2017-08-11, 21:13
Medlem
Jarnabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brummeli
Igår kl 18 var persiennerna helt nerdragna och vinklade i Cattens lägenhet. Är hon bortrest? Deprimerad? Jobbar skift?

Hur osannolikt det än låter, har jag en känsla av att verkligheten äntligen är på väg att komma ikapp för fröken Latrin...
Citera
2017-08-11, 21:17
Medlem
Mina persienner är nere men jag mår bra.

Tycker vi går lite för långt nu.
Citera
2017-08-11, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenDagmar
Hon har väl ångest 100 gånger om nu när det bara är en månad kvar....

Folk med den personlighetsstörningen har inte ångest. De har inget samvete eller nån inre röst som säger att de gjort bort sig osv. De är helt tomma på sånt. Hon provar nog outfits som ska göra att bäbismagen ser stor ut. Eller kollar på film. Eller läser läkarböcker över mystiska diagnoser.
Citera
2017-08-11, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnabo
Hur osannolikt det än låter, har jag en känsla av att verkligheten äntligen är på väg att komma ikapp för fröken Latrin...

Om verkligheten är på väg att komma ikapp Catrin eller inte låter jag vara osagt, inte säkert hon förstår skiten hon ställt till med, inte bara för sig själv utan hennes brottsliga handlingar drabbar även hennes oskyldiga grabbar

Idag är det ju exakt en månad kvar till hennes 2:a rättegång,

(bra jobbat CH, 31 bast och du har snart lyckats genera två rättegångar och domar - dessutom sett till att du är fattig som en kyrkråtta)

kommer bli intressant att få ta del av alla hennes bevis på "jag är helt oskyldig" som hon och hennes världens bästa advokat kommer lägga fram, detta har många utav oss väntat länge på?

(om Catrin inte ljuger igen)

OT
Catrin bor väl på 1:a våningen och persienner nere är väl att hon ej vill ha insyn in?
Inget konstigt med det

Ja livet måste helt klart förändrats för bedragerskan, mot roliga inbjudningar, bloggevent, kalasinbjudningar och gratis prylar fylls väl bedragerskans brevlåda numera endast med bruna kuvert och div kravbrev?
För att inte nämna hur ensam hon måste känna sig i sin sunkiga 2:a.....
Senast redigerad av denisa 2017-08-11 kl. 22:07.
Citera
2017-08-12, 00:34
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Ja livet måste helt klart förändrats för bedragerskan, mot roliga inbjudningar, bloggevent, kalasinbjudningar och gratis prylar fylls väl bedragerskans brevlåda numera endast med bruna kuvert och div kravbrev?
Du missade inbjudningar till att föreläsa

http://blogg.ng.se/bloggbevakning/tag/catrin-hedlund

Skulle hon dessutom inte skriva en bok som skulle ge svar på en massa obesvarade frågor och förmodligen bevisa hennes oskuld? Callesto kan nog svara på det imorgon när munkavlen släpps.

Hon verkar botat sitt "sociala medierberoende", och det kan hon nog tacka Flashback och bloggbevakning för. Lika hårt som det varit att göra sin röst hörd i sociala medier, lika hårt kommer rättegången sannolikt kännas för GM. Där kommer det inte löna sig att ljuga. Allt är bevisat redan. Det ska bli oerhört spännande att se om GM för ovanlighetens skull klarar av att tala sanning. Sannolikheten för det är dock högst osannolik.
Senast redigerad av Kamelfittan 2017-08-12 kl. 00:41.
Citera
2017-08-12, 00:43
Medlem
Hon bor visserligen på andra våningen. (Av tre) Svårt att se från gatan enligt mig
Senast redigerad av Hjarnsubstans 2017-08-12 kl. 00:46.
Citera
2017-08-12, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
Du missade inbjudningar till att föreläsa

http://blogg.ng.se/bloggbevakning/tag/catrin-hedlund

Skulle hon dessutom inte skriva en bok som skulle ge svar på en massa obesvarade frågor och förmodligen bevisa hennes oskuld?

Hon verkar botat sitt "sociala medierberoende", och det kan hon nog tacka Flashback och bloggbevakning för. Lika hårt som det varit att göra sin röst hörd här, lika hårt kommer rättegången sannolikt kännas för GM. Där kommer det inte löna sig att ljuga. Allt är bevisat redan. Det ska bli oerhört spännande att se om GM för ovanlighetens skull klarar av att tala sanning. Sannolikheten för det är dock högst osannolik.

Du har så rätt!
Missade totalt att nämna detta och visst fick hon även frågan om att vara med på TV bland kändisar?
Har för mig att Catrin skrev att hon skulle överväga att tacka ja efter att först kolla med sina vänner (vilka vänner)

Man undrar ibland, hur sjuk är inte bedragerskan Catrin Hedlund, varför detta enorma behovet att ljuga, om allt?

