Citat:
Ursprungligen postat av
denisa
Tack för detta inlägg!
Det bevisar att Catrin fortsätter att, som flera redan hävdar, ljugandet?
Det jag fortfarande grubblar på är hur hon ens har råd med semester till Böda Camping med tanke på alla pengar hon är skyldig folk genom upprepade bedrägerier?
Cattens nyreggade väns, vän påstår att CH inte alls är fattig som en kyrkråtta?
Om det stämmer, borde väl KFM få lite av den miljonen som Catrin Hedlund är skyldig, eller några brottsoffer få tillbaka sina pengar?
Denna ovilja att göra rätt för sig är i sig skrämmande....
Ja, det kommer väl inte som en överraskning, riktigt. Det intressanta är ju att det konstant fortsätter vara som i FUP. Man kan jämföra hennes egna utsagor med sanninggen och hoppsan: de matchar inte.
En snabb uträkning torde vara att stugorna går att hyra för 6000-10000. Hyra vattenskoter kostar en 2000 kanske, sedan resa dit och hem. Jag tror att det är föräldrarna som har fått skjuta till. Det skulle inte förvåna mig om det fanns någon episod med anförskaffning av bedrägeripengar, så att säga, men jag vet inte. Kanske är hon (äntligen?) tillräckligt paranoid och nervös för att orka sig på det?
CH är garanterat fattig som en kyrkråtta, värre an ändå. Hon ligger ju faktiskt på minus. Som du säger: KFM borde ha mer koll på henne, men jag tror inte hennes inkomster från kundtjänstjobbet var så extremt höga, dock...?