2017-07-14, 20:44
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Tror knappast hon är utomlands, tveksamt att resan ens existerar?
Anledning till att hon ligger lågt tror jag snarare är rädsla, rädsla för anmälan till FK. Någon skrev om sjukskrivning kontra blogga under tiden?
Tror absolut att detta ligger närmast sanningen!
Citera
2017-07-14, 20:55
Medlem
heropsychodreamers avatar
Frågan om hon mörkar när hon åker utomlands: Kfm har ju tidigare gjort tillslag på flygplatsen bland resenärer som åker utomlands. För att hitta kriminella som är skyldiga skadestånd och kunna göra beslag. Hon är väl rädd för det och mörkar därför utresedatum?

Kan dom göra såna tillslag på tillbakaresan också? Tipsa kfm om att hon har en resa på gång?
Citera
2017-07-14, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Frågan om hon mörkar när hon åker utomlands: Kfm har ju tidigare gjort tillslag på flygplatsen bland resenärer som åker utomlands. För att hitta kriminella som är skyldiga skadestånd och kunna göra beslag. Hon är väl rädd för det och mörkar därför utresedatum?

Kan dom göra såna tillslag på tillbakaresan också? Tipsa kfm om att hon har en resa på gång?

Svårt att säga hur eller vad CH tänker, men det vi tidigare sett är att hon alltid vill ge sken av att saker är så mycket bättre, lyxigare, finare i hennes katastrofala vardag!
Så jag skulle tro att hon om någon, mer än gärna skyltar om en resa, Polen framstod ju i hennes värld som rena Karibien, Silja Line är kompatibelt med vilken lyxkryssare som helst, och ett grå billigt litet hotell vid motorvägen (Scandic?) var ju rena rama lyxsviten?

Vill mig minnas att hon i år låtsasbokat, packat väskor till fler resor som det givetvis aldrig blev något av...
För att de bara fanns i hennes fantasi?

För grabbarnas skull hoppas jag att de till slut får komma iväg på en Giraff och Björnresa men för CH del borde hon byta ut resor och andra onödiga saker som kostar pengar mot att göra rätt för sig och betala tillbaka det hon är skyldig!
Citera
2017-07-14, 21:54
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Det finns inga anmälningar mot Catrin registrerade i år såvida de inte gjordes för några timmar sedan och inte hunnit in i systemet. Anmälningarna hon gjort är pinsamma nog. Att hon ens tror att de leder någon vart.

Och den ena anmälan handlar om en misshandel mot Catrin? Jag har länge undrat om hon är våldsbenägen, så till vida det inte är total bullshit är det rätt intressant.

Många ser Catrin som en harmlös bedragerska, men de eventuella framtida emotionella trauman hon kan komma att erfara kan få henne att evolvera i sin brottslighet. Jag kan definitivt se en svart änka i Catrin, likt JM. Hon är inte där ännu, men med lite otur så.
Citera
2017-07-14, 23:09
Citat:

Kfm jobbar inte på det viset, för dem är Catrin en död fisk. Dem gör lite utredningar, 1-2 ggr per år. Inte mer än så.
Citera
2017-07-14, 23:12
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Tror knappast hon är utomlands, tveksamt att resan ens existerar?
Anledning till att hon ligger lågt tror jag snarare är rädsla, rädsla för anmälan till FK. Någon skrev om sjukskrivning kontra blogga under tiden?
Det kommer sannolikt inte bloggas annat än om hur sjuk hon är och risigt hon mår den närmsta tiden. Men även dylika blogginlägg kan vara tillräckligt för att Försäkringskassan ska dra in rättigheten till sjukpenning. Det kommer givetvis klia i fingrarna på GM och gissningsvis kommer hon känna sig tvingad att dementera något som skrivs på Flashback. Hon har inte den disciplin som krävs att avhålla sig från att i lusa ned världen med sina intellektbefriade avtryck.
Citera
2017-07-14, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
Det kommer sannolikt inte bloggas annat än om hur sjuk hon är och risigt hon mår den närmsta tiden. Men även dylika blogginlägg kan vara för mycket för att Försäkringskassan ska dra in rättigheten till sjukpenning. Det kommer givetvis klia i fingrarna på GM och gissningsvis kommer hon känna sig tvingad att dementera något som skrivs på Flashback. Hon har inte den disciplin som krävs att avhålla sig från att i lusa ned världen med sina intellektbefriade avtryck.

Ja det ligger nog en del i det du beskriver?
Faktum är att utan denna tråd, utan inlägg på BB, vem är
hon då?

Ensam, utan vänner och sociala mänskliga kontakter, osynliga pojkvänner som icke vill förknippas med henne, spenderar CH sin lediga tid på nätet i en låtsasvärld, tja förutom när GM besöker helt tomma lekparker med sina barn, sin mamma eller pappa.

Det man även kan finna är märkligt är att GM gång på gång klarat sig undan och att brottsoffer ännu väntar på sina pengar (!) samtidigt som GM postar selfies helt oberörd i väntan på nästa rättegång?

Tragiskt men knappast definition på en "bloggare på väg mot toppen" (OBS! Catrins egna utlåtande om sig själv)
Senast redigerad av denisa 2017-07-14 kl. 23:40.
Citera
2017-07-14, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Kfm jobbar inte på det viset, för dem är Catrin en död fisk. Dem gör lite utredningar, 1-2 ggr per år. Inte mer än så.

Men dom har ju gjort så mot andra brottslingar?

Men det var inte så mycket om kfm skulle göra så som om Katrin var rädd att dom skulle göra det. Hon har säkert läst om tillslagen som alla andra.
Citera
2017-07-15, 00:07
Citat:

Men det var inte så mycket om kfm skulle göra så som om Katrin var rädd att dom skulle göra det. Hon har säkert läst om tillslagen som alla andra.

Men du tänk till, dem kan göra räder, ja, men då skall det finnas ekonomisk bäriring i det. Dvs att det finns kulor att hämta! I Catrins fall finns det i bästa fall ett par tusen att plocka, medans en sådan aktion kostar väldigt mycket att genomföra.
Citera
2017-07-15, 08:06
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:

Då har de väl gått efter tips eller liknande? Jag tror inte kronokalle åker ut till Arlanda och gör stickprovskontroller på folk som ska åka på semester...
Citera
2017-07-15, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Men du tänk till, dem kan göra räder, ja, men då skall det finnas ekonomisk bäriring i det. Dvs att det finns kulor att hämta! I Catrins fall finns det i bästa fall ett par tusen att plocka, medans en sådan aktion kostar väldigt mycket att genomföra.

Ja, jag förstår det. Men förstår Catrin det?
Citera
2017-07-15, 09:31
Medlem
Varför sätter inte bara Catrins mamma ner foten? "Nu räcker det med att skämma ut hela släkten".

Det är ju inte helt klarlagt att Catrin inte är gravid MEN med tanke på vittnesuppgifter om alkoholintag och icke-existerande magar samt att man kan se tydligt på bilder hur hon trycker ut magen så torde det vara 99.34% säkert att hon inte är gravid. Hennes morsa måste ju veta att Catrin går runt och är skendräktig. Jag kan omöjligt tänka mig att morsan varken läser flashback, tittar på instagram, läser bloggen, googlar Catrin Hedlund eller får höra skvaller från vänner och familj/släkt. Varför avslutar inte bara morsan den här charaden innan det blir ännu mer skada? Det enda som kan komma ut från detta är någon form utav anmälan för att hon lurar staten på pengar samt mer skulder. I slutändan så är det ju barnen, hennes barnbarn, som får ta smällen. Enligt mig gör detta morsan till en dålig mamma och mormor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in