Citat:
Ursprungligen postat av
baraemmha
Däremot så vet jag inte om detta var något som Catrin fått i spons, Catrin var ju även aktiv snattare på Coop så hon kan ju lika gärna snott det.
Jag skulle behöva något mer konkret om detta för att inte avfärda det som hörsägen... Jag vet att flera personer påstått detta, men det har varit andra- och tredjehandsinfo.
Detsamma gäller ryktet om att hon stoppat undan pengar på Cypern (tagit provision hon inte varit berättigad till) och ryktet om att hon på olika sätt bedrog sin arbetsplats och sina kollegor när hon jobbade inom mobilförsäljning (snodde kontantkort, skrev under abonnemang i andras namn, osv) och slutligen att hon skulle ha nallat på pengarna i kassan på den/de krog/-ar hon skall ha jobbat i baren hos.
Jag tror att det är mer troligt att detta skett än att det inte skulle ha skett, CH:s trovärdighet ligger så långt under minus att jag trott på Jultomten före jag litat på hennes valser, men jag hade ändå tagit beskyllningar som dessa mer på allvar ifall någon bevisligen inblandad part kunde beskriva detta händelseförlopp detaljerat.