Om jobb, osynliga pojkvänner, kompisar som inte finns, biljetter tappade på färjor, utmåla en kändis till farsa för K2, brevpost som ej levereras med biljetter till brottsoffer, våldtäkt i Turkiet av okända män, graviditet som inte finns syftar på från första FUP, simskolor och dagis för K1 i Turkiet, proffs i Dubai, cancer i Turkiet, påstå sig vara modell i Usa, resor som sk pojkvänner skänkt henne, som bara finns i hennes fantasi, att påstå sig tillhöra övre klassen, nyköpta sk icke sportbilar, ja listan är lång

Förra rättegången erkände hon väl vissa åtalspunkter minns inte om det var alla, men den här gången har hon gått ut i omgångar och bedyrat att hon är helt oskyldig, därav ett större intresse att ta del av hennes bevis den 11 Sept!
Senast redigerad av denisa 2017-08-12 kl. 01:08.
Citera
2017-08-12, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Hon bor visserligen på andra våningen. (Av tre) Svårt att se från gatan enligt mig

Sorry fel av mig att tro att det var första våningen, det går dock att se fast kanske inte från gatan nedanför
Citera
2017-08-12, 01:09
Bannlyst
Hur kan en tråd som är så hårt redigerad ha 135 läsare just nu 6 inlägg senaste dygnaet?

Jag sticker ut hakan när något ser sjukt ut. Hon sålde falska biljetter, fälld för bedrägeri
och är en av de mest lästa trådarna 12 aug?

Jag har inte Facebook . Nu fattar jag varför tråden är så poppis den har inte ett skit med Flashback att göra.

Googlade på namnet bruden ser knäpp ut. Och ? Ärligt Och Jag snackar om folk som fick 26 månader på Hinseberg för kniv i levern.
på en gubbe hon minns inget. Tuffaste fängelset för kvinnor i Sverige hon var ostraffad.

Kvinnan hade 3 barn såg väldigt bra ut Blond och hade 3 kids men det är inga bilder.
Och kommer aldrig att bli känd detta hände 2007.
Citera
2017-08-12, 01:37
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillBliSomFar
Hur kan en tråd som är så hårt redigerad ha 135 läsare just nu 6 inlägg senaste dygnaet?

Jag sticker ut hakan när något ser sjukt ut. Hon sålde falska biljetter, fälld för bedrägeri
och är en av de mest lästa trådarna 12 aug?

Jag har inte Facebook . Nu fattar jag varför tråden är så poppis den har inte ett skit med Flashback att göra.

Googlade på namnet bruden ser knäpp ut. Och ? Ärligt Och Jag snackar om folk som fick 26 månader på Hinseberg för kniv i levern.
på en gubbe hon minns inget. Tuffaste fängelset för kvinnor i Sverige hon var ostraffad.

Kvinnan hade 3 barn såg väldigt bra ut Blond och hade 3 kids men det är inga bilder.
Och kommer aldrig att bli känd detta hände 2007.

Men vad fan svamlar min herre om? Är du hög eller full? Det där var nog det mest osammanhängade jag läst.
Citera
2017-08-12, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Om verkligheten är på väg att komma ikapp Catrin eller inte låter jag vara osagt, inte säkert hon förstår skiten hon ställt till med, inte bara för sig själv utan hennes brottsliga handlingar drabbar även hennes oskyldiga grabbar

Idag är det ju exakt en månad kvar till hennes 2:a rättegång,

(bra jobbat CH, 31 bast och du har snart lyckats genera två rättegångar och domar - dessutom sett till att du är fattig som en kyrkråtta)

kommer bli intressant att få ta del av alla hennes bevis på "jag är helt oskyldig" som hon och hennes världens bästa advokat kommer lägga fram, detta har många utav oss väntat länge på?

(om Catrin inte ljuger igen)

OT
Catrin bor väl på 1:a våningen och persienner nere är väl att hon ej vill ha insyn in?
Inget konstigt med det

och har 3 barn med 3 olika svarta män som antagligen är fattigare än henne själv. hade hon vart smart hade hon hittat någon med lite pengar så hon kunde förändra sin situation
Citera
2017-08-12, 01:51
Bannlyst
Snacka om fina skadestånd häktade ett år.

Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Men vad fan svamlar min herre om? Är du hög eller full? Det där var nog det mest osammanhängade jag läst.

Jag tog i för mycket Men du får gärna förklara för mig varför den här tråden är häftig bruden i fråga är inte ens halvsnygg. Och hade jag bott i Järna så hade jag tröttnat för länge sen.

Jag kan nämna ett brott där jag bor dom högg högg ihjäl en kille tände på han och gick fria dom syns utanför bolaget varje dag sånt känns.
Senast redigerad av JagVillBliSomFar 2017-08-12 kl. 01:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in