var just denna vecka som hon menade? Jag försöker förstå hur ni tänker när ni får fram detta? Eller så är det jag som har 0 IQ? Det är väl rätt uppenbart att man inte har råd att resa utomlands när man har 1 mille i skulder?
Citera
2017-08-05, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenDagmar
Men det gör ju hela ännu värre. Om hon nu har pengar till allt detta, varför betalar hon inte av en del på sina skulder? Även om det bara är lite av skulderna skulle hon ju framstå i väldigt bättre dager än nu.

Även om KFM genom utmätning ej kunnat ta något från Catrin (hon saknar förmodligen inkomster) finns det inget som hindrar GM att själv betala på sina skulder?

Det är något CH borde prioritera i sitt och grabbarnas liv- att göra rätt för sig och sluta sno andras pengar!

Jag hävdar att Catrin Hedlund är fattig som en kyrkråtta och att hon kommer fortsätta vara det under en längre period i sitt liv!
Grundar mitt uttalande baserat på bla kontoutdrag från Fup och vissa uttal från hennes närmaste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in