2017-08-02, 00:50
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Strålande!
Rapportera om hon står och säljer biljetter i nåt hörn!
CH har tjatat om utlandssemester sedan i höstas, sedan fick hon väl resa i julklapp av ex killen med det fancy köket men även resan sket sig, sedan i våras bokade hon å packade och skulle till Kanarieholmarna eller Kapverde båda hade hon ju bokat skrev hon, men tyvärr missa hon bussen så resan bokades av, K1 fyllde år och de skulle till Disney men se även det uteblev.
Till slut hamnade hon på Blda Camping!!!
😂
OBS inget fel på Böda Camping men att kalla det för utlandssemester klingar fel....

Vore intressant att veta vem som pröjsat detta? Kanske farsan Hedlund har spelning på deras afterbeach och då tagit med sig CH, för hon vet vi, har inte råd att åka ens till Öland?

Så fantastiskt roligt så här i efterhand att hon tog sig tid att ringa FK och fråga om hon kan resa inom EU. Hahahaha! (nog för att jag tror det var en nödlögn hon drog till med för att ge sken av att ha kontroll)

Carolina: Får inte intryck av att du ansökt skriftligt och fått godkänt från fk att behålla sjukpenning under din utlandsvistelse?

Catrin: Självklart har jag gjort det. Det var så ja fick infon efter mkt om och men, att jag ej behövde göra det eftersom vi reser inom EU.

Ja man kan ju faktiskt hävda att Öland ligger inom EUs gränser. Om man är helt skruvad, det vill säga. Men man kan hellre säga att Öland tillhör Sverige men det kanske var förvirrade med ö"land". Ett annat land helt enkelt.

Källa: https://catrinhedlund.wordpress.com/...gang/#comments

Dock! En sak jag inte fattar:

Idag kom våra biljetter så nu är det mer verkligt, vi drar på vaycay i 8dagar!

Biljetter till vad? Inträde till Öland? isåfall har du blivit lurad Catrin. *Karma*
Eller biljetter till bilresan ner, stugan? Hur kommer biljetterna in i ekvationen? Där failade du totalt 😁

Citatet hämtat från bloggen: https://catrinhedlund.wordpress.com/...n-pa-julafton/
Citera
2017-08-02, 01:07
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennStefan
Tack gode gud för tipset...Kommer ta min båt över till norra Öland i morgon bitti...O gissa vem som kommer vara Paparazzi-fotograf

Taaaaaddddaaaaa...Jag!!!

Hej Catrin, kommer filma o fota varenda snesteg du gör...Ses ditt kriminella avskum!

Om du stöter ihop med Svank Madame, fråga vad som hände med K1's sommarumgänge som skulle ske under de två sista veckorna i juli enligt Tingsrättens beslut i vårdnadstvisten. Struntade hon i det som vanligt? Drog utomlands till Öland istället. Tänker att sonen om 10 år kommer vilja veta vad fan det var som hände med relationen mellan honom och pappan. #mammahjärtat #momoftheyear #happiness #life
Citera
2017-08-02, 01:28
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Hon och sonen sitter i solstolar som är rätt typiskt svenska, kan inte tänka mig att de finns på ngn exotisk badort långt bort? Ngn som känner igen mönstret på påslakanen? Bilder på FB

är ju fastställt att hon är på böda camping på öland.
Citera
2017-08-02, 01:30
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Hon och sonen sitter i solstolar som är rätt typiskt svenska, kan inte tänka mig att de finns på ngn exotisk badort långt bort? Ngn som känner igen mönstret på påslakanen? Bilder på FB

Vad för mönster? Såg ingen bild med mönstrade sängkläder.
Gällande brassestolarna så har jag aldrig sett sådana utomlands och jag har ändå badat omkring i många delar av världen.
Och inte släpar med dem på flygresan till ett annat land heller.
Citera
2017-08-02, 01:30
Medlem
mittenskittens avatar
har hennes äldsta son någon sjukdom förresten? alltid mörka ringar runt ögonen osv :/
Citera
2017-08-02, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Om du stöter ihop med Svank Madame, fråga vad som hände med K1's sommarumgänge som skulle ske under de två sista veckorna i juli enligt Tingsrättens beslut i vårdnadstvisten. Struntade hon i det som vanligt? Drog utomlands till Öland istället. Tänker att sonen om 10 år kommer vilja veta vad fan det var som hände med relationen mellan honom och pappan. #mammahjärtat #momoftheyear #happiness #life
Det undrar jag med varför förstöra din son relation med hans pappa. Vad vinner du på det eller har du ingen empati
Citera
2017-08-02, 05:14
Medlem
Citat:
Så fantastiskt roligt så här i efterhand att hon tog sig tid att ringa FK och fråga om hon kan resa inom EU. Hahahaha! (nog för att jag tror det var en nödlögn hon drog till med för att ge sken av att ha kontroll)

Carolina: Får inte intryck av att du ansökt skriftligt och fått godkänt från fk att behålla sjukpenning under din utlandsvistelse?

