2017-07-12, 22:02
Vilken jävla freakshow, vad går hon på?
Citera
2017-07-12, 22:23
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Lögner, ogenomtänkta bedrägerier, uppmärksamhet från Flashback och psykisk ohälsa

Hon är så dum som söker sjukskrivning för så "dåliga" sjukdomar. Tänker inte skriva ut något tips här eftersom att jag vet att hon läser tråden men alla tänkande individer som vill lura FK borde kunna lista ut hur man ska lägga upp det. Hon har ju bara små desperata tillstånd som går över efter en ganska kort stund... Men jag har iofs aldrig tagit henne som speciellt smart
Senast redigerad av FiffelMona 2017-07-12 kl. 22:25.
Citera
2017-07-12, 22:24
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Lögner, ogenomtänkta bedrägerier, uppmärksamhet från Flashback och psykisk ohälsa

Enig, men skulle nog tro att det är toppat med ngt uppåt.
Citera
2017-07-12, 22:24
Medlem
Citat:

Ja det kan man undra?!
Hon är allt märkligare och kommer med de mest korkade utläggen skådat.

CH det e lugnt, vi fattar ändå att du e ensam utan vänner och har en osynlig pojkvän, det gör inget själv hade jag en låtsaskompis när jag va 6 år!

Back to reality CH, palla dig iväg till jobbet istället för Grönan, tjäna pengar och betala tillbaka alla de stackars människor som du snott pengar från! 👍🏻

Och erkänn för dig själv att du faktiskt inte är någon toppbloggerska, att ni inte hör till Sveriges höginkomsttagare och du är en Fu...ing Nobody!!!

OT
Sorry kunde inte låta bli...😂
Citera
2017-07-12, 22:27
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Ja det kan man undra?!
Hon är allt märkligare och kommer med de mest korkade utläggen skådat.

CH det e lugnt, vi fattar ändå att du e ensam utan vänner och har en osynlig pojkvän, det gör inget själv hade jag en låtsaskompis när jag va 6 år!

Back to reality CH, palla dig iväg till jobbet istället för Grönan, tjäna pengar och betala tillbaka alla de stackars människor som du snott pengar från! 👍🏻

Och erkänn för dig själv att du faktiskt inte är någon toppbloggerska, att ni inte hör till Sveriges höginkomsttagare och du är en Fu...ing Nobody!!!

OT
Sorry kunde inte låta bli...😂

Upplever henne nu som smått psykotisk. Hon kan inte vara en bra mor, med tanke på hur hon beter sig.
Citera
2017-07-12, 22:38
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Upplever henne nu som smått psykotisk. Hon kan inte vara en bra mor, med tanke på hur hon beter sig.

Tror faktiskt barnen har det bra hos CH. Hon är engagerad och närvarande vad det verkar. Tro fan det, om man är ledig jämt och dessutom badar i pengar = julafton varje dag. Det finns dessutom ett litet nätverk runt henne som stöttar så jag tror inte barnen lider nämnvärt. Men de kommer nog skämmas som fan när de blir äldre och inser att deras barndom spelats upp som en cirkus för öppen ridå på Cattens 50 olika bloggar med henne och hennes kriminella handligar och galenskaper i centrum och barnen som glada ovetande statister i ett kaos av lögner, fantasier och brustna drömmar.

Men men, man vet ju aldrig. CH verkar ha ett ganska kasst humör rätt ofta. Källa: alla inlägg på bloggen som inleds med "haft en usel kväll igår rent humörmässigt" man får ju bara hoppas att det inte går ut över barnen.
Senast redigerad av Lalande 2017-07-12 kl. 22:54.
Citera
2017-07-12, 22:57
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Tror faktiskt barnen har det bra hos CH. Hon är engagerad och närvarande vad det verkar. Tro fan det, om man är ledig jämt och dessutom badar i pengar = julafton varje dag. Det finns dessutom ett litet nätverk runt henne som stöttar så jag tror inte barnen lider nämnvärt. Men de kommer nog skämmas som fan när de blir äldre och inser att deras barndom spelats upp som en cirkus för öppen ridå på hennes 50 olika bloggar med Catten och hennes kriminella handligar och galenskaper i centrum med barnen som glada ovetande statister i ett kaos av lögner, fantasier och brustna drömmar.

Men men, man vet ju aldrig. CH verkar ha ett ganska kasst humör rätt ofta. Källa: alla inlägg på bloggen som inleds med "haft en usel kväll igår rent humörmässigt" man får ju bara hoppas att det inte går ut över barnen.

