Citat:
Strålande!
Rapportera om hon står och säljer biljetter i nåt hörn!
CH har tjatat om utlandssemester sedan i höstas, sedan fick hon väl resa i julklapp av ex killen med det fancy köket men även resan sket sig, sedan i våras bokade hon å packade och skulle till Kanarieholmarna eller Kapverde båda hade hon ju bokat skrev hon, men tyvärr missa hon bussen så resan bokades av, K1 fyllde år och de skulle till Disney men se även det uteblev.
Till slut hamnade hon på Blda Camping!!!
😂
OBS inget fel på Böda Camping men att kalla det för utlandssemester klingar fel....
Vore intressant att veta vem som pröjsat detta? Kanske farsan Hedlund har spelning på deras afterbeach och då tagit med sig CH, för hon vet vi, har inte råd att åka ens till Öland?
Rapportera om hon står och säljer biljetter i nåt hörn!
CH har tjatat om utlandssemester sedan i höstas, sedan fick hon väl resa i julklapp av ex killen med det fancy köket men även resan sket sig, sedan i våras bokade hon å packade och skulle till Kanarieholmarna eller Kapverde båda hade hon ju bokat skrev hon, men tyvärr missa hon bussen så resan bokades av, K1 fyllde år och de skulle till Disney men se även det uteblev.
Till slut hamnade hon på Blda Camping!!!
😂
OBS inget fel på Böda Camping men att kalla det för utlandssemester klingar fel....
Vore intressant att veta vem som pröjsat detta? Kanske farsan Hedlund har spelning på deras afterbeach och då tagit med sig CH, för hon vet vi, har inte råd att åka ens till Öland?
Så fantastiskt roligt så här i efterhand att hon tog sig tid att ringa FK och fråga om hon kan resa inom EU. Hahahaha! (nog för att jag tror det var en nödlögn hon drog till med för att ge sken av att ha kontroll)
Carolina: Får inte intryck av att du ansökt skriftligt och fått godkänt från fk att behålla sjukpenning under din utlandsvistelse?
Catrin: Självklart har jag gjort det. Det var så ja fick infon efter mkt om och men, att jag ej behövde göra det eftersom vi reser inom EU.
Ja man kan ju faktiskt hävda att Öland ligger inom EUs gränser. Om man är helt skruvad, det vill säga. Men man kan hellre säga att Öland tillhör Sverige men det kanske var förvirrade med ö"land". Ett annat land helt enkelt.
Källa: https://catrinhedlund.wordpress.com/...gang/#comments
Dock! En sak jag inte fattar:
Idag kom våra biljetter så nu är det mer verkligt, vi drar på vaycay i 8dagar!
Biljetter till vad? Inträde till Öland? isåfall har du blivit lurad Catrin. *Karma*
Eller biljetter till bilresan ner, stugan? Hur kommer biljetterna in i ekvationen? Där failade du totalt 😁
Citatet hämtat från bloggen: https://catrinhedlund.wordpress.com/...n-pa-julafton/