Citat:
Ursprungligen postat av
Callesto
Har följt denna tråd länge (av och till) men aldrig kommenterat förrän nu, och måste säga att det verkar inte finnas någon klok människa här inne.
Hur kan man ha tid att följa någon person, som man dessutom inte verkar att känna, så aktivt som många här gör?
Jag tror inte att Catrin bryr sig om vad ni skriver, varken om henne eller hennes barn, och ni som kommer med egna teorier om vad hon lider av, hur har ni tid? Känner ni igen er själva i henne eller får ni för er att helt plötsligt googla på olika sjukdomar för att se vad som passar bäst in på henne?
Jag följer Catrin på hennes privata instagram, och av någon anledning får jag vara kvar, och det är förmodligen för att jag inte delat någon information varken här eller på andra sidor.
Jag tycker det är vidrigt det Catrin har gjort, men ni som påstår saker om Catrin som mamma, vad grundar ni egentligen det på? Catrin har kontakt med soc, det har hon tidigare nämnt på bloggen och hon har även delat inlägg på hennes privata instagram om det. Så soc har insyn i hennes vardag, men det är väl kanske något som man ogärna pratar om.
Att man anser att hon är en dålig mamma bla för att hon är barnfri det är ju löjligt. Jag har själv barn, dock är jag ej ensamstående, och även vi har barnvakt 1-2ggr i månaden för att vi i vår familj behöver det. Barnen tycker dessutom att det är roligt hos mormor som är barnvakt, vilket verkar vara detsamma för Catrin.
Verkar vara en hel del troll här, och moderatorn var håller du hus? Detta blir mer och mer en skvallertråd.
Tjena Callesto
Har också följt denna tråden av och till! Kan inte hjälpa att jag fascineras något helt otroligt av Catrin! Jag älskar när det dyker upp nya saker om henne (som tex sportbil, Böda, graviditet osv), samtidigt som hon konsekvent vägrar ta ansvar för all den skada hon åsamkat!
Oavsett påstås det då och då att hon är en normal människa, vilket jag inte hoppas (åtminstone inte utifrån mina egna preferenser). I min värld borde en normal människa må extremt dåligt om hon bettet sig som Catrin, det borde leda till både ångest och depressioner som tillfälligtvis lindras av nya lögner och upplevelser!
Hur som helst är jag uppriktigt orolig för hennes hälsa och vill inte känna att jag bara roades av denna tråd, utan att jag också försökte hjälpa att undvika en otroligt tragisk reaktion på depressioner och ångest. Därför vill jag att du (genom din vän) förmedlar dessa kontakter till Catrin:
https://mind.se 90101
www.http://suicidezero.se
Hjälplinjen: 0771-22 00 60
Jourhavande präst: Nås via 112.
Svenska föreningen för psykisk hälsa: sfph.se
Röda Korset: redcross.se. Telefonjour: 0771-900 800.
Jourhavande kompis: 020-22 24 44.
SPES (Riksförbundet för suicidprevention och efterlevandes stöd): spes.nu. Telefonjouren: 08-34 58 73.
Jag hoppas inte det går/har gått så långt att kontakterna ovan behövs, men de kan nog vara bra att ha tillhands vid en eventuell dipp i den starka fasaden.