Jag tror inte barnen lever i misär, jag ifrågasätter inte den biten.

Men det är uppenbart att Catrin har psykiska störningar, det torde vara uppenbart för en hobbypsykolog.

Jag tycker hon är vidrig människa, samtidigt kan jag inte låta bli att tycka lite synd om henne.
Citera
2017-07-12, 23:05
Medlem
evelajnens avatar
Vi får ju inte glömma den stackaren som ligger i magen(om den nu existerar) som kommer att läsa om hur mamsen övervägde abort, och förstå att anledningen till att man ens finns är ett försök till att få "semester" och förmildrat straff i rättegång..
Citera
2017-07-12, 23:29
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Jag tror inte barnen lever i misär, jag ifrågasätter inte den biten.

Men det är uppenbart att Catrin har psykiska störningar, det torde vara uppenbart för en hobbypsykolog.

Jag tycker hon är vidrig människa, samtidigt kan jag inte låta bli att tycka lite synd om henne.

Kan tänka mig att det är, milt uttryckt, mycket ups and downs hos den där människan. De dagar när hon tvingas tänka på soppan hon ställt till med, då vill man nog inte vara i samma byggnad som henne.

Tycker också lite synd om henne, utifrån det faktum att hon inte verkar få rätt moralisk eller ekonomisk vägledning från varken familj eller samhälle.
Senast redigerad av Lalande 2017-07-12 kl. 23:47.
Citera
2017-07-12, 23:59
Medlem
Lalandes avatar
Ytterligare ett guldkorn från kommentarsfältet:

Victoria:
Killarna ser ut att ha skoj! Funderar bara på om det är ok för den andra pojkens föräldrar att hans bild finns på bloggen? Sånt är ju lite känsligt hos många föräldrar numera. Hur hanterar nu bloggare sånt?

CH:
Redan frågat så inga problem 🙂

Såklart så har CH redan frågat, precis som när hon redan hade kollat upp semestern med FK eller fryst in sin parmaskinka i två dygn.

-Hej pojkens föräldrar. Får jag lägga upp en bild på ert barn i min blogg där jag avhandlar mitt krminella liv?

-Hej CH! Ja absolut, vilket kanonbra forum för vår son att synas på. Ut med bilden bara! Hör av dig om du behöver fler bilder.

https://catrinhedlund.wordpress.com/...12/spontanare/
Senast redigerad av Lalande 2017-07-13 kl. 00:37.
Citera
2017-07-13, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Ytterligare ett guldkorn från kommentarsfältet:

Victoria:
Killarna ser ut att ha skoj! Funderar bara på om det är ok för den andra pojkens föräldrar att hans bild finns på bloggen? Sånt är ju lite känsligt hos många föräldrar numera. Hur hanterar nu bloggare sånt?

CH:
Redan frågat så inga problem 🙂

Såklart så har CH redan frågat, precis som när hon redan hade kollat upp semestern med FK eller fryst in sin parmaskinka i två dygn.

-Hej pojkens föräldrar. Får jag lägga upp en bild på ert barn i min blogg där jag avhandlar mitt krminella liv?

-Hej CH! Ja absolut, vilket kanonbra forum för vår son att synas på. Ut med bilden bara! Hör av dig om du behöver fler bilder.

https://catrinhedlund.wordpress.com/...12/spontanare/

Undras hur välinformerad kompisens föräldrar är? Vad händer om CH stöter på något av sina offer eller dom som hon så snällt kallar haters. Sannolikheten med, låt säga, 100 offer (x10, vänner och bekanta) samt ett par tusen "haters", att hon skall göra det är inte helt obefintlig. Hur ser hennes tillsyn av grabbarna ut då? Hujedamig, lika barn leka bäst!
Citera
2017-07-13, 01:46
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
Undras hur välinformerad kompisens föräldrar är? Vad händer om CH stöter på något av sina offer eller dom som hon så snällt kallar haters. Sannolikheten med, låt säga, 100 offer (x10, vänner och bekanta) samt ett par tusen "haters", att hon skall göra det är inte helt obefintlig. Hur ser hennes tillsyn av grabbarna ut då? Hujedamig, lika barn leka bäst!

Hennes barn är ju oskyldiga. Så att dom har kompisar är väl inget konstigt? Varför straffa hennes barn? Föräldrarna till kompisarna har ju inget med Catrin att göra och jag tror inte hon blåser en liten unge. Kanske på godis då men hey.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in