Catrin: Självklart har jag gjort det. Det var så ja fick infon efter mkt om och men, att jag ej behövde göra det eftersom vi reser inom EU.

Ja man kan ju faktiskt hävda att Öland ligger inom EUs gränser. Om man är helt skruvad, det vill säga. Men man kan hellre säga att Öland tillhör Sverige men det kanske var förvirrade med ö"land". Ett annat land helt enkelt.

Biljetter till vad? Inträde till Öland? isåfall har du blivit lurad Catrin. *Karma*
Eller biljetter till bilresan ner, stugan? Hur kommer biljetterna in i ekvationen? Där failade du totalt 😁

Citatet hämtat från bloggen: https://catrinhedlund.wordpress.com/...n-pa-julafton/

Alltså hon verkar mer och mer störd, rent av obehaglig!

Jag hör till dom som också frågar mig själv vad hon får ut av att ljuga om en sådan sak?

Påstår sig leva det glattiga livet, ljuger om att hon fått massa gratis utlandsresor, som tyvärr inte blivit av för att sedan hamna på en jä...kla camping resort i Sverige?!?

Böda är helt ok, inget fel på att åka dit (om man har råd) skäms hon för att hon "bara" tog sig
dit i sommar?

Är det därför hon tjatar om alla dessa påstådda utlandsresor?
Utlandsresor som inte existerar mer än i hennes fantasi, liksom de biljetter hon tappade på färjan till Åbo

Skäms hon inte?

Alla som läser tråden inser ju mer och mer hur vrickad hon tycks vara

Ändå fortsätter CH ljuga
Senast redigerad av denisa 2017-08-02 kl. 05:16.
Citera
2017-08-02, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackboard80
Det undrar jag med varför förstöra din son relation med hans pappa. Vad vinner du på det eller har du ingen empati

Hon är för jävla korkad! Ja just nu förstör hon realationen mellan son och pappa, men hon biter sig själv i röven. Sonen kan om ett par år lägga ihop allt då han kan läsa allt om sin mamma på nätet. Barn på skolan som vet vem hon är mm
Han kommer att avsky henne!
Vad hon inte fattar är att barn behöver båda sina föräldrar.
Hon är sämsta mamman
Citera
2017-08-02, 07:59
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trudilutt
Hon är för jävla korkad! Ja just nu förstör hon realationen mellan son och pappa, men hon biter sig själv i röven. Sonen kan om ett par år lägga ihop allt då han kan läsa allt om sin mamma på nätet. Barn på skolan som vet vem hon är mm
Han kommer att avsky henne!
Vad hon inte fattar är att barn behöver båda sina föräldrar.
Hon är sämsta mamman
Jag håller med dig fullt ut utom på en punkt: han kommer inte att avsky henne (åtminstone inte till en början).

Visst, i vissa stunder hatar han henne säkert - speciellt när det kommer fram att skolkamrater och deras familjer vet vem hon är. Däremot ÄR hon hans mamma och barn är fruktansvärt lojala. Han kommer säkert även tala om för henne hur han ogillar sin pappa, bara för att göra henne glad då han vet att det är det hon vill höra.

Därför Catrin (jag vet att du läser detta) så är det viktigt att DU slutar motarbeta deras samvaro. För annars kommer han att avsky dig i vuxen ålder och då kommer du att bli fruktansvärt ensam!
Citera
2017-08-02, 09:36
Medlem
Man får zooma rätt ordentligt på bilden där hon ligger i sängen, ingen logga eller så men ändock ett mönster som kanske kan ge en hint om var de är!
Citera
2017-08-02, 09:45
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:

Och den 1 juli skrev hon på sitt IG att hon såg fram emot juli månad eftersom hon skulle "upptäcka världen"
Citera
2017-08-02, 09:48
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Man får zooma rätt ordentligt på bilden där hon ligger i sängen, ingen logga eller så men ändock ett mönster som kanske kan ge en hint om var de är!

Kan någon lägga upp bilden